• Ik heb dus een geloof en dat is de Islam
    Maar ik zit op een Katholiek school en naast mij school hebben we een school waar alleen Moslimse kinderen zitten
    En Mij school & Die school kunnen het niet goed met elkaar vinden
    Maar ik wordt dus altijd door die kinderen uitgescholden als Katholiek of Nep Moslim blabla
    Omdat ik op een Katholieke school zit.
    Dat is tog dom of niet soms?

    Nou, ik vind dat niet echt aardig en eerlijk?? Je mag toch zelf kiezen op welke school je zit :O

    Nou, ik vind dat niet echt aardig en eerlijk?? Je mag toch zelf kiezen op welke school je zit :O


    Jaa Vind ik ook

    Wat respectloos zeg. Alsof je niet in de Islam kan geloven als je op een Katholieke school zit >.<


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Wat respectloos zeg. Alsof je niet in de Islam kan geloven als je op een Katholieke school zit >.<


    Dat vinden ik & Me ouders nou ook

    Bij mij op school zitten ook veel moslims.
    Ik zit btw op een christelijke school.
    En dat is idd respectloos.. Iemand uitlachen om zijn/haar geloof is al laag,Maar iemand uitlachen om zijn/haar school is gewoon sneu..

    Bij mij op school zitten ook veel moslims.
    Ik zit btw op een christelijke school.
    En dat is idd respectloos.. Iemand uitlachen om zijn/haar geloof is al laag,Maar iemand uitlachen om zijn/haar school is gewoon sneu..


    Heel Sneu..
    Ik werdt ook een keer samen met een vriendin die ook Moslim is
    Door een paar Jongens uit die school
    Uitgescholden + Geslagen

    (...)

    Heel Sneu..
    Ik werdt ook een keer samen met een vriendin die ook Moslim is
    Door een paar Jongens uit die school
    Uitgescholden + Geslagen


    Dat is zwaar zielig..
    Gewoon terugslaan X'D
    Ik snapbest dat het kut is ,maar hun zitten fout.
    Maar om nou iemand ,die zelfs hetzelfde geloof als jou heeft, in elkaar te slaan omdat die op die of die school zit,Is echt heel sneu.
    Word nog wat met die jongens ><

    Ik geloof in God. En ben Christelijk..ik zat vroeger op Christelijke school waar de Islam vlink taboe was. Mijn school haatte de Islam,zo werd bijna elke kind op die school wel dertig keer gezged dat die mensen alles fout doen,ik geloofd het tot ik op een openbare school kwam waar alle geloven opzitten,nu weet ik dat iedereen mag geloven wat die wilt en ook mensen met een andere geloof aardig kunnen zijn.


    Sorry was even mijn levens verhaal :] XD

    Ik vind dat echt niet kunnen. Ik vind dat gewoon iedereen mag geloven wat ie wil en de mensen waar jij mee omgaat, de plaatsen waar jij naartoe gaat, vind ik totaal geen rol daarbij spelen.
    Ik kan dat echt zoooo niet uitstaan dat mensen daar moeilijk over doen!


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    Wat een respect hebben ze voor je zeg ;| Ik vind het juist leuk dat je op een katholieke school zit. Persoonlijk vind ik dat je toch niet persee bij de mensen op school moet zitten die het zelfde geloven? Zelf geloof ik niet ik geloof alleen dat er na de dood wel nog wat iets het kan namelijk niet zomaar ophouden. Maar als ik bijvoordbeeld naar een moslimse school wil doe ik dat toch lekker? Ze moeten respect voor je hebben!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)

    Dat is zwaar zielig..
    Gewoon terugslaan X'D
    Ik snapbest dat het kut is ,maar hun zitten fout.
    Maar om nou iemand ,die zelfs hetzelfde geloof als jou heeft, in elkaar te slaan omdat die op die of die school zit,Is echt heel sneu.
    Word nog wat met die jongens ><


    Me vader werdt helemaal boos toen hij het hoorde
    En ging naar de vaders van die jongens(Hij kent ze)
    En maakt niet uit wat je doet
    Ook al stuur je ze naar de politie
    Ze houden Nooit op

    Wat een respect hebben ze voor je zeg ;| Ik vind het juist leuk dat je op een katholieke school zit. Persoonlijk vind ik dat je toch niet persee bij de mensen op school moet zitten die het zelfde geloven? Zelf geloof ik niet ik geloof alleen dat er na de dood wel nog wat iets het kan namelijk niet zomaar ophouden. Maar als ik bijvoordbeeld naar een moslimse school wil doe ik dat toch lekker? Ze moeten respect voor je hebben!


    Dankjewell(K)xD
    Je hebt echt gelijk wat je nu zegt moet ik eerlijk toegevenxD

    Heel dom, iedereen mag in alles wat die wil geloven!
    Zelfs in de marsmannetjes!


    It's all for you, my butterfly.

    (...)

    Dankjewell(K)xD
    Je hebt echt gelijk wat je nu zegt moet ik eerlijk toegevenxD

    Alsje hoor!<3
    Maar meis ze moetten gewoon niet zo dom doen! Maar eigenlijk bedenk ik me net. Laten we maar zeggen ik zie eruit als een emo maar 'k ben het niet hierdoor word ik door veel mensen niet gerespecteerd. Das ook kut. Maar veel maakt het me niet uit de mensen die ik mag mogen mij ook en dat vind ik fijn!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Heel dom, iedereen mag in alles wat die wil geloven!
    Zelfs in de marsmannetjes!


    HahaxD