• Heey,
    Iedereen die gewoon zon style heeft zeg maar.
    Die is gewoon emo.
    Iedereen gebruikt van die schuilnamen van;
    Ik heb een eigen style en alles maar tog is iedereen zo''n emo geval xD..
    Iedereen noemt mij zo mij boeit het niet meer ^^
    emo is gewoon hip.
    buiten het geval dat ze zich snijde.. ¬¬
    xx

    Nu weet ik weer waarom ik hokjesdenkers zo stom vind.
    "Ooh je draagt zwart! Je bent emooooo!"
    >_<


    One man's fun is another's hell.

    Ik ben het opzich wel met je eens.


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    (...)
    Apfoe.
    Sorry als ik kwaad klink ofzo, ik kan er gewoon niet tegen dat iedereen een label opgeplakt krijgt. Iedereen is gewoon zichzelf, iedereen is anders. ^^


    Agree


    I found myself in Wonderland.

    Oordeel gewoon niet zo en stop met mensen in hokjes te stoppen. Het is voor niets nodig en bovendien onjuist. Want iedereen is uniek! :)


    & als de duisternis valt,, schuil 'k bij jou <33

    Iedereen is zichzelf. Ik vind niet dat je mensen zo in hokjes mag plaatsen.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    (...)

    Nou als jij z'n style hebt noem k je emo,
    srry

    Waar slaat dit nu weer op?


    We could Be the talk across the Town. &#9829;

    Emo is een "label" van muziek. GEEN stijl. Emo komt van emotive-hardcore ofwel emocore. Het is muziek.


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.

    Ik vind emo stom.


    blame the bully.

    Wat denk je dat je aan het doen bent, ofzo? Even iedereen in een hokje stoppen? Ga dat maar lekker ergens anders doen, i'm sick of it.


    I agree! ¬¬

    En ik vind het ook asociaal van je dat je zomaar even komt vertellen wat we wel niet zijn.


    blame the bully.

    (...)

    kben ouder en verstandiger dan jouw ;)


    Pfff..
    Dit komt op mij dus echt niet verstandig over hè? Ruzie uitlokken en je een beetje boven een ander stellen, is nou niet zo volwassen. Laten we wel wezen. En trouwens, wat boeit leeftijd?! Persoonlijk ben ik het niet met jou eens.


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Iedereen heeft z'n eigen styl.
    Tis stom dat je in een hokje geplaatst word van: die is 'emo' die is 'gotic' die is 'huppel'
    Ik heb ook een eigen styl. dusjah

    Ik snap je punt maar laat ik nu even kijken naar de oorsprong van die stijlen: allemaal zijn ze ontstaan om zich af te zetten tegen de massacultuur, zich te onderscheiden van de rest. Omdat er zo wordt overdreven in de labelplakkerij wordt dat door veel mensen als slecht ervaren.
    Veel mensen kennen dat 'labels are for soupcans' gezegde wel. Je wil toch zeker wel weten welke soep je in handen hebt?
    Wat ik dus wil zeggen: labels zijn goed om dingen op orde te krijgen, categoriseren; anders zou alles ook maar een mooie rotzooi wezen. 'Die-jongen-met-die-spikesarmbanden-en-die-hanekam zou ik persoonlijk liever 'punk' noemen en dat-meisje-met-die-lange-zwarte-jurk-en-die-tribals-rond-haar-ogen noem ik liever een goth. Als je kiest voor een bepaalde stijl kun je ervan op aangaan dat mensen je zo gaan noemen, das een keuze die je maakt met consequenties.


    No growth of the heart is ever a waste

    Jaa vind ick ook, denk ick ^^

    Maar je kiest zelf voor die styl enja dan moet je ermee lere leve dat véél mense je emo gaan noemen. x'D

    Pff.. ik denk niet in hokjes ;l die zijn zooo vorig jaar weetje

    maar ff serieus.
    het boeit me egt niks dat jij vind dat iedereen die ''anders'' is een emo is want je denkt net zoals de helft van alle mensen die i kken en ik haat die mensen. ze stoppen je in een hokje en haten je zonder je echt te kennen ;l daarom denk ik niet in hokjes. omdat ik mensen wil leren kennen om wie ze zijn niet om welke stijl se hebben [/mening en als je het niet leuk vind DEAL WITH IT]


    We can only learn to love by loving.

    Pff.. ik denk niet in hokjes ;l die zijn zooo vorig jaar weetje
    maar ff serieus.
    het boeit me egt niks dat jij vind dat iedereen die ''anders'' is een emo is want je denkt net zoals de helft van alle mensen die i kken en ik haat die mensen. ze stoppen je in een hokje en haten je zonder je echt te kennen ;l daarom denk ik niet in hokjes. omdat ik mensen wil leren kennen om wie ze zijn niet om welke stijl se hebben [/mening en als je het niet leuk vind DEAL WITH IT]

    Ik denk - I dunno for sure - dat ze doelt op de emo's die ontkennen dat ze gewoon in het emo-hokje passen en zeggen dat ze een 'eigen stijl hebben.'
    Of zo.


    No growth of the heart is ever a waste