• Na dit te gelezen hebben,Please reageer dan ff, Ik wil Tips ofsoo

    Hee peep'z.

    Ik zit vandaag dus ziek thuis,en heb erg last van Duizeligheid,misselijkheid,Draaierig in me hoofd,Het is net alsof ik zweef,En heel erg koudd Ö En als ik te snel opsta word alles wit,en val ik bijna flauw.Mijn moeder zei Dat het dus waarschijnlijk wel Bloedarmoede kan zijn,En als het langer duurd,Dat ik naar de dokter moet voor Bloedprikken:| Ik heb 1 keer een bloedprik gehad,K weet er niet veel meer van af, Alleen nog dat ik het eng vond x'] Maar, Ik hoop Dat het maar gewoon een griepje is, Want ik wil niet naar een dokter,Daar word ik altijd zo Zenuwachtig. Als ik wel Bloedarmoede heb,ehm,Heeft iemand dat hiier zelf ook gehad?

    En hoe is dat?
    Wat gebeurt er dan met je?
    Krijg je er iets voorr? Ö


    xxx



    (flower)



    Is het niet mogelijk dat je de ziekte van Pfeiffer hebt?


    No growth of the heart is ever a waste



    Ja , Ik denk dat ik wel ff naar de dokter ga!
    Want ze zeggen ook als je dat hebt dat het Vlees daar bij je ogen onder dat lijntje wit is. en dat is bij mij ook zo =[ en me lippen zijn stuk ! :(
    naja voorzekerheid ga ik tog maar ff naar de dokter.

    Nogmaal Bedankt! (flower)

    Wacht, dit heb ik uit biologieles opgestoken.
    Je rode bloedcellen nemen energie uit je voedsel op, waardoor je alles kan doen. Bij bloedarmoede maakt je lichaam te weinig rode bloedcellen aan en dan krijg je dus dat je heel snel duizelig en moe bent.
    Ik heb een tijdje gedacht dat ik dat ook had. Ik stond dan op en meteen werd alles zwart en begonnen mijn benen te trillen en als ik thuis was, ging ik meteen op de bank liggen om te slapen.
    Maar mijn ouders waren toen net in een scheiding en ik had het dus van de stress. Zelf had ik dat niet eens door dat dat zo was, omdat ik heel goed mijn gevoelens kan onderdrukken en op iets anders te concentreren.
    We hebben toch maar bloedgeprikt. Niet echt zo'n big deal... Het prikt even, maar je voelt verder niet zoveel. Je kan wel een blauwe plek krijgen (zoals ik) omdat je een hele dunne huid hebt en dan kan het nog wel een paar dagen pijn doen als je erop drukt. Maar het stelt niet veel voor.
    Dus bloedarmoede of stress. Het is beide niet zo'n ramp hoor;) je leert ermee leven


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    Is het niet mogelijk dat je de ziekte van Pfeiffer hebt?



    Nee dat is het vast niet, zover ik weet x']

    xx

    ik heb vandaag bloedlaten prikken :|
    ik word er ook op getest.
    ze hebben me 5! 5! buisjes bloed afgenomen :|
    stommerds XD
    hahaha.

    maar het valt wel mee hoor ;)


    It's not the same without you.

    ik heb een naalden fobie dus mijn tip is ogen dicht houden als ze gaan bloedprikken,, en keihard muziek op je mp3 opzetten wilt ook wel eens helpen!
    succes ermee


    cry me a river..build a bridge.. &nd get 0vr it..

    ik heb vandaag bloedlaten prikken :|
    ik word er ook op getest.
    ze hebben me 5! 5! buisjes bloed afgenomen :|
    stommerds XD
    hahaha.

    maar het valt wel mee hoor ;)



    aii, word je dan niet heel erg duizelig en zwak? Ö
    dat had ik namelijk al bij 1 buisje! Ö

    xx