• Ik denk zo drnet ff vn Da Amerika kut is nzoo! XD En de schuld is vn da TH er belabberd bij loopt nzoo. En dan dacht ik ook vn; 'Als ze trg komen zal da wel nii meer zo zijn.^^ Ma w8 is ff.. Heb ik nii ooit gelezen da TH hun platencontract hebben opgezet in Duitsland en 1 nu hebben in Amerika? Ohw Shit dan komen ze mss wel nooit trg! Ö'
    Omg omg omg!! Is da nu waar?! Want jaa das al zoo kei lang geleden nzoo en jaa mss was da hier wel gekomen fs. Maar dan zat ik nii veel op men PC dii tijd fs.
    Dus help me!^^
    Ik maak me geen zorgen fs oor mr wil gwn weten of da wr is! XD


    If music be the food of love, play on!

    chill Dude...
    Maak u ni zo druk.
    Ze komen heus wel terug hoor.


    I need you like a heart needs a beat

    Tuurlijk komen ze niet meer terug.. over waarschijnlijk een jaar bestaan ze niet eens meer :\


    Wie du mir, so ich dir.

    Tuurlijk komen ze niet meer terug.. over waarschijnlijk een jaar bestaan ze niet eens meer :\


    Sarcasme??


    I need you like a heart needs a beat

    chill Dude...
    Maak u ni zo druk.
    Ze komen heus wel terug hoor.

    Ik maak me geen zorgen fs oor mr wil gwn weten of da wr is! XD


    If music be the food of love, play on!

    (...)

    Sarcasme??
    Nee.. over zoiets ben ik niet sarcastisch.. Helaas


    Wie du mir, so ich dir.

    (...)
    Ik maak me geen zorgen fs oor mr wil gwn weten of da wr is! XD


    k weet niet,ik denk van niet.
    En moesten ze er nu een hebben in Amerika (wat ik betwijfel) dan wil dat toch niet zeggen dt ze nooit meer naar europa komen. ><


    I need you like a heart needs a beat

    (...)Nee.. over zoiets ben ik niet sarcastisch.. Helaas


    Over dat terug naar europa komen,dat denk ik wel hoor.
    Maar over dat ze waarschijnlijk over een paar jaar niet meer bestaan,kan ik u wel een beetje gelijk geven.
    Als ze zo blijven doorgaan gelijk het nu is
    Dan zie ik th ook (hoe erg het ook is) niet lang meer verder bestaan..


    I need you like a heart needs a beat

    (...)

    Over dat terug naar europa komen,zeg niets.
    Maar over dat ze waarschijnlijk over een paar jaar niet meer bestaan,kan ik u wel een beetje gelijk geven.
    Als ze zo blijven doorgaan gelijk het nu is
    Dan zie ik th ook (hoe erg het ook is) niet lang meer verder bestaan..
    Zowieso wanneer iemand zijn hoogtepunt behaalt heeft.. Wat komt er na het hoogtepunt? Dan is er gewoon niks meer..Ik vind het spijtig voor de jongens en ik hoop echt voor ze dat ze er snel mee ophouden want dit is al jaren niet gezond meer!


    Wie du mir, so ich dir.

    (...)Zowieso wanneer iemand zijn hoogtepunt behaalt heeft.. Wat komt er na het hoogtepunt? Dan is er gewoon niks meer..Ik vind het spijtig voor de jongens en ik hoop echt voor ze dat ze er snel mee ophouden want dit is al jaren niet gezond meer!


    moesten ze het nu kalmer aan doen.bv.: meer vakantie en wat minder optredens.Dan jah zouden ze zowieso langer kunnen doorgaan.Maar nu hebben ze constand. optreden,intervieuws,enzo.en nog amper rust dusjah...
    Ik hoop dat hun plaatenmaatschapij en hun management dringend hun ogen eens openen en zien wat er gebeurd.
    Maarneeh..alleen geld,geld en nog eens geld.


    I need you like a heart needs a beat

    (...)

    moesten ze het nu kalmer aan doen.bv.: meer vakantie en wat minder optredens.Dan jah zouden ze zowieso langer kunnen doorgaan.Maar nu hebben ze constand. optreden,intervieuws,enzo.en nog amper rust dusjah...
    Ik hoop dat hun plaatenmaatschapij en hun management dringend hun ogen eens openen en zien wat er gebeurd.
    Maarneeh..alleen geld,geld en nog eens geld.
    Ach joh denk jij of die niet zien wat er gebeurd? Ze zien allang dat het niet meer lang duurt voor ze hun kostbare centjes gaan verliezen, daarom drukken ze nog éxtra even door..


    Wie du mir, so ich dir.

    (...)Ach joh denk jij of die niet zien wat er gebeurd? Ze zien allang dat het niet meer lang duurt voor ze hun kostbare centjes gaan verliezen, daarom drukken ze nog éxtra even door..


    Tjah wa kun je er aan doen...
    Ik vind het gewoon heel erg maar jah.


    I need you like a heart needs a beat

    Waarschijnlijk komen ze wel terug. En anders, jammer dan. |:


    -

    ... Die moet terug kome :O (A)


    Your Butt is Mine!

    seg heuy komaan niet zo druk da vn da pltncontract weet ik ni of ik da wel kan gelove ze
    en tuurlijk komn ze nog trg --'
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    we zien wel ><


    Love the way you hate me.