• Ik weet niet hoe ik de titel moet noemen maar ik heb altijd het probleem dat zodra ik een aantal hoofdstukken heb ik geen inspiratie meer heb om verder te schrijven.

    Iemand enig idee wat ik hier aan kan doen?


    seven seconds that is all the time you got to make your point.

    Ik heb dus exact hetzelfde probleem en het is dodelijk irritant -.-
    Vooral omdat ik dus juist bruis van de inspi en gewoon te enthousiast ben wanneer ik begin aan een verhaal, maar enkele weken verder dan is dat allemaal weg.
    Nu, bij mij ligt het gewoon echt aan m'n onzekerheid. Ik weet opzicht wel dat ik niet onzeker hoef te zijn over m'n schrijfsels, maar om de één of andere reden lijkt het toch m'n schrijven - en dus vooral m'n inspiratie - aan te tasten, waardoor ik vaak in een writersblock terecht kom voor onbepaalde tijd en niets meer geschreven krijg.
    Dus ik hou dit topic ook in de gaten, aangezien ik er zelf nog altijd geen oplossing voor heb gevonden XD


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    ik heb het ook, dat ik in het begon heel enthousiast ben etc, waardoor het weg is weet ik niet echt.
    misschien ook wel onzekerheid, toch bang dat mensen het niet goed genoeg vinden etx.


    seven seconds that is all the time you got to make your point.

    Het gebeurt de besten. Het maakt niet uit wat een ander vindt, jij schrijft voor jezelf.
    Muziek kan helpen, jezelf even door de moeilijke stukken slepen werkt vaak ook.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Ugh, dat is gebeurd letterlijk elke keer met mij. Ik ben dan echt zo excited als ik begin en zet ik m online en alles. Alleen om na 1 of twee hoofdstukken ver te moeten zoeken naar mijn inspiratie. Vreselijk gewoonweg. Ik probeer mezelf te forceren te schrijven, maar er komt dan echt flutte stukjes eruit. Dus dat is dan ook geen optie eh?


    -

    Daarom zet ik het nooit vanaf deel 1 online...
    Maar werk ik de eerst 20/30 hoofdstukken inactief uit. Zodat ik rustig kan schrijven, en niet steeds maar snel verder krijg xp
    Want dat jaagd op.


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Misschien het verhaal plannen? Dus opschrijven wat er ongeveer in elk hoofdstuk gebeurt? En misschien niet te snel aan het verhaal beginnen maar een tijdje wachten. Zo krijg je vaak wat meer inspiratie én krijgt het verhaal in je hoofd al wat beter vorm. Dat is tenminste bij mij altijd zo.


    Take risks and conquer your fears.

    Elmorria schreef:
    Daarom zet ik het nooit vanaf deel 1 online...
    Maar werk ik de eerst 20/30 hoofdstukken inactief uit. Zodat ik rustig kan schrijven, en niet steeds maar snel verder krijg xp
    Want dat jaagd op.

    Hahaha, begrijp me niet verkeerd. Het is als een motivatie bedoeld, wat eigenlijk best lief is, maar heeft vaak juist de tegenovergestelde effect. Alsof ielmand het onmogelijke van je vraagt omdat je het idee hebt dat iemand nu eenmaal het beste verwacht. ;s


    -

    ik heb het ook maar ik heb sinds ik een verhaal schrijf met dingen die ik heb meegemaakt en mijn gevoelens kan uiten gaat het goed. Door de weeks heb ik het te druk maar ik schrijf de laatstte tijd weer erg veel. Du smijn tip zorg dat het verhaal jou aansspreekt, iets waarover je wel wat weet, dus niet alles op hoeft te zoeken , schrijf het omdat jij je gevoelens kunt afschrijven en niet voor de abo's zo denk je ook niet van 'ik moet een hoofdstuk activeren voor h un', als het jou intresse heeft, lukt het soepeler
    Zelf weet ik alleen hoe het begint en meer niet h, hoe het eindigt en loopt merk ik wel vanzelf


    Change is for weirdos ~ Niall Horan