• I became insane, with long intervals of horrible sanity.

    Welkom.

    Welkom bij het officiële horror topic! Van classic horror films, tot nieuwe video games en enge verhalen! Hier kan je praten over je favoriete horror films, enge belevenissen en aanraders! Welcome to the darkness my old friend...


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    Oops, kan iemand die vraagteken weghalen? :$


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    CanisRupus schreef:
    Oops, kan iemand die vraagteken weghalen? :$


    Heb ik voor je gedaan. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Gaaf! Wat zijn julliw favoriete verhalen hier op Q?
    En nog aanraders qua films? (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Easter schreef:
    Gaaf! Wat zijn julliw favoriete verhalen hier op Q?
    En nog aanraders qua films? (:


    Ik zelf raad je Childs play aan als je van een klein beetje groffe humor houd ;P


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    Oh. Ik kick op horror :3
    Maar er moet wel echt een verhaal in zitten of iets bovennatuurlijks. Ben namelijk niet zo'n fan van Saw of een van die dergelijke films. Geef mij maar The Rite, American Psycho, Woman in Black of Penny Dreadful :3


    Deep inside, I've never felt alive

    Loebas schreef:
    Oh. Ik kick op horror :3
    Maar er moet wel echt een verhaal in zitten of iets bovennatuurlijks. Ben namelijk niet zo'n fan van Saw of een van die dergelijke films. Geef mij maar The Rite, American Psycho, Woman in Black of Penny Dreadful :3


    Sorry maar in Saw zit toch een verhaal?..


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!

    Geardon schreef:
    (...)

    Sorry maar in Saw zit toch een verhaal?..

    Ik kan niet geloven dat er na 6 vervolgen nog een daadwerkelijk verhaal zit. Dan wordt het naar mijn idee een beetje uitgemolken...


    Deep inside, I've never felt alive

    Loebas schreef:
    (...)
    Ik kan niet geloven dat er na 6 vervolgen nog een daadwerkelijk verhaal zit. Dan wordt het naar mijn idee een beetje uitgemolken...

    Ik snapte het eerlijk gezegd ook niet meer, maar er zit volgens mij wel een redelijk verhaal achter.


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!

    Volgens mij zit er idd best wel een dik en groot verhaal achter Saw, maar die heel moeilijk te volgen is (?) Waardoor het op een gore film zonder verhaal lijkt.


    I live for the applause, you will die for it.

    Virtuoso schreef:
    Volgens mij zit er idd best wel een dik en groot verhaal achter Saw, maar die heel moeilijk te volgen is (?) Waardoor het op een gore film zonder verhaal lijkt.

    ik was mini toen ik die man zijn been zag afzagen
    Sinds toen heb ik een fobie aan Saw ok doei

    Blades schreef:
    (...)
    ik was mini toen ik die man zijn been zag afzagen
    Sinds toen heb ik een fobie aan Saw ok doei
    Hahaha ): sad


    I live for the applause, you will die for it.

    Alle delen van Saw linken naar 1 verhaal is allemaal ook mind fuck complot ik hou egt van saw! <3

    [ bericht aangepast op 6 april 2016 - 18:23 ]


    You can't touch music but music touch you

    Ah yes. <3
    Penny Dreadful is amazeballs.

    MT. :Y)

    Ik ben zelf ook meer van films met een duidelijk verhaal, maar dan is het natuurlijk ook nog belangrijk dat het goed uitgewerkt wordt. Neem nou bijvoorbeeld Insidious. Ik vond hem geweldig en ik vond hem in het begin ook erg creepy, maar halverwege begon ik hem wat slechter te vinden. Dat lag met name aan de 'demon' of hoe dat rare ding ook heette. Ik moest gewoon lachen toen ik dat ding zag.
    Het einde van die film vond ik dan weer wel waanzinnig creepy trouwens.


    I don't understand that reference. - Castiel

    Ik vind mijn Business Economics tentamen van vandaag eigenlijk ook wel hier passen, want het is om nachtmerries van te krijgen (cat)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered