• Ik mocht mijn haar zelf doen mag het ineens niet meer ze zou ik het weekeind mijn roze bij doen doet ze het niet! Ik haat der echt!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    We've the same problem :Y)

    Mijn ma denkt ook dat ik nog steeds 3 ben! Ze behandelt me als een klein kind, en zegt af en toe dat ze me haat... :S En weetje... Ben laatst naar de kapper geweest, heb roze plukjes (hoe toevalligxD) in mijn haar laten zetten. En toen kwam ze me ophalen, ze wist niet dat ik het rose ging doen namelijk. en toen liepen we buiten over straat, over de stoep. Toen ging zij over de andere stoep aan de andere kant van de straat lopen. Ze durfde niet meer naast me te lopen... -_-



    xx


    Dat is ookal zo vreselijk! Jemig hoe dom?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ik mag me haar in alle kleuren verven behalve rood en zwart :S

    ik mag me haar in alle kleuren verven behalve rood en zwart :S

    Als ik jou was zou 'k je ouders en hartverzakking bezorgen en met haar in alle kleuren van de regenboog thuis komen :]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)

    Om je té pesten, en anders was je er niet :]


    Beter toch! als je nooit bestaan hebt, had je ook geen problemen! En maybe bestond je dan wel, maar had je een andere mama, waar je misschien wel veel meer van zal mogen! :Y) Nouja, zo denk ik er dan over hoor... Ik wens dat ik het liefst NOOIT geboren ben of ooit zal worden... -_-


    xx


    Scream for mercy!

    ik ken dat...
    ik moet al om 21.00 in bed liggen..
    en ik ben 15 o.O

    Ik tijdens het school om 10.30 en in het weekend om 23.00 uur, en ik ben zeventien dusjah..


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    (...)
    Dat van jou is beter hoor als ik minder mocht had ik niet van dat kut haar met vaak uitgroei of wat verkleurt is omdat dat kreng me niet wil helpen terwijl ze het elke week beloofd! o_o Ik haat der echt!


    Ö! Dat roze was best chill :] x'D Maar jij móg een neuspiercing and whatever. :[

    Ik ga het roze verven, ik kan dat :]

    (...)

    Dat is ookal zo vreselijk! Jemig hoe dom?



    Idd! You totally right! Moeders kunnen soms zo dom doen tegen over hun bloed eigen children! :S :Y)


    xx


    Scream for mercy!

    (...)
    Like laat ik het zo zeggen ze zou me haar bijverven het is allang geverfd van blond naar zwart met roze maar das mijn probleem niet. Ze houd zich gewoon nooit aan der beloftes en als ik geld nodig heb huppel ik wel naar me vader! >.< Owja me moeder negeert me ook gewoon en als je dan kei hard roept: ''DJEEZUS Je negeert me ook gewoon he!?'' zegt ze: ''Ja waarom niet hier heb ik geen zin in.'' en dan gaat ze weg. Dat is pas lekker zo'n moeder die je elke week hetzelfde beloofd maar het nooit doet en azls je het zelf wil doen mage het niet!


    So what?
    Heb je je ooit al is afgevraagd hoe zij zich voelt? Misschien gaat het niet zo goed met haar, en nu niet aankomen met 'ze voelt zich prima, ze haat mij gewoon' want dat mag je een aap gaan wijsmaken. Of ben je soms te egoistisch geweest om daar 'ns aan te denken?
    Het is je moeder, je hebt er maar een, en geloof me, vroeg of laat zal je hier zo'n spijt van hebben! Ze houdt gewoon van je, maar als je wil dat ze je goed gaat behandelen, en niet zo prikkelbaar uit de hoek kome, moet je ook hetzelfde bij haar doen en haar niet afkatten.
    Denk je dat iemand tof en aardig tegen je gaat doen (ik zeg nu Jij, maar ik bedoel jou der ni bij) als jij niet zo tegen hun doet?
    Dacht het niet he (:
    En begin niet tegen mij te zeggen dat ik het gewoon niet begrijp, want dan heb je het fout.
    Ik begrijp het heel goed. ^^
    Ik ben soms ook boos op mijn mama als ze iets niet doet wat ze heeft beloofd, maar ik begin haar niet vol te schelden en zeggen dat ik haar haat. Want vroeg of laat zal ze die beloofte wel nakomen, als ik me gedraag.


    Where there is a sea there are pirates...

    (...)

    So what?
    Heb je je ooit al is afgevraagd hoe zij zich voelt? Misschien gaat het niet zo goed met haar, en nu niet aankomen met 'ze voelt zich prima, ze haat mij gewoon' want dat mag je een aap gaan wijsmaken. Of ben je soms te egoistisch geweest om daar 'ns aan te denken?
    Het is je moeder, je hebt er maar een, en geloof me, vroeg of laat zal je hier zo'n spijt van hebben! Ze houdt gewoon van je, maar als je wil dat ze je goed gaat behandelen, en niet zo prikkelbaar uit de hoek kome, moet je ook hetzelfde bij haar doen en haar niet afkatten.
    Denk je dat iemand tof en aardig tegen je gaat doen (ik zeg nu Jij, maar ik bedoel jou der ni bij) als jij niet zo tegen hun doet?
    Dacht het niet he (:
    En begin niet tegen mij te zeggen dat ik het gewoon niet begrijp, want dan heb je het fout.
    Ik begrijp het heel goed. ^^
    Ik ben soms ook boos op mijn mama als ze iets niet doet wat ze heeft beloofd, maar ik begin haar niet vol te schelden en zeggen dat ik haar haat. Want vroeg of laat zal ze die beloofte wel nakomen, als ik me gedraag.


    Als je het zegt lijikt het heel makkelijk maar voor mij licht dat heel anders. Ik ben een heel gesloten persoon en best wel onzeker. Me moeder beloofd het elke week maar komt het nooit na ze scheld me vaak uit voor kut kind en nu ben ik het gewoon zat! Ik kan der ook niks aan doen maar je eigen dochter een kut kind vinden is toch ook over?

    Ze is vannacht om 4 uur ziek geworden. En ze snauwt me al de hele dag af in alles wat ik doe! [/dat ze ziek is is geen excuus want ze snauwt me bijna altijd wel af!] Maar aangezien je mij niet kent denk ik niet dat je je zo ervorer moet praten [/niet beledigend bedoeld ofzo] Maar je moet mijn moeder daar echt voor kennen en mij zeker...


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Er zijn wel ergere dingen in de wereld. Ze zal er vast wel een goeie reden voor hebben :S Als je het echt wil praat er dan over, met schreeuwen los je niets op.


    Life is hard and then we die

    Er zijn wel ergere dingen in de wereld. Ze zal er vast wel een goeie reden voor hebben :S Als je het echt wil praat er dan over, met schreeuwen los je niets op.

    Haha als me moeder boos is negeert ze me eerst totdat ik beneden ben en ik haar irriteer met me niks doen. Dan begint ze tegen me te praten alsof er niks aan de hand was. --''


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)
    Haha als me moeder boos is negeert ze me eerst totdat ik beneden ben en ik haar irriteer met me niks doen. Dan begint ze tegen me te praten alsof er niks aan de hand was. --''
    Je moet ook eerst afkoelen zodra je boos bent, anders kun je geen normaal gesprek met iemand voeren. Dus nu, eerst afkoelen, even op papier je punten neerzetten; waarom je er zo mee zit en waarom je het zo graag wilt. geef dat aan je moeder en bespreek het RUSTIG samen. Toon respect voor haar, misschien neemt ze je dan WEL serieus en zal ze naar de luisteren.


    Life is hard and then we die