• Oké dan >.o' like opeens begint iedereen hier over Bill te zeveren, is het niet over zijn geaardheid dan is het wel over zijn haar of eender wat!

    Hebben jullie hier dan niets beters te doen dan te zeuren over Bill?

    Like, bemoeid hij zich ermee hoe jou haar eruit ziet, hoe jij geaard bent, hoe jou stijl is?

    I don't think so!


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    hij kent ons niet eens ... maar wij hem wel xD

    phaha jij ken bill ook ni niemand kent hem alleen de familie en vriende :')

    Hoeveel wij ook over hem praten; het kan hem toch niets schelen (:
    Ookal zou hij dit allemaal lezen, hij kent ons niet dus dat zou wel de laatste zijn waar hij zich zorgen over gaat maken.
    Laat iedereen gewoon doen & verder dromen ,
    Het is niet dat Bill zich eraan stoort..


    Where there is a sea there are pirates...

    (...)
    inderdaatX'D
    XXX(H)


    Ik vind gwn dat er te veel mensen zijn die hem beoordelen in zijn Beroemd leventje.
    Niemand zou echt weten hoe hij echt zou zijn! niemand weet dat. Tenzei je zijn Best friend ofsoo bent x']

    Gelukkig ben je het met mij eeeeens(A)

    ^^

    XXX (H)

    Iedereen zou hem beter een beetje gerust laten in real life.

    Er is een verscil tussen hem met rust lten hé?!
    Ge kunt hier over het forum over hem praten,daar heeft hij toch geen last van.
    Maar hun achtervolgen,bij hun inbreken enzo.
    Da vind ik erover.
    daar heb je wel gelijk dat ze hem beter met rustlaten.


    I need you like a heart needs a beat

    Achja, Laat ze maar lekker bezig. Moeten wij maar niet aan meedoen. Ik ben het trouwens helemaal eens met jou!:Y)


    Listen to what we're not saying..

    (...)

    Iemand voelt zich aangevallen 'fzuw --' sjiez ik wil enkel zeggen dat nu opeens iedereen over hem begint te zeuren, als iemand zegt van 'Bill is homo' komen er honderden topics met 'Bill is homo:O' of zegt iedereen meteen van 'ja dat zag ik al eerder' terwijl ze dan weer ergens anders zeggen ope en topic van'Bill is niet homo' van 'ja hallo wie zegt dat hij homo is is dom' >.o' volgens mij zijn het allemaal meelopers hier op Q --'


    Pffffff. Meelopers? Écht niet. Deze mensen zeggen gewoon hun mening, en dat mag, hier op quizlet. Zolang die maar gewoon is. Wat is daar nou raar aan? Like, als je het over Frans Bauer zou zeggen, dat hij homo is, dán zou ik het raar vinden, ja.


    -

    (...)

    Pffffff. Meelopers? Écht niet. Deze mensen zeggen gewoon hun mening, en dat mag, hier op quizlet. Zolang die maar gewoon is. Wat is daar nou raar aan? Like, als je het over Frans Bauer zou zeggen, dat hij homo is, dán zou ik het raar vinden, ja.


    -.-' valt jou eht dan niet op dat sommige users bij het ene topic een heel andere mening hebben dan bij een ander topic dat eigenlijk over het zelfde gaat??


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    tja sommigen hebben nou eenmaal geen levenxD

    jah wij het eens zijn XpandarockX(A)(H)
    XXX


    ~HaTe Me Or LoVe Me~

    Weetje,
    ik denk hé .
    dat Bill homo is .

    ='D

    nee, grapje . ='D
    Excuse-me

    Ze zullen er blijven over praten, hoor .
    Niets aan te doen =)


    /

    (...)

    -.-' valt jou eht dan niet op dat sommige users bij het ene topic een heel andere mening hebben dan bij een ander topic dat eigenlijk over het zelfde gaat??


    Nee, dat valt mij niet op.
    Misschien moet je dan eens naar de datum kijken.


    -

    >< je kan lopen zeuren dat ik het moet laten enz maar ik erger me erdood aan en dan ga ik erop in, I mean, Bill doet toch lekker met zijn haar wat hij wilt, hij kiest toch of hij homo is of niet! Als zijn haar uitvalt dan zal je het wel zien, is hij homo dan zal je het ook wel zien, zeur er niet over als je het nog niet hebt gezien >.o'


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Maar dit onderwerp/topic gaat onder andere ook over Bill. Dus wéér een bij. Want jij probeert te zeggen: Bill lijdt zijn eigen leven. En dáár ben ik het mee eens, ja.


    -

    tja sommigen hebben nou eenmaal geen levenxD

    jah wij het eens zijn XpandarockX(A)(H)
    XXX



    Maybe hebben ze wel een leven,Maar dat noem je; Een zielig lieven! Ö

    :X

    Ik wil niet ... Ehm., Gemeen over komen voor anderen ofsoo, Dit is alleen bedoelt voor de,,ehm. Zielige Oversturische Fans. Omg, wat een woord die Oversturische x'] Dat is PANDAAAAATAAAAL:P.

    elmoXdevil, Jy weet vast wel wat ik bedoell (A) ^^

    x

    >< je kan lopen zeuren dat ik het moet laten enz maar ik erger me erdood aan en dan ga ik erop in, I mean, Bill doet toch lekker met zijn haar wat hij wilt, hij kiest toch of hij homo is of niet! Als zijn haar uitvalt dan zal je het wel zien, is hij homo dan zal je het ook wel zien, zeur er niet over als je het nog niet hebt gezien >.o'

    lieford ben het met je eens

    ofcourse(A)

    :D
    XXXX


    ~HaTe Me Or LoVe Me~