• Een meisje zweeft tussen realiteit en werkelijkheid. Ze is heel populair en word verlieft op de in haar ogen leukste jongen ever. Maar volgens vele mensen is ie dat niet. Maar in haar ogen is het gewoon een: Prachtige mislukkeling.


    Namen nodig voor:

    Hoofdrol:
    Jongen ''Beautiful Disaster'':
    Vriendin 1:
    Vriendin 2:

    Voor de Jongen dacht ik aan Nero. Is dat leuk?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    KELLY CLARKSON <33

    en jij gaat de hoofdrol gwen noemenxD

    en de vriendin Fie xD
    en de jongen gaat Niels heten


    We can only learn to love by loving.

    Bij Nero denk ik aan die romeinse dingman ^^ Maar wel leuk. Wat dacht je van Niyavi voor een van de meisjes? Of voor een jongen Jefvril of Jefril ofzuu ^^


    Your make-up is terrible

    @Nikki

    Nero vond 'k eerst een mooie naam en toen hoorde ik later van mijn leraar latijn dat dat daar zo'n mensje van was.

    @Nicol

    Omg :]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    @Renee
    sjalalala *kijkt schijnheilig*
    watr nou? xd


    We can only learn to love by loving.

    Bij Nero krijg ik altijd zo'n blonde jongen in gedachten, die alles in de fik wil steken.
    Maar het is een leuke naam. =')
    Zelf heb ik geen ideeën, maar ik wou het even vertellen. x)


    we were young but we were blind.

    @Zombie
    PYROMAANTJE <333


    We can only learn to love by loving.

    Bij Nero krijg ik altijd zo'n blonde jongen in gedachten, die alles in de fik wil steken.
    Maar het is een leuke naam. =')
    Zelf heb ik geen ideeën, maar ik wou het even vertellen. x)

    Dat rockt gewoon :Y)
    Ik zie dit inderdaad ookal voor me :')

    @Nicol

    Maar sereneus even echt leuke namen?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Naja weet iemand leuke namen?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.