• Wat was dat nou girls /dudes?
    Er waren zoveel geruchten dat Tokio Hotel een nieuwe bandlid ging hebben (lees: mss) en dat het ging te zien zijn op de DVD 'Caught on Camera!' (=superDVD'ke(dance)) en nou ik hb die maandag da ik had gekocht dus nix gezien ze ni iem waar er byna een contract mee werd getekend ni iem die mss by th ging komen NOBODY
    who the fuck kmn ze dn aan die k*troddel?o_O

    XxTomfreakskexxX


    _____________________________________________
    A condom can protect your heart! <3


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Whaha ik wist da ni eens xD
    leuk da die roddel de wereld uit is xD anders moet ik op al men posters een ventje bijtekenen (A)


    Your Butt is Mine!

    ja this maar een roddel precies wat mijn zussie zegt (K)

    echt he
    Buh die is misschien al bij TH maar hebben ze die uitbeeld gelaten!


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Ja,als je in zo'n beroemde band zit,vraag je ook om roddels x3


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    euhm..dit is het eerste wat ik ervan hoor ^^


    Shakin' their ass like they just don't care.

    Volgens mij bedoelen ze, doordat je zoveel van hun "prive" te zien krijgt, dat het net lijkt alsof jezelf bij de band hoort, als kijker dus.

    Snap je? x'D


    Tears falling down because you break my heart...

    't is voor het eerst dat ik er van hoor o.O

    <3.

    Volgens mij bedoelen ze, doordat je zoveel van hun "prive" te zien krijgt, dat het net lijkt alsof jezelf bij de band hoort, als kijker dus.

    Snap je? x'D


    Da dacht ik ook.


    I need you like a heart needs a beat

    (...)

    Da dacht ik ook.


    Ik ook^^

    Maar, ik weet het ook niet zeker hoor, maar wat zou het anders moeten zijn? En volgens mij kwam het van een betrouwbare bron, van een site ofzo. Want ik heb het ook ergens gelezen. Dus ik denk dat ze er dat mee bedoelen^^


    vaagheid


    Tears falling down because you break my heart...

    Whaha, dat is best wel grappig! xD
    Dat staat idd ook op de site...
    Maar!
    Daar bedoelen ze mee dat je je foto op kan sturen voor op een 'fotoposter' en dan zorgen hun ervoor dat die, opgestuurde foto, op de poster komt.

    X Robin


    Träume sind wirklich!!

    Whaha, dat is best wel grappig! xD
    Dat staat idd ook op de site...
    Maar!
    Daar bedoelen ze mee dat je je foto op kan sturen voor op een 'fotoposter' en dan zorgen hun ervoor dat die, opgestuurde foto, op de poster komt.

    X Robin



    Maar....Wat heeft dat dan met de dvd te maken? x'D Want ze zeiden dat je op de dvd kon zien, met dat bandlid geval^^

    [/voeltzichdom]


    Tears falling down because you break my heart...

    lol


    Wakaranai mondai ga grisugite >.>

    *totaal niet mee*
    Niet eens gehoord, dit gerucht :P
    *useless info*
    Maar zal wel niet zeker dan? Allez, één gitarist is voor veel bands weinig, maar ze doen het nu al zo lang met z'n vieren, nu zullen ze wel niet gaan veranderen zeker?
    xX <3


    I ain't good lookin', but I'm someone's child.

    *totaal niet mee*
    Niet eens gehoord, dit gerucht :P
    *useless info*
    Maar zal wel niet zeker dan? Allez, één gitarist is voor veel bands weinig, maar ze doen het nu al zo lang met z'n vieren, nu zullen ze wel niet gaan veranderen zeker?
    xX <3



    Er komt ook geen nieuw bandlid. Dat lijkt me echt heel erg raar. Dan is Tokio Hotel, Tokio Hotel niet meer.

    Dus er komt er geen. Of ik moet het heel erg mis hebben x'D


    Tears falling down because you break my heart...

    jauh ik had er vangehoort... en ik heb me er verder niet mee bemoeit om eerlijk te zijn....
    ik hoor de laatste tijd zulke sterke verhalen dat ik niet eens meer de moeite doe om te kijken of het echt zo zou zijn...


    A Noble was Born in Chaos