• Oké dan >.o' like opeens begint iedereen hier over Bill te zeveren, is het niet over zijn geaardheid dan is het wel over zijn haar of eender wat!

    Hebben jullie hier dan niets beters te doen dan te zeuren over Bill?

    Like, bemoeid hij zich ermee hoe jou haar eruit ziet, hoe jij geaard bent, hoe jou stijl is?

    I don't think so!


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson



    Bill dit, Bill dat, Bill overal. _O_


    Fyn, Tog nog iemand die my Begrijptt x']
    weetje?Ö
    ik voel me zwaar kloten.
    [sorry,gaatvanonderwerpafÖ:X]

    x

    (...)

    Nee, dat valt mij niet op.
    Misschien moet je dan eens naar de datum kijken.


    >.o' zo snel veranderd een mening niet, en ik heb het al eens gedaan naar de datum gekeken omdat het wel heel erg verschillend was en het de zelfde user was en gues what, het was op de zelfde dag -,-'


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    ik ben het helemaal met je eens, maar ik probeer het te negeren, zoals die topics Bill is Homo.. ik besteed er geen aandacht meer aan ^^


    Your Butt is Mine!



    Bill dit, Bill dat, Bill overal. _O_




    Moet het dan niet,

    Bill hier, Bill daar, Bill overal zijn? xD

    Nu is het Bill dit Bill dat Bill alles (?)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    ik ben het helemaal met je eens, maar ik probeer het te negeren, zoals die topics Bill is Homo.. ik besteed er geen aandacht meer aan ^^


    Ik kan het niets aan doen, zlfs op die topics kijk ik en zeg er mijn mening >< I know, ik ben erg!


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    (...)

    Moet het dan niet,

    Bill hier, Bill daar, Bill overal zijn? xD

    Nu is het Bill dit Bill dat Bill alles (?)

    Shhhht. Je verpest mijn reactie! :X

    Oké, Iedereen vind het leuk om het te 'plagen.' en zeg nou eens eerlijk, Bill en andere stuff komt hier toch nooit achter, dus waarom niet? Wij bedoelen hier niks mee, wij vinden dit gewoon leuk fzo. :]
    Ikzelf geloof niet dat hij 100% hetro is, fzo. maar wat boeit dat nou? hij moet zijn wie hij wílt zijn :]

    (...)

    >.o' zo snel veranderd een mening niet, en ik heb het al eens gedaan naar de datum gekeken omdat het wel heel erg verschillend was en het de zelfde user was en gues what, het was op de zelfde dag -,-'


    En dan nog? Who cares? Ja, jou, ja. Maar er zijn ook nog andere mensen.


    -

    Oké, Iedereen vind het leuk om het te 'plagen.' en zeg nou eens eerlijk, Bill en andere stuff komt hier toch nooit achter, dus waarom niet? Wij bedoelen hier niks mee, wij vinden dit gewoon leuk fzo. :]
    Ikzelf geloof niet dat hij 100% hetro is, fzo. maar wat boeit dat nou? hij moet zijn wie hij wílt zijn :]


    Kim, ik is het eens met jou.


    -

    (...)
    Shhhht. Je verpest mijn reactie! :X


    xD Sorry [/heeftnietsgezegt]


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    (...)

    En dan nog? Who cares? Ja, jou, ja. Maar er zijn ook nog andere mensen.

    ben het wel met BarbiiLove eens

    Ik zeur nii, Ik zeg gwn de waarheid soms zo is! (A)


    If music be the food of love, play on!

    (...)
    ben het wel met BarbiiLove eens


    thanx honey, maar die andere peepz hebben er prcs probs mee, ze zeggen wel dat je voor je mening mag uitkomen, ik doe het en wat krijg ik? DIT!


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    weetje wat wel grappig is hea..
    als je die topics haat
    waarom maak je er dan zelf een?
    Noob.


    Party till you pass out, Drink till you're dead!