• heey!!:D

    zoals jullie in mijn andere Topic konden lezen, ben ik van plan om een boek te gaan schrijven!;)(link naar die topic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=19382)

    maar daar heb je ook een cover voor nodig!Toch?
    nou ik heb er net eentje ontworpen!;)

    http://www.quizlet.nl/foto.php?id=95074

    zouden jullie er eens naar willen kijken,en een reactie geven wat je er van vindt!?

    bedankt!!:D

    xX




    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: Tropic?)


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Is het niet de bedoeling dat je eerst het boek schrijft en dan pas de cover ontwerpt?


    Bored.

    Het is echt heeeeeeeeeel mooi.Allen zou ik een beetje wazigere letters maken en schuin;).Je moet et natuurlijk zelf weten.

    Is het niet de bedoeling dat je eerst het boek schrijft en dan pas de cover ontwerpt?

    jaah maar ik ben altijd al tegendwars geweest(A)

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ontwerpers maken altijd de cover, dat maakt een schrijver nooit.
    Shit nu heb ik je droom verpest :|

    Het is echt heeeeeeeeeel mooi.Allen zou ik een beetje wazigere letters maken en schuin;).Je moet et natuurlijk zelf weten.


    bedankt!;D ik zal kijken of ik dat kan doen!;)

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Het is echt heeeeeeeeeel mooi.Allen zou ik een beetje wazigere letters maken en schuin;).Je moet et natuurlijk zelf weten.


    bedankt!;D ik zal kijken of ik dat kan doen!;)

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ontwerpers maken altijd de cover, dat maakt een schrijver nooit.
    Shit nu heb ik je droom verpest :|


    maakt niet uit,ik wilde dat ook eens proberen!:P

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ontwerpers maken altijd de cover, dat maakt een schrijver nooit.
    Shit nu heb ik je droom verpest :|



    Niets ervan, ik vind dat de schrijver net zo goed zelf een cover kan maken, zeker als je hem zo mooi kunt maken als deze!

    xx
    Dawn


    Look for the girl with the broken smile

    Ik vind hem wel mooi, maar kan je niet beter de woorden in een hoek zetten dan zie je de tekening ook meer.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    (...)


    Niets ervan, ik vind dat de schrijver net zo goed zelf een cover kan maken, zeker als je hem zo mooi kunt maken als deze!

    xx
    Dawn

    Ik vind deze te druk. De titel overheerst en dat gaat ten koste van de afbeelding. Daarbij moeten er ook nog de naam van de schrijfster en de uitgever op komen te staan.
    De mijne is mooier (baby)
    [/EGO]


    Bored.

    zal eens naar de jouwe kijken dan!:P

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    misschien moet je een nederlandse titel bedenken, deze is mooi voor een quizlet, maar wel erg lastig voor een boek... je kunt beter een niet te lange titel nemen, een titel die je grijpt, waardoor je meteen wil weten waar eht over gaat

    xxx
    Dawn


    Look for the girl with the broken smile

    misschien moet je een nederlandse titel bedenken, deze is mooi voor een quizlet, maar wel erg lastig voor een boek... je kunt beter een niet te lange titel nemen, een titel die je grijpt, waardoor je meteen wil weten waar eht over gaat

    xxx
    Dawn


    jah misschien wel!;)

    bedankt voor de tip!;)

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    (...)
    Ik vind deze te druk. De titel overheerst en dat gaat ten koste van de afbeelding. Daarbij moeten er ook nog de naam van de schrijfster en de uitgever op komen te staan.
    De mijne is mooier (baby)
    [/EGO]

    omg..ik heb net gekeken en hij is idd erg mooi!:D
    hoe doe je dat?

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Hmm, zoiets verzin je zelf (Als je het zelf maakt) Je hebt nu volgens mij gewoon een plaatje gepakt & tekst erop gedumpt. EEn cover moet je eigenlijk helemaal zelf ontwerpen lijkt me, en het is ook veel leuker. En als je het niet kan of het wilt niet lukken vraag iemand anders die het wel goed kan en geef hem/haar je idee door.


    I live for the applause, you will die for it.