• Altijd hockey of voetbal. Echt zo stom -_-
    Wt krijgen jullie vaak? En vind je dat leuk ofniet?


    I live for the applause, you will die for it.

    Zo goed als bijna altijd voetbal en alst goed weer is gaan we buiten voetballen en moeten we eerst 6 min. lopen (heb ik een hekel aan)
    en soms doen we eens hockey,basketbal,over de balk lopen bokspringen en koprollen mùaar die dinge zijn heel soms.Bijna altijd voetbal.
    Ik haat da dus he.


    I need you like a heart needs a beat

    Eerste trimester: Basketbal, Badminton, Coopertest..

    Tweede trimester: Toestelturnen.

    Derde trimester: Dunno^^

    En elke les bijna toertje of 2 lopen als opwarming.

    en we hebben 1 keer per jaar comandoloop en 2 keer bieptest


    I need you like a heart needs a beat

    We krijgen echt vanalles.
    Zelf saltosprongen, maar dan doe ik niet mee. :')


    We could Be the talk across the Town. ♥

    Wij doen het gevarieerd. Het probleem is dan dat ik niet van sport houd x'D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    donderdag doen wy een parcour, maar dat is vndaag afgelopen, en vrijdag doen we judo. dat hebbe we morge voor de laatste keer. Allé, dat weet ik eigelyk niet, maar ik wel. Want wij hebbe vnaf maandag exames dus hebben we geen Lo meer voor de kerstvakantie en na de kerstvakantie zit ik terug in myn oude school. Dus heb ik lekker nooit meer Lo vn myn Pedo - Leerkracht (': Hij is echt super vies. Hij pakt u steeds zo vast en staat gewoon bij ons wanneer we ons omkleden. Vorige keer moet Tom vn mijn klas zo'n oefening doen, en hij had da zo suprr goed gdoan ffzuu, hij gaf hem gewoon een klets op zyn kont . :8 Hij is echt vies . Achjaaa, ik heb liever hockey of voetbal bij jou dn les vn die pedo te hebben x


    Some people make the world special just by being in it

    Voetbal (: Maar dat is juist leuk,, Ik ben dan ook het enige meisje dat niet gaat gillen als een bal binnen een straal van 1,5 meter in hun buurt komt(A)

    En dan daarvoor nog een ding, maar dat hangt per periode af.. Waar we een cijfer voor krijgen.


    I Can Be Your Hero, Baby <'33

    Ik krijg vnaalles , maar ik heb een haat aan L.O. O.o


    A. ikmisje.

    Veel het eerste trimester: Vollyball & Turnen (handstand radslag ...) , dansen, lopen
    Tweede trimester: Zwemmen en nog iets wat ik niet weet
    Derde trimester: voetbal, atletiek, basketbal ...


    Live life limitless.

    Saltospringen, ik word er gewoon ziek van!><
    En anders voetbal, hockey [kan nog wel], of volleybal.>_<


    Underdog, just look at the mess you made.

    Eww..Wij hebben volgende week dinsdag een basketbaltoernooi...Bleeegghh..Maar is tenminste ook beweging:D:D


    Dream like you'll live forever, live like you'll die tomorrow.

    nou, ik vind dat we veel te veel gymnastiek hebben. Ik haat zulke dingen! Doe véél liever volleybal of badminton of basketbal, enz. Daar zit egt groepsgevoel in en dat bevalt me wel


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    nou, ik vind dat we veel te veel gymnastiek hebben. Ik haat zulke dingen! Doe véél liever volleybal of badminton of basketbal, enz. Daar zit egt groepsgevoel in en dat bevalt me wel


    Je bent niet de enigste en turnen (gymnastiek) kan ik helemaal niet dus je


    Live life limitless.

    Wij krijgen bijna altijd netbal en handbal en toestelturnen --" Heel soms ook eens lopen, maar dat is maar 2 lessen ofzo. Al 4 jaar lang doen wij gewoonweg hebzelfde. --"


    Listen to what we're not saying..

    toestelturne :S volleybal, basketball en die shit allemaal

    en dan nog het ergste, buiten lopen in de winter, zoveel mogelijk rondjes in een bepaalde tijd en meestal zijt ge dan nog gebuist ><

    en die stomme leerkracht zit daar dn met zijn warme kleren en sjaal toe te kijke, komaan harder en alle is toch nie moeilijk

    ja hallo doe het dan zelf ofzo :S [srr:$]


    You're a star in heaven.