• dat er meer 12/13 jarigen en 15 jarigen zijn dan 14 jarigen, Mischien is dit vaag wat ik zeg, maar ik ben nu eenmaal 1 en al vaagheid:P

    Maar is dat zo of heb ik het mis???


    Ice-cream Rockt more than you x3

    klopt wel,, al ben ik zelf 15 jaar XD


    cry me a river..build a bridge.. &nd get 0vr it..

    Kan wel kloppen jah xD Zelf ben ik 15.

    xxx B(K)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Jaaaaah wat ik zeg klopt whhaah<33


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Ik wordt over iets meer dan een week 14 o.o


    Mew <3

    en ik ben 16 xD


    Your Butt is Mine!

    Kan idd kloppen, ik ben namelijk ook 13... En de meeste friends waarmee ik hier om ga op quizlet ook. xD


    xx


    Scream for mercy!

    Kan idd kloppen, ik ben namelijk ook 13... En de meeste friends waarmee ik hier om ga op quizlet ook. xD


    xx


    zie je wel! naja ik wordt over 2 maanden 15 maar het sucks hard hoor, i mean ik wil weleens een vriendin van 14 mrja die kids zijn er hier niet zo veel.


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Mm leeftijd maakt tog nie zoveel uit? 14 of 15, scheelt tog nie zo veel? En ik zie opzich nog best regelmatig mensen van 14 xD

    xxx B(K)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Mm leeftijd maakt tog nie zoveel uit? 14 of 15, scheelt tog nie zo veel? En ik zie opzich nog best regelmatig mensen van 14 xD

    xxx B(K)


    Neej natuurlijk maakt het niet zo uit, maar vroeg het me gwn ff af :D


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Jah okee, begrijp k :P Maar vlgns mij zijn 13,14,15 de leeftijden die nog 't meest voorkomen. Ik zie weinig mensjes van 10/12 of boven de 16.

    xxx B(K)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Jah okee, begrijp k :P Maar vlgns mij zijn 13,14,15 de leeftijden die nog 't meest voorkomen. Ik zie weinig mensjes van 10/12 of boven de 16.

    xxx B(K)


    dat is wel weer waar!


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Jah xD I know [/ego] :P

    xxx B(K)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Jah okee, begrijp k :P Maar vlgns mij zijn 13,14,15 de leeftijden die nog 't meest voorkomen. Ik zie weinig mensjes van 10/12 of boven de 16.

    xxx B(K)


    Klopt, ik ben 14

    ik ben vijftieen.


    i need you like a heart needs a beat.

    ik ben oud..
    ben 17.. :S