• Ik mocht mijn haar zelf doen mag het ineens niet meer ze zou ik het weekeind mijn roze bij doen doet ze het niet! Ik haat der echt!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Jha begrijpenlijk. Moeders zijn sosm té bezorgd en dat zorgd ervoor dat wij HAAT-Organen aan maken x'D

    Jha begrijpenlijk. Moeders zijn sosm té bezorgd en dat zorgd ervoor dat wij HAAT-Organen aan maken x'D

    :') Nee maar nu vind 'k der echt stom ze het het beloofd en nu haat ik der want ze beloofd het elke week en doet het nooit en nu zei ze ja nu doen we het echt en doet dat stommem mens het weer niet ik ga der negeren :Y)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    oohjee, dat geloof ik niet. Want iedereen zegt wel eens dat ze hun moeder haten, maar als ze geld nodig hebben houden ze weer van der >.<

    ik ken dat...
    ik moet al om 21.00 in bed liggen..
    en ik ben 15 o.O


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    En omdat je je haar niet mogt werven haat je haar? (':
    Weetje; je haar verven is een grote stap. Elk mens op aarde weet dat verf slecht voor je haar is. Heel slecht. Als je dat nu doet gaat je haar in de toekomst heel erg onhandelbaar zijn, er niet uitzien enzovoort.
    Je moeder wil je daar gewoon van af houden. ^^
    Waarom? Omdat ze van je houdt.
    Daarom haat je je moeder toch niet.
    Er zullen wel mensen zijn op deze aarde die het niet met je eens zullen zijn. Kinderen die hun moeder verloren hebben zouden dit juist heel graag willen! Moederlijke bezorgdheid.
    Op een dag zal je der wel spijt van hebben dat je hebt gezegd dat je haar haat. Want je weet nooit hoe iets zal eindigen..
    Als je begrijpt wat ik bedoel.
    Dus kindjes..
    Haat jullie moeders/vaders niet. Ze houden alleen maar van jullie [ik sluit dingen uit als misbruik enzo terwijl ik dit zeg natuurlijk], dat is waarom ze jullie soms dingen verbieden.
    Jullie begrijpen het zelf ook maar al te goed. Geef het maar toe. ^^
    En haar negeren gaat toch niet lukken; ze weet heel goed dat je boos bent omdat ze je ineens je haar niet laat doen enzo; als je gewoon zegt:
    'Oh oke, is goed mama.' en niet: 'WAAROM NIET??? TRUT DIE JE BENT! JE HEBT HET BELOOFD! ><'
    Daarme ga je ook niet veel bereiken, vind je ook niet? (:


    Where there is a sea there are pirates...

    oohjee, dat geloof ik niet. Want iedereen zegt wel eens dat ze hun moeder haten, maar als ze geld nodig hebben houden ze weer van der >.<


    Idd ><
    Ik heb nog nooit tegen mijn moeder gezegd dat ik haar haat. Ik kan dat gewoon niet. Ik weet dat ik daar spijt van zal krijgen vroeg of laat. Zoiets zeg je gewoon NIET tegen je moeder. =S
    Maar idd, als ze geld nodig hebben huppelen ze vrolijk rond, geven ze kusjes, ditdat. Zo behandel je je moeder toch niet?
    Jeeeeeeezus. ><


    Where there is a sea there are pirates...

    En omdat je je haar niet mogt werven haat je haar? (':
    Weetje; je haar verven is een grote stap. Elk mens op aarde weet dat verf slecht voor je haar is. Heel slecht. Als je dat nu doet gaat je haar in de toekomst heel erg onhandelbaar zijn, er niet uitzien enzovoort.
    Je moeder wil je daar gewoon van af houden. ^^
    Waarom? Omdat ze van je houdt.
    Daarom haat je je moeder toch niet.
    Er zullen wel mensen zijn op deze aarde die het niet met je eens zullen zijn. Kinderen die hun moeder verloren hebben zouden dit juist heel graag willen! Moederlijke bezorgdheid.
    Op een dag zal je der wel spijt van hebben dat je hebt gezegd dat je haar haat. Want je weet nooit hoe iets zal eindigen..
    Als je begrijpt wat ik bedoel.
    Dus kindjes..
    Haat jullie moeders/vaders niet. Ze houden alleen maar van jullie [ik sluit dingen uit als misbruik enzo terwijl ik dit zeg natuurlijk], dat is waarom ze jullie soms dingen verbieden.
    Jullie begrijpen het zelf ook maar al te goed. Geef het maar toe. ^^
    En haar negeren gaat toch niet lukken; ze weet heel goed dat je boos bent omdat ze je ineens je haar niet laat doen enzo; als je gewoon zegt:
    'Oh oke, is goed mama.' en niet: 'WAAROM NIET??? TRUT DIE JE BENT! JE HEBT HET BELOOFD! ><'
    Daarme ga je ook niet veel bereiken, vind je ook niet? (:

    Like laat ik het zo zeggen ze zou me haar bijverven het is allang geverfd van blond naar zwart met roze maar das mijn probleem niet. Ze houd zich gewoon nooit aan der beloftes en als ik geld nodig heb huppel ik wel naar me vader! >.< Owja me moeder negeert me ook gewoon en als je dan kei hard roept: ''DJEEZUS Je negeert me ook gewoon he!?'' zegt ze: ''Ja waarom niet hier heb ik geen zin in.'' en dan gaat ze weg. Dat is pas lekker zo'n moeder die je elke week hetzelfde beloofd maar het nooit doet en azls je het zelf wil doen mage het niet!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    mijn ouders percies hetzelfde gezeik -.-'

    Ik ken dat,
    Dat is soms zo klote, maar zie het zo; je mag nog altijd meer dan mij :]

    mijn ouders percies hetzelfde gezeik -.-'

    Vreselijk. Waarom bestaan ze? o_o


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)
    Vreselijk. Waarom bestaan ze? o_o


    Om je té pesten, en anders was je er niet :]

    Ik ben 17 en ik mag mijn haar geeneens verven, dus maak je niet zo'n zorgen ;)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik ken dat,
    Dat is soms zo klote, maar zie het zo; je mag nog altijd meer dan mij :]

    Dat van jou is beter hoor als ik minder mocht had ik niet van dat kut haar met vaak uitgroei of wat verkleurt is omdat dat kreng me niet wil helpen terwijl ze het elke week beloofd! o_o Ik haat der echt!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    We've the same problem :Y)

    Mijn ma denkt ook dat ik nog steeds 3 ben! Ze behandelt me als een klein kind, en zegt af en toe dat ze me haat... :S En weetje... Ben laatst naar de kapper geweest, heb roze plukjes (hoe toevalligxD) in mijn haar laten zetten. En toen kwam ze me ophalen, ze wist niet dat ik het rose ging doen namelijk. en toen liepen we buiten over straat, over de stoep. Toen ging zij over de andere stoep aan de andere kant van de straat lopen. Ze durfde niet meer naast me te lopen... -_-



    xx


    Scream for mercy!

    Ik ben 17 en ik mag mijn haar geeneens verven, dus maak je niet zo'n zorgen ;)

    Maar mijn haar is allang geverfd alleen mijn roze moet bij worden geverd nu al weken en ze zegt elke week doen we in het weekend en dan doet ze het niet! *zucht* dus ik loop gewoon kida voor lul ;|


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.