• Ik word het vet beu hiero en neen ik ga daarom niet weg, daarom is Quizlet te verslavend.

    Maar why zeiken jullie altijd zo hard. Niemand moet dit persoonlijk opvatten ofzo, ik spreek over het algemeen. Ja, jullie mogen jullie eigen mening zeggen, maar hou het beleefd. En begin niet te oordelen dat Bill/Tom/Gustav/Georg/Andreas homo is! Bill heeft maybe verwijfde kantjes, maar dat is juist cute. En als hij een homo zou zijn, ja dan is dat maar zo, het is nog cute ook. Maar stop aub met die domme kuttige topics te openen erover, en dus ook geen topics van 'heeft Bill anorexia'. I hate it. And people, het is niet omdat je mager bent dat je meteen anorexia hebt! Veel mensen vragen dat ook aan mij, dus ik weet hoe kut het is als mensen je dat constant asken. Open ook geen zielige topics, de meeste [waaronder ik] hebben daar een hekel aan.


    Shakin' their ass like they just don't care.

    Miekepoes ; je hebt weeral eens gelijk :Y)


    Life is a fashionshow, the street is our catwalk.

    idd
    ik ben ook mager maar heb ook totaal geen anorexia >.<
    ik kan trouwens ni zonder ete .. alee.. snoepe ^^
    kheb nu zelfs een gaatje in mn tand EN een blaasje vant snoepe ,, denk ik Ö erg eh Ö

    oke maar back to the point

    you're right ^^


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    idd
    ik ben ook mager maar heb ook totaal geen anorexia >.<
    ik kan trouwens ni zonder ete .. alee.. snoepe ^^
    kheb nu zelfs een gaatje in mn tand EN een blaasje vant snoepe ,, denk ik Ö erg eh Ö

    oke maar back to the point

    you're right ^^

    Ocharme ^^
    And thanks. :3


    Shakin' their ass like they just don't care.

    Inderdaad, ik snap niet waar mensen zich druk om kunnen maken zeg :')


    I recycle my thoughts.

    (...)
    Ocharme ^^
    And thanks. :3

    tis nixi, joeng xD
    grg gedaan ook :P


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik zal die topics wel sluiten. Ik heb het helemaal gehad met de weight issues.


    Bored.

    Ik zal die topics wel sluiten. Ik heb het helemaal gehad met de weight issues.

    Thanks, blij dat mensen het met mij eens zijn ^^


    Shakin' their ass like they just don't care.

    Helemaal met je eens! Gewoon om depri van de worden men. Amen XD


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Mieeeeeek. <3
    Ik deel jouw mening. ^^

    geef je helemaal gelijk :p
    xx

    totaal gelijk! ik kan er ook helemaal niet tegen.
    <3.

    Mieeeeeek. <3
    Ik deel jouw mening. ^^

    Whie, loveyoubtw ^^

    @iedereen hiero: thanks.


    Shakin' their ass like they just don't care.

    helemaal gelijk!!
    het is alsmaar; Bill dit,Bill dat--' hoezo; invatsie*?[*fout geschreven denk ik/]en dat over Anorexia: Dat vragen ze ook constant aan een vriendin van mij.dat vragen ze echt constant!! terwijl ze het echt niet heeft!dat is irri voor haar!maar back to the point: je hebt gewoon helemaal gelijk!;)

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik word het vet beu hiero en neen ik ga daarom niet weg, daarom is Quizlet te verslavend.

    Maar why zeiken jullie altijd zo hard. Niemand moet dit persoonlijk opvatten ofzo, ik spreek over het algemeen. Ja, jullie mogen jullie eigen mening zeggen, maar hou het beleefd. En begin niet te oordelen dat Bill/Tom/Gustav/Georg/Andreas homo is! Bill heeft maybe verwijfde kantjes, maar dat is juist cute. En als hij een homo zou zijn, ja dan is dat maar zo, het is nog cute ook. Maar stop aub met die domme kuttige topics te openen erover, en dus ook geen topics van 'heeft Bill anorexia'. I hate it. And people, het is niet omdat je mager bent dat je meteen anorexia hebt! Veel mensen vragen dat ook aan mij, dus ik weet hoe kut het is als mensen je dat constant asken. Open ook geen zielige topics, de meeste [waaronder ik] hebben daar een hekel aan.


    jip idd ^^


    Love the way you hate me.

    helemaal gelijk!!
    het is alsmaar; Bill dit,Bill dat--' hoezo; invatsie*?[*fout geschreven denk ik/]en dat over Anorexia: Dat vragen ze ook constant aan een vriendin van mij.dat vragen ze echt constant!! terwijl ze het echt niet heeft!dat is irri voor haar!maar back to the point: je hebt gewoon helemaal gelijk!;)

    xX


    Thanks, en nog eventjes over die anorexia..hoe meer mensen me dat vragen, hoe meer ze mij kwetsen n_n maar dat beseffen ze natuurlijk niet. Blijkbaar vinden ze het leuk om iemand anorexiakind te noemen >< en het zal waarschijnlijk ook andere kwetsen, zoals Bill maybe (?), maar die lacht er eigenlijk eerder mee


    Shakin' their ass like they just don't care.