• Heey,

    Zoals de titel van dit topic al zegt: Wie van jouw docenten kunnen van jou soms echt de pot op? Dat vraag ik me dus af.
    Ik heb namelijk een economie docent en die denkt dat hij alles kan flikken. Hij heeft namelijk voor de vakantie een toets voor woensdag opgegeven. En deze week is de week vóór de SE-week. Die toets is een SO'tje voor een V of een O.
    Aan de ene kant is het wel goed dat hij het doet, maar ik heb zoiets van: in m'n vakantie (die had ik vorige week) moet ik al veel aandacht aan de SE-week gaan besteden en dan wilt m'n docent ook nog dat we voor een SO gaan leren! :8
    Ik heb dan zoiets van: JE KAN DE POT OP!

    Ik ben benieuwd naar jullie verhalen,
    Kim (CrissColfer)


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Mijn Engels leraar! Ugh, ik kan die man zo niet uitstaan!
    Ik vind leraren niet zo snel niet aardig, maar deze man, gewoon nee..

    [ bericht aangepast op 5 maart 2012 - 20:25 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Allemaal. Lang leve het MBO, met alle klote leraren die ons zelf de lessen laten doen omdat we zelfstandig moeten worden. Zeg, ik doe toch zeker geen leraren opleiding? :/


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Engels en geschiedenis

    die zijn echt zo uhg heb er geen woorden voor

    [ bericht aangepast op 5 maart 2012 - 20:22 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Dat wijf van wiskunde, vreselijk x__x. Ze is dikker dan een nijlpaard en zo onredelijk. Bovendien doet ze ontzettend lang over het nakijken van proefwerken. En dan tegen ons zeggen dat we op tijd ons werk af moeten hebben, ja ja, zo ken ik 'r ook nog wel een paar.


    i put the fun in funeral

    Mijn techniek docente, dat mens kent het woord 'voldoende' nauwelijks. Je moet je echt uit de naad werken wil je een 6 halen, zelfs al doe je je best en staat het zweet op je voorhoofd krijg je nauwelijks een 5,5. -___-


    Full of envy behind that anonymous mask

    Mijn ANW-leraar, die sinds deze week ook mijn scheikundeleraar is geworden >.<


    Deep inside, I've never felt alive

    Mijn mentrix slash biologie lerares, op sommige momenten. Ze kan opzich best oké zijn.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Mijn leraren zijn wel okee. Heb er ook maar een paar (cat) Lang leve 2 dagen school in de week.

    [ bericht aangepast op 5 maart 2012 - 20:27 ]


    -

    Mijn wiskunde lerares is echt vaag.
    Ze doet dan heel aardig enzo en verteld mensen die moeite met wiskunde over bijles en dat er nog zat PW's aankomen om je cijfer op te halen (ik sta zelf gewoon goed hoor) en dan als de halve klas een hoofdstuk niet snapt en we om uitleg vragen aangezien we opeens een PW moeten maken de volgende week zegt ze: 'Dan haal je toch lekker een onvoldoende!' Serieus, moet dat dan een goede lerares voorstellen?


    Happy Birthday my Potter!

    Kowalewicz schreef:
    Bovendien doet ze ontzettend lang over het nakijken van proefwerken. En dan tegen ons zeggen dat we op tijd ons werk af moeten hebben.

    Dat vind ik ook altijd zo irritant, jij moet bijvoorbeeld binnen een week twee paragrafen afhebben. En docenten kunnen niet eens binnen een week toetsen nakijken.. :X


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Allemaal, volgens mij begrijpen mijn leraren niet eens wat ze uitleggen :W


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    allemaal,
    Er gaan bij ons een heleboel docenten staken tegen de ophokuren en heel veel klassen zijn morgen de hele dag vrij, maar ik niet . IK heb 2 ophokuren


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Mijn lerares Frans. Ze is demotiverend, terwijl ze het volgens mij toch wel goed bedoeld. Alleen komt het zo negatief over. En als ze boos is, dan heeft ze een irritante piepstem. Zoals een dolfijn.


    Obviously.

    De meeste leraren zijn wel owkee ;)
    Ik vind de gymleraar vervelend, maar ik mag geen enkele gymleraar xD


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Mijn lerares gedragswetenschappen, ze heeft evenveel interesse voor haar vak als een dood nijlpaard.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.