• Hee :]
    Ik wil even gewoon wat zeggen. Je moet dit ook vooral niet persoonlijk op opvatten. En ook geen ruzie maken. Waar het in dit topic vooral overgaat. Maar, Ik vind dat Quizletters, te snel op hun teentjes zijn getrapt. Als je, je mening geeft, gaan ze meteen al raar reageren enzo. Je geeft toch zelf je mening ook wel eens? Dan wil je toch ook niet dat ze boos op je worden? Maar het word gewoon irritand. Iedereen maakt snel ruzie met elkaar. En daardoor gaan de leukste mensen van Q af. Iedereen moet plezier hebben op Q. Zonder Ruzie.
    Ik ben het namelijk zat! In elk Topic dat ik kom, is er ruzie, omdat iemand z'n mening heeft gegeven. Het moet een keer afgelopen zijn! Toon is wat Respect!
    xje.


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    ben het helemaal met je eens;)
    iedereen moet gewoon kunnen zeggen wat ie ergens van vind en dat moet een ander gewoon respecteren!!!

    Xx

    Precies ^^
    Vrijheid van meningsuiting =3


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    ^^ Hehe :] Eindelijk is mensen die me snappen :'D


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    je hebt gelijk! als je het niet eens bent met een mening van iemand anders, kan je dat ook op een deftige manier zeggen!


    Als je de smaak van liefde eenmaal te pakken krijgt <3

    Agree, je haalt de woorden uit mijn mond.


    Shakin' their ass like they just don't care.

    Ja inderdaad. Als ik het ergens niet mee eens ben, ben ik gelijk een dom wijf en alles. Nou, dan toch een dom wijf? :'D


    blame the bully.

    Ja helemaal mee eens. Je wil toch ook dat je geaccepteerd word omdat je 'anders' je anders bent en anders over dingen denkt.Maar owee iemand denkt een x ergens anders over dan jou dan is het meteen een kutwijf ofzo >< Hoe laag kan je zinken?!


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Jaah ik had eens mijn mening gezet in een topic en komt dat zielige mensje af en begint te lullen tegen ik : 'jij moet je wel niet bemoeien! bemoeial!' like wtf?


    I found myself in Wonderland.

    Ik vind dat je gelijk hebt (A)
    maar in het RL Maak ik ook snel ruzie met men klasgenoten en niet alleen omdat ze hun menig geven :O omdat ze gwn kinderachtig doen :O!


    Your Butt is Mine!

    mee eens :]


    Love the way you hate me.

    Ik geef je gelijk! Sommige mensen zijn echt té opvliegend hiero --'


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Jaah ik had eens mijn mening gezet in een topic en komt dat zielige mensje af en begint te lullen tegen ik : 'jij moet je wel niet bemoeien! bemoeial!' like wtf?

    Jaa?
    Dudeeeeee da's zielig Ö


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    :')


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    Boe? :\


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    Echt wel. Ik erger me er soms ook aan


    Love is the movement <3