• Wat hebben je leraren en leraressen al gedaan ? x'D

    Die van mij Mr. Van Gompel heeft je like 5 keer een papiermaché ( weet ni hoe ge da schrijft =) ) keizer omgestoten en zijn hoed ding vloog altijd af x)


    All was well.

    myn leerkracht heeft les gegeven als zwarte piet ? x


    Some people make the world special just by being in it

    myn leerkracht heeft les gegeven als zwarte piet ? x


    Moehaah x'D

    Die van mij had lijm aan het plafond gehangen en het viel er pas 2 maanden later af op iemand zn kop =3


    All was well.

    mijn leraar was dit jaar Sinterklaas.


    I am an idiot, I move.

    Hmmmm mijn leerkrachten zijn allemaal nogal saai.
    Ik wet wel dat, in de lager school, we een liedje moest zingen, en hij zong mee, en hij ging er nogal voor.
    Maar we hadden elk ene tekening moeten maken van zo'n zin uit het liedje, en hij wees dat dan aan met een grote stok. Hij ineens met die stok richt in de lamp x'D
    gevolg: lamp stuk en wij lagen plat van het lachen x'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    (...)

    Moehaah x'D

    Die van mij had lijm aan het plafond gehangen en het viel er pas 2 maanden later af op iemand zn kop =3

    auw, slim ;D bij ons ware we tijdens de leswisseling met vanalles aan het gooien, en die zelfde leerkracht komt juist binnen, wanneer er iemadn iets juist naar de deur gooit, recht op zyn kop ;D
    x


    Some people make the world special just by being in it

    Onze klas was niet stil, en onze mentor werd gek, dus toen ging ze stampen en schreeuwde ''EN NU OP HOUDEN, STE-LLE-TJE TRUT-TENN'' Zo sprak ze het uit en het zag er zoooo grappig uit X'DD


    I don't need words to feel those lips.

    bij ons op school gingen de leeraren en de leerlingen in de aula allemaal hakuna matata zingenxD


    {What's wrong with being different?}

    Bij ons ging de mentor een cd aanzetten toen ging hij heel gek door de klas dansen x'D


    a figment of your imagination

    Ow de leraar Nederlands was ene gedicht aan het voorlezen maar het was alleen 'twiiett twiett' (vogelgeluidje) dat in het gedicht stond, en toen begon die rond te huppelen men met zijn handen zwaaien x'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    mijn lerares Latijn stond een keer met een mes in het lokaal te zwaaien... de klas voor ons had taart gehad, en wij hadden niet geleerd, dus zij pakt dat mes, en begint ermee te zwaaien...

    Omg... O_o

    Die vn mij zijn echt Saaii :]


    A. ikmisje.

    Mijn mentor begon over wurgseks en was vervolgens stomverbaasd dat de hele klas in rep en roer was
    -.-'


    No growth of the heart is ever a waste

    mn klastitularis heeft ons op pizza getrakteerd!!!!!!(hoera)


    Honest to god, I will break your heart. Tear you to pieces, I'll rip you apart

    Mijn leraar Nederlands viel eens van de stoel. Mijn leraar Frans zegt de schraalste dingen en mijn leraar MaVo met die lig je gwn bijan de hele les strijk.

    De onzae zyn dus egt supersaai ..
    Myn lerares van latijn heeft ooit eens volk onder een stoel gezet, omdat ze niet braaf waren .. moesten ze Fifi en Nestor spelen -_-


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California