• Hallo,
    Ik zal het netjes houden.
    Al mijn Topics worden gesloten.
    ik kan er niks aan doen dat mensee de zelfde topics openen als mij.
    Maar verwijder dan ook die van hen.
    Sorry maar ik vind dit onzin.
    Gr. Roxy.

    [Wedde dat deze ook word gesloten ¬¬ ]

    Huh,welke van jou zijn dan gesloten ?


    The soul needs autumn.

    Huh,welke van jou zijn dan gesloten ?


    ik had er net een over een cd/dvd.

    Er al mijn vorige topics ¬¬

    Jouw topics worden gesloten omdat er al een algemeen topic van is en dat is logisch dat de mods dan jou topics sluiten. Of er zijn al zeker 5 topics daarover en jij maakt een 6de dan snap ik dan ook weer dat de mods jou topics sluiten en dan nog een paar totdat er 1 algemeen topic overschiet.

    xP


    I found myself in Wonderland.

    Jouw topics worden gesloten omdat er al een algemeen topic van is en dat is logisch dat de mods dan jou topics sluiten. Of er zijn al zeker 5 topics daarover en jij maakt een 6de dan snap ik dan ook weer dat de mods jou topics sluiten en dan nog een paar totdat er 1 algemeen topic overschiet.

    xP



    Nee maar ff serieus
    AL MIJN TOPICS WORDE GESLOTE

    Misschien moet je de volgende keer eerst even bij zoeken kijken of er al zo'n topic is :)

    Misschien moet je de volgende keer eerst even bij zoeken kijken of er al zo'n topic is :)


    Doe ik zo vaak, Helpt niet

    Misschien moet je de volgende keer eerst even bij zoeken kijken of er al zo'n topic is :)

    Dat leg ik dan ook uit ><


    I found myself in Wonderland.

    Eigenlijk, waarom maak je dit topic?
    De mods gaan dan toch ook (zogezegd) jou topics blijven sluiten. Als je dit topic niet opent op niet.

    xP


    I found myself in Wonderland.

    Zoals krullie net al zei, misschien moet je eerst is kijken of er al zo'n topic van bestaat. Het is namelijk niet echt handig als er veel verschillende topics zijn dat eigenlijk over het zelfde draaien hé. :] Maar, volgens mij is het zeker niet de bedoeling om net jou topics alleen te sluiten hoor. ^^


    Tanya is de beste.

    Er staat als het goed is altijd een reden bij waarom het gesloten word. Als je die nog eens leest, snap je misschien wel waarom juist die topics gesloten worden. Het ligt niet aan jou persoonlijk, we kijken naar de topic en dan zeggen we, die mag niet. Slotje. We denken niet, hee dat is er weer 1 van BallonPOWERx dus die sluiten we want haar topics willen we hier niet

    :)

    mensee ga je gang sluit dit topic ook maar.
    kword er egt krankzinnig van ¬¬
    Met jullie ''geweldige'' Tips.. ??

    Nja, als je maar weet dat het helemaal niet de bedoeling is om net jou topics allemaal te gaan sluiten ofzo. Zoals krullie hier weeral boven zei, we kijken niet eens naar de naam die het topic opende, gewoon naar of er al een topic over dat onderwerp is of het verboden is.
    Ik zal hier nu dan maar een slotje op neerdroppen zeker? =]


    Tanya is de beste.

    Het is niet dat we jou willen pakken. Tuurlijk niet. ^^

    Misschien gewoon pecht dat je een paar keer iets te laat kwam met een topic?

    mensee ga je gang sluit dit topic ook maar.
    kword er egt krankzinnig van ¬¬
    Met jullie ''geweldige'' Tips.. ??


    Wat bedoel je daar nou weer mee?
    Je wil dan gewoon aandacht of raad of tips of whatevvaar? Want waarom maak je dit topic dan?


    I found myself in Wonderland.

    laat ff open, ik praat liever zo dan per pb.