• Ik en colablikjes gaan niet samen.
    Ik wil dus een blikje cola drinken, maar daarvoor moet je dus wel eerst dat blikje openkrijgen. Ik dus al helemaal aan het klungelen. Na een half jaar kreeg ik het dan toch open. Dus neem ik het vast met mijn hand. Maar dat blikje cola woog meer als verwacht. Dus, tja, liet ik het weer vallen.
    :X
    Weet er iemand hoeveel maal je cola over je toetsenbord en gsm kunt flikkeren voordat het gaat roesten enzo?

    Nou, het is beter om dat maar niet meer te doen. Straks kun je je gsm en je toetsenbord nog begraven.


    Bored.

    Nou, het is beter om dat maar niet meer te doen. Straks kun je je gsm en je toetsenbord nog begraven.

    Dat zou wel jammer zijn, kan ik jou niet meer lastigvallen. x')

    (...)
    Dat zou wel jammer zijn, kan ik jou niet meer lastigvallen. x')

    Ja, inderdaad O.o En dat zou dodelijk zijn, niet?
    Mijn kleine lieve klunsje :Y)


    Bored.

    Weet er iemand hoeveel maal je cola over je toetsenbord en gsm kunt flikkeren voordat het gaat roesten enzo?

    Zo vaak je wilt, want cola zorgt ervoor dat roest weggaat x']

    (...)
    Ja, inderdaad O.o En dat zou dodelijk zijn, niet?
    Mijn kleine lieve klunsje :Y)

    Ja! Nog dodelijker dan de bans -. Never mind, altijd leuk, een klunsje in huis. ^^

    Geen idee Meid xD
    Maar ik weet wel dat het bij mij ook vaak gebeurd en hier is nog niets geroest ^^xD


    Your Butt is Mine!

    (...)
    Ja! Nog dodelijker dan de bans -. Never mind, altijd leuk, een klunsje in huis. ^^

    Jij bent gewoon leuk ^^


    Bored.

    (...)
    Jij bent gewoon leuk ^^

    Pas maar op, straks word ik gay. (':

    (...)
    Zo vaak je wilt, want cola zorgt ervoor dat roest weggaat x']


    Ja, nu je het zegt herinner ik het me weer. Scheikunde. Die goeie ouwe tijd :P
    Dat is ook al weer 1 1/2 jaar geleden xD

    Maar ik weet niet hoe het precies zit met cola, want ik drink dat bijna nooit. Kan mijn maag niet goed tegen.


    Think before you act.