• Altijd hockey of voetbal. Echt zo stom -_-
    Wt krijgen jullie vaak? En vind je dat leuk ofniet?


    I live for the applause, you will die for it.

    Jullie doen echt leuke dingen vergeleken bij ons o.o
    Wij doen echt altijd basketbal/korfbal
    En anders volleybal of trefbal ofzo
    En heel heel heel heel heel soms hockey/voetbal/badminton


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    vanalles ^^ maar vaak ook stomme dingen zoals de PIEPTEST [/panic] damn wat haat ik dat >


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Wij hebbe dikwems buite LO...de vorige keer stonde we daar in onze sporttenuetjes in de SNEEUW (!) op het voetbalveld..
    De keer daarvoor hebbe we 5 km moete lope door het bos (er is n bos bij onze sgool --')
    Ik heb echt alle haat aan LO!


    Live for something or die for nothing

    Naaaah ik mag bepaalde sporten niet meedoen door problemen met mijn knie.. ik zit al een gans schooljaar aan de kant op een bankje -_- na een tijdje begint dat ook te vervelen.. :s

    ik heb geen lo....xD... ik doe een dansopleiding en heb dus een heleboel vakken niet... waaronder lo....maja...


    xx myyy

    euhm vaak volleyballen en trefbal en ja van die idiote dingen zoals hoogspringen

    basketballllos <33

    trefbal,handbal,basketbal,voetbal,softbal ><
    echt elke keer hetzelfde... :[


    Love the way you hate me.

    Mijn lerares heeft een lijstje met dingen die dit jaar moeten gebeuren, elke keer wat anders, en toch blijft het saai ;'] volgens mij komt mijn lerares uit het leger, ze rijd dan nog niet niet in een donkergroene tank.

    bij mij is het nog erger ik moet van elke les een verslag maken.. wat ik nu zo ook moet doen anders krijg ik morgne weer een o te staan.. wie bedenkt het??


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    -turnen
    -dansen
    -balsporten
    -hardlopen

    En alles wat je nog meer kan verzinnen. x'D


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...