• Hallooooo iedereen
    Ik heb een vamp-story van nu al 14 delen en vroeg me dus af of er ook mensen zijn die hem willen gaan maken...
    http://www.quizlet.nl/quiz/209125/i-hate-myself-for-what-i-am-1/
    Je bent een meisje, Isabel Kuro. Ze leeft in Berlijn. Wat ze zoal doet??? Jagen en wapens ontwikkelen. Waarvoor??? Het jagen op Vampiers.

    Isabel is een meisje dat lijkt op een 16 jarige. Hoezo lijkt??? Hmmmm...omdat ze al zo'n 300 a 400 jaar oud is. Hoe dat kan??? nou...dat lees je hier in dit verhaal.

    luf jou allemaal(H)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    echt niemand hier???
    xxx


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Wahahhahaha xD doordat er Vamp stond als titel dacht ik dat het over een 'Video Audio Msn Perfectionist' ging, zoals in het boek VampxD


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    nee, daar gaat het niet over...kan wel zo overkomen ja, maar ja...heb dat boek ook gelezen...is wel een leuk boek...
    xxx


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    pleazzzzzzzzz????
    *gaat op haar knieen zitten en smeekt jullie*


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.