• Oké, het nieuwe jaar is nog niet begonnen, maar ik heb me al voorgenomen om gezonder te wezen, neen niet om te vermageren maar ik vind mezelf vet ongezond wezen. Vroeger dronk ik alleen maar cola, maar sinds 2/3 jaar drink ik enkel nog water en af en toe een glas fanta op school tijdens de middag. Maar waar ik echt de pest aan heb, is dat ik smorgens zeg "vandaag wordt een snoeploze dag!" en dan 's avonds zitten ze voor mijn neus te snoepen, dat ik mij niet meer kan houden om een snoepje te eten. En ja, zoals je kan raden, dat ene snoepje wordt soms wel een hele zak ô. In 1 jaar ben ik like 6kilo aangekomen, raad door wat xD maar ervoor had ik zowat ondergewicht dus nu zit ik wel goed. En ik ben ook fel gegroeid in dat ene jaartje dusja..dan is het normaal dat je gewicht ook toeneemt.
    Wat een verhaal ><
    Iemand nog goede voornemens verpest?


    Shakin' their ass like they just don't care.

    Ik maak er geen, want op 1 januari zijn ze toch al verleden tijd x')


    One man's fun is another's hell.

    @PACMANkid, daar heb je gelijk in ^^ maar op 1januari maak ik gewoon weer dezelfde voornemens ^^


    Shakin' their ass like they just don't care.

    ik kan er wel een maken. maar ik ga me er tog niet aan houden..xD
    Dus kan ik het net zo goed niet doen.
    Die van dit jaar was. Mijn recor te breken. om eens geen ruzie te krijgen met mijn Mama, als ik bij haar was.
    (gescheiden ouders)
    maar is me oo nog nooit gelukt. en kijk! het is al bijnan nieuw jaar o.o


    Dunno ><

    Geen want ik maak geen goede voornemens. Dan moet ik me er nog aan houwen ook :']


    No growth of the heart is ever a waste

    @BiLlSMuRf, gha sommige dingens gaan niet altijd volgens geplant >< eigenlijk zijn voornemens domme dingens die je jezelf beloofd maar dat je toch nooit doet..dus het is beter dat je geen voornemens neemt en het gewoon doet ^^


    Shakin' their ass like they just don't care.

    @Aurelia: dat is net mijn probleem, als ik voornemens neem, vervul ik ze toch nooit xD


    Shakin' their ass like they just don't care.

    ik maak ze niet want vergeet ze =.='
    behalve als het om jongens gaat(A) maarjaxD
    ik heb nu al [bijna] iemand....

    dus wat die voornemens betreftxD hmm nee bij mij werkt het niet echt. en als ik het herrinner doe ik het niet:P


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

    Ik maak er nooit wat. Gewoon omdat ik het toch weer vergeet :'D


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Ahum.
    Huiswerk maken na school, gister.
    Huiswerk maken nooit, vandaag :]

    elk jaar zeg ik dat ik beter mn best doe op school, elk jaar gaat het gelijk al fout :Y)


    -

    Definitief stoppen met nagelbijten... Weten jullie wel niet hoe erg dat is O__o En stoppen is zo vet moeilijk...


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Geen. Als het me normaal niet lukt lukt het me met het nieuwe jaar niet ineens wel ofz x]


    Mew <3

    Geen want ik maak geen goede voornemens. Dan moet ik me er nog aan houwen ook :']

    The same here x'D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Hmm, met school moesten we dat eens doen. En 't is me niet gelukt (volgens mij). Voor de rest maak ik ze wel, maar houd het meestal niet langer dan een week vol ^^ .

    elk jaar zeg ik dat ik beter mn best doe op school, elk jaar gaat het gelijk al fout :Y)


    Waarom is dit zo herkenbaar…? :X


    " I'm not your boyfriend, baby. "