• Jep, ik ga uitzoeken hoe dat spel werkt en m dan spelen met wat mensjes. Ik kan niet wachten! C:

    Ik kan zo gauw even geen foto plaatsen van de spellen, maar we hebben In de Ban van de Ring, Vrienden & Vijanden (uitbreiding), Sauron (uitbreiding) en De Zoektocht (uitbreiding?).

    Hebben jullie ook van dit soort bordspellen? Of wat is je lievelings bordspel?^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    whao, het klinkt zo cool!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Volgens mij is De Zoektocht geen uitbreiding maar weer een apart spel. Want je kunt die in tegenstelling tot de rest maar met twee mensen spelen.

    Ik ga het zometeen verder uitzoeken. _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Oh, maar dat klinkt goed! Mag ik meedoen? :'P


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Haha, een uitbreiding die Sauron heet klinkt als iets wat je het beste meteen weer in een vulkaan kunt gooien. :'D
    Maar gaaf! ^^ Waar heb je deze spellen opeens vandaan?

    Wij hebben thuis een hoop bordspellen. Monopoly blijft altijd leuk, natuurlijk, en mijn moeder is helemaal weg van Carcassone. Zelf vind ik dingen zoals Trivial Pursuit erg leuk. (bloos)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Dat klinkt vet awesome. Is het van 999 games? Het heeft daar namelijk wel eens in een boekje gestaan.
    Ik ben nog steeds verzot van Kolonisten van Catan, mijn lievelingsspel sinds dat ik tien ben ofzo. We hebben nu alleen het oude basisspel, waardoor we niet meer nieuwe uitbreidingen kunnen kopen (we hebben nog wel zeevaarders, steden en ridders, diamanten en koloniën, dus dat is meer dan genoeg keus).


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik heb ook een In de Ban van de Ring bordspel, haha! Ik weet niet of het hetzelfde is, maar het is awesome. c:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried




    @Inge
    Ze lagen op zolder! Ik wist wel dat we ze hadden, maar het is echt jaren geleden gekocht toen ik nog op de basisschool zat. We hadden het gisteravond bij boogschieten over bordspellen en zo kwam ik erop dat we dit nog thuis hadden liggen! Dus vandaar dat mijn onderzoek is gestart naar hoe deze spellen gaan. c:

    @Marleen
    Als je langs Chevy durft mag je komen. :p

    @Sofie
    Ja! Van 999Games, we zijn nu de catalogus aan het doorspitten welke spellen we nog missen. c:

    @Leah
    Kun je toevallig de foto die ik nu heb geplaatst in deze post zien? Hebben we eenzelfde spel? :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Dunno, het kan een andere doos zijn, maar die onderste trekt er wel op, haha. In elk geval, het spel van mij houdt in dat je met z'n allen (in personage: Frodo, Sam, Merry, Pippin en een Fatty van wie ik me nog altijd afvraag wie hij is) Sauron moet verslaan. Als dat niet lukt, zie je op het einde van het spel staan: "De Ring is mijn." Vreselijkste vertaling ooit, maar wel een super leuk spel. ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Monesi schreef:
    Dunno, het kan een andere doos zijn, maar die onderste trekt er wel op, haha. In elk geval, het spel van mij houdt in dat je met z'n allen (in personage: Frodo, Sam, Merry, Pippin en een Fatty van wie ik me nog altijd afvraag wie hij is) Sauron moet verslaan. Als dat niet lukt, zie je op het einde van het spel staan: "De Ring is mijn." Vreselijkste vertaling ooit, maar wel een super leuk spel. ^^


    In het onderste spel is ook een Fatty, dus het kan maar zo zijn dat we dezelfde hebben! :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Monesi schreef:
    Dunno, het kan een andere doos zijn, maar die onderste trekt er wel op, haha. In elk geval, het spel van mij houdt in dat je met z'n allen (in personage: Frodo, Sam, Merry, Pippin en een Fatty van wie ik me nog altijd afvraag wie hij is) Sauron moet verslaan. Als dat niet lukt, zie je op het einde van het spel staan: "De Ring is mijn." Vreselijkste vertaling ooit, maar wel een super leuk spel. ^^


    Fatty is ook een hobbit en een vriend van Frodo (en de rest). Hij heeft hem geholpen uit the shire te komen in het boek, maar is daar zelf achtergebleven.
    In case you wanted to know


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Trivial Persuit Disney is een van mijn favorietjes dat ik uren kan blijven spelen!


    16 - 09 - '17

    Monesi schreef:
    Dunno, het kan een andere doos zijn, maar die onderste trekt er wel op, haha. In elk geval, het spel van mij houdt in dat je met z'n allen (in personage: Frodo, Sam, Merry, Pippin en een Fatty van wie ik me nog altijd afvraag wie hij is) Sauron moet verslaan. Als dat niet lukt, zie je op het einde van het spel staan: "De Ring is mijn." Vreselijkste vertaling ooit, maar wel een super leuk spel. ^^


    Ooh, fatty! Dat is Fredegar Bolger, die helpt met Frodo's vertrek te regelen probeert de schijn aan te houden dat Frodo nog in de Gouw is, terwijl hij al lang vertrokken is naar Rivendel.


    Die bordspelen zien er zo awesome uit!

    [ bericht aangepast op 28 april 2016 - 23:16 ]


    Ex astris, sciencia

    Ik heb toevallig het spel In de ban van de ring met koningsdag gekocht :Y)


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis