• De stelling van vandaag luidt:
    Muziek behoort tot je opvoeding.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    Muziek heeft denk ik wel impact op je opvoeding, maar behoren; nee.


    ik ben overal te zien, maar nergens verkrijgbaar!

    Ja, vind ik wel


    Your make-up is terrible

    Eigenlijk snap ik niet wat er met de stelling precies wordt bedoelt :X


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ik ben met muziek opgegroeid. Ik speel al van mijn vierde piano en ik weet alles van de helden ervan en ik ben er echt trots op.
    En ik vind dat iedereen zo'n opvoeding moet krijgen, want dat verrijkt je leven op een fantastische manier.
    Nouja, dat kan je nu ook niet iedereen wijs gaan maken, want sommige gaan al met hun ogen rollen als ze Mozart ofzo horen. En daar kan ik eigenlijk niet tegen, maar anyway.
    Muziek is kunst, vooral de klassieke oeuvres. En natuurlijk horen ze bij een eervolle opvoeding.


    Where there is a sea there are pirates...

    Ik be opgegroeid met muziek uit de tijd van mijn ouders, Bon Jovi, U2, Live, Queen.
    Het hoorde bij mijn opvoeding.
    Ik apprecieer andere muziekstijlen nu en luister naar meningen, terwijl dat bij sommige jongens en meisjes van mijn leeftijd totaal niet is.
    Dus eens, of toch, het kan bij je opvoeding horen, maar dat is niet de regel zeg maar.

    Ik denk het niet echt

    Mijn ouders luisterden naar Klassieke muziek

    Alleen mijn vader naar blues/Rock enz...


    Maar hij woonde in Finland dus zag ik hem niet vaak

    Maar ik heb muziek van deze tijden door men vriendinnen leren kennen


    I'm not a supermodel, I still eat at McDonalds

    Ik zelf ben met muziek opgegroeid, dus voor mij gaat de stelling wel op. Maar ik denk ook dat dat voor iedereen verschillend is, aangezien iedereen anders is opgevoed.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Vogue schreef:
    Muziek heeft denk ik wel impact op je opvoeding, maar behoren; nee.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Vogue schreef:
    Muziek heeft denk ik wel impact op je opvoeding, maar behoren; nee.

    Het beinvloed later wel je muzieksmaak later. Als je ouders rockers zijn, zullen die kinderen niet snel hiphop luisteren.
    Maar ik denk el dat het van belang is bij de opvoeding, net als andere geluiden.


    I want my bloody cheese now!^^

    ik vind van wel want ik ben haast zonder muziek opgevoed
    en ik kan nu pas de muziek wereld ontdekken
    heel fustrerend dus


    ~Lucky Cat~

    Vogue schreef:
    Muziek heeft denk ik wel impact op je opvoeding, maar behoren; nee.


    Never run out of reasons to smile...

    ik denk dat het wel veel doet :) mijn vader was nogal veel bezig met muziek en ik hou ook echt heel veel van muziek, dus ik denk van wel :)


    I am in heaven and you are on earth

    Sinds ik geboren ben bestaat mijn opvoeding voor een groot deel uit muziek. AC/DC, Aerosmith en vooral Pink Floyd hebben mijn muzieksmaak zo ongeveer wel beslist. Vroeger vond ik het irritant dat mijn vader me steeds naar die bands liet luisteren, maar nu vind ik het géwéldíg.
    Stelling; ja.


    believers never die.

    Ik ben eigenlijk niet echt opgevoed met muziek denk ik, dus de stelling vind ik niet opgaan.

    [ bericht aangepast op 6 sep 2009 - 10:57 ]


    If you had never come out of the blue, I would've stay