• Heey mensjes, vandaag ben ik gaan kijken naar de nieuwe DVD van Tokio Hotel in premiere, het was echt tof! Khad gewonnen met een wedstrijd! Echt zotkes, ma ja mocht geen camera of gsm was streng verboden omdat hij pas vrijdag in verkoop gaat! Nu heb ik hem gezien , hij is echt wel leuk!
    Wou ik efe meedelen nz...

    xx

    Oke. Leuk... ^.^

    xD


    I'm falling apart..

    oke;)

    KGA HEM ME NU ZEKR VRIJDAG HALEN !!

    echt? owh, *wordt lekker jaloers*
    ik gaa hem wrschijniljk nii kope..kga hem wrschijnlijk kopiere van een vriendin :P
    ma kwee nii wanneer ik heb dan heb.. en tzijn toch excame, en dan mag'k hem dus nii zien..
    && ik wil hem zien!! die is volges mij echt goed!

    ma ja, *is heel blij dat jij hem al hebt gezien!*


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    echt? owh, *wordt lekker jaloers*
    ik gaa hem wrschijniljk nii kope..kga hem wrschijnlijk kopiere van een vriendin :P
    ma kwee nii wanneer ik heb dan heb.. en tzijn toch excame, en dan mag'k hem dus nii zien..
    && ik wil hem zien!! die is volges mij echt goed!

    ma ja, *is heel blij dat jij hem al hebt gezien!*


    Als je hem koopt dan heb je er twee :D
    Kleine tip(Y)

    Ik vrijdag zien xD


    Your Butt is Mine!

    WAArschijnlijk zal der en slot op zitten zo dat je niet kan kopieren


    Some angels have no wings.

    (...)

    Als je hem koopt dan heb je er twee :D
    Kleine tip(Y)


    maar..ik mag van mijn stiefpa geen dvd's of cd's kope, ik moet die (door hem laten) downloaden x'D
    maar omdat mijn bf die wrschijnlijk krijgt, is het handiger om hem te kopieren, en heb ik meer kans dat ik een fastoenlijke dvd heb dan x'D anders heb ik misschien maar 1 van de 2 dvd's x'D (wat ook 1 van de 3 mogelijkheden was x'D)
    maja, ik mag hem zowieso nii zien tot binne 2 weke te dindsdag, want dan zijn pas de exame voorbij
    *haat aan exame*


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    WAArschijnlijk zal der en slot op zitten zo dat je niet kan kopieren

    zulke sloten zijn te breken he =]

    WAArschijnlijk zal der en slot op zitten zo dat je niet kan kopieren

    nee, da denk ik nii.. ik heb al van een cd gekopieerd van een vriendin, én zelfs al van cd's en dvd' uit bibs enzow x'D
    ma we zulle wel zien, anders koop ik hem misschien wel x'D ook al mag ik dat eigenlijk nii van men stiefpa :P


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Waar kn je die dvd kopen XD?


    you are no greatest love but disappointment in my life

    Waar kn je die dvd kopen XD?

    zowieso in de free record shop, en waarschijnlijk ook wel in andere cd winkels x'D


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Mijn ma gaat hem bestellen voor me, want de Free Record Shop is een PIEP winkel >.<

    Mijn ma gaat hem bestellen voor me, want de Free Record Shop is een PIEP winkel >.<

    een PIEP winkel? hoe bedoel je? *voelt zich nu heel dom*


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    (...)
    een PIEP winkel? hoe bedoel je? *voelt zich nu heel dom*
    voeg er maar ff een scheldwoord in. Ze hebben alles cd's te laat. Toen ik vorig jaar een cd van TH wilde kon ik hem daar niet vinden >.< en ze hebben er best weinig >.<