• - Ik weet niet of dit hier goed staat, waarschijnlijk wel ^^-

    Mijn vriendin en ik hebben kaartjes gereserveerd voor de rodeloperpremière in Alkmaar op 20 augustus.
    Wij zitten dan op rij 13, stoelen 17 en 16.

    Ik vroeg me af of er nog meer mensen naar de rodeloperpremière gaan op 20 augustus.
    En zo ja, waar ?


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Dat is toch die One Direction film? Ik ga zelf niet -Ik ben niet zo'n fan/Directioner- Maar wel leuk voor je dat je zulke goede kaartjes hebt. Veel plezier!

    [ bericht aangepast op 14 aug 2013 - 15:48 ]


    Tijd voor koffie.

    Ideas schreef:
    Dat is toch die One Direction film? Ik ga zelf niet -Ik ben niet zo'n fan/Directioner- Maar wel leuk voor je dat je zulke goede kaartjes hebt. Veel plezier!


    Ja, dat klopt! haha, dankjewel (:


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Ik zou wel willen stiekem. maar ik heb dan school


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    Ik zou wel willen stiekem. maar ik heb dan school


    Het begint om half zeven, maar ik begrijp je. Dat is mijn laatste weekje vakantie ;pp Het Noorden, he.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2013 - 16:04 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Praesidium schreef:
    (...)

    Het begint om half zeven, maar ik begrijp je. Dat is mijn laatste weekje vakantie ;pp Het Noorden, he.
    Ik moet dindsdag beginnen. Waarschijnlijk zal het pas tegen elf of twaalf uur afgelopen zijn en mijn rooster kan tussen half 9 en half 6 zijn dus dat gaat hem niet worden maar ach. Het zal wel in hetnieuws komen en de film kijk ik in de bios in het weekend een keer


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    (...) Ik moet dindsdag beginnen. Waarschijnlijk zal het pas tegen elf of twaalf uur afgelopen zijn en mijn rooster kan tussen half 9 en half 6 zijn dus dat gaat hem niet worden maar ach. Het zal wel in hetnieuws komen en de film kijk ik in de bios in het weekend een keer


    Ja, dat wou ik eerst ook doen, maar nu kan ik hem eerder zien xd. Nomnom, ik wou/wil de film gewoon snel zien :'D Mevrouwtje ongeduld ;3

    [ bericht aangepast op 14 aug 2013 - 16:10 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Ook al heb ik een verschrikkelijke hekel aan 1D, ik ga wel naar This Is Us. Ik ben fan geweest en het fascineert me nog hoe hun zo beroemd zijn geworden. Leuk voor je dat je zulke goede kaartjes hebt!


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Waar reserveer je die kaartjes?

    Thysia schreef:
    Waar reserveer je die kaartjes?


    internet ^^. Maar de rodeloperpremière komt maar in een paar bioscopen


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Appa schreef:
    Ook al heb ik een verschrikkelijke hekel aan 1D, ik ga wel naar This Is Us. Ik ben fan geweest en het fascineert me nog hoe hun zo beroemd zijn geworden. Leuk voor je dat je zulke goede kaartjes hebt!


    Er waren nog veel meer plekken, maar dit is niet te hoog of te laag en ergens rond het midden.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Appa schreef:
    Ook al heb ik een verschrikkelijke hekel aan 1D, ik ga wel naar This Is Us. Ik ben fan geweest en het fascineert me nog hoe hun zo beroemd zijn geworden. Leuk voor je dat je zulke goede kaartjes hebt!
    Aangezien ik met mijn nichtjes moet gaan.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Ik heb getwijfeld om aan wedstrijden mee te doen waar je er kan winnen, maar ofwel win je maar één ticket ofwel twee, maar dan moet er iemand 18+ zijn. :c
    Dus ik ga lekker de 28ste naar de bioscoop met een vriendin. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Plinius schreef:
    Ik heb getwijfeld om aan wedstrijden mee te doen waar je er kan winnen, maar ofwel win je maar één ticket ofwel twee, maar dan moet er iemand 18+ zijn. :c
    Dus ik ga lekker de 28ste naar de bioscoop met een vriendin. (:


    Je hoeft geen achttien te zijn om naar de bioscoop te gaan, lieve schat ^^. Of bedoel je de echte première in, geloof ik, Londen.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Praesidium schreef:
    (...)

    Je hoeft geen achttien te zijn om naar de bioscoop te gaan, lieve schat ^^. Of bedoel je de echte première in, geloof ik, Londen.


    Ja, die bedoel ik. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Plinius schreef:
    (...)

    Ja, die bedoel ik. (:


    Omg, het zou me zo geweldig lijken om daar heen te gaan, haha.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'