• JA, ike heb Auww! :(
    En dat alemaal omdat 2 riendinen leuk dagten te zijn! ><
    ik zal even vertellen wat er gebeurt is. ik heb tog niks betters te doen.. Aangezien ik amper kan bewegen. ><

    Nouw. kijk. we hadden net pauze Gehad. maar lerares Wiskunde was er nog niet.
    die 2 vriendinen Dianne en Kees(ze heet anders maar zo noemen we haar, haar egte naam kunnen ze niet uitsprkeen, laat staan typen)
    We waren Druk. en ze waren zoon nep plant tegen me aan te drukken, aangezien ik in een hoekje stond, pakt kees opeens mijn eene been, en dianne ma adereene. ik kan geen kant op,
    tillen ze bijde me benen tegenlijk op. ik verlies me grip op de muur, door de plant die weer tegen me aan valt, en kom zo met een klap op de gront te regt met me rug, de pijn sgiet door naar me nek en ooft. De tranen stonden ook al in me ogen. zoon pijn deed het.
    Dianne wel al helemaal geshokken, en die was zelf in shok. helemaal sorry zeggen enzo, en me helpen op te staan. wat gewoon niet lukte. Maar kees lag helemaal op de gront van het lagen. terwel ik daar kapot ging van de pijn.!
    Ik wouw haar egt zo haart slaan! maar aangezien ik me niet eens kon bewegen ><
    nouw uiteindelijk kon ik regt staan enzo.
    Maar nu dag later.
    Ik kan niet eens normaal bukken, lopenen, opstaan zonder dat de tranenen in me ogen sgieten van de pijn. ik heb geen oog digt kunnen doen. want zodra ik me draaide, sgoot de pijn in me rug, en nek.
    Vandaag hebben we ook een feestje, het zou het feestje van kees worden. maar we hebben het verandert, we houden het nu in een fila van de tante van dianne. maar ik weet dus niet of ik zou gaan. ik wil nog zoon kut geintje verkomen, en ik wil kees niet onder ogen komen, anders krijgt ze geheid een klap! Maar ik wil het ook niet missen..


    Dunno ><

    Arme jij :O Ben je al naar een dokter ofzo geweest? Voor het geval dat het iets ernstigs is ofzoo :S

    In ieder geval veel beterschap ^^

    xx~


    Shut up, before I stab you with my chopsticks

    O.O 't is wel gemeen heajj?
    om te lache als iemand anders pijn heeft? o.O

    njaah .. misschien moet je gewoon gaan?
    anders verlies je misschien nog een vriendin ..
    ze heeft een fout gemaakt, maar dat gaat ze niet altijd doen heajj? =]

    als ik jou was .. zou ik gaan =]

    hoop dat je rug snel geen pijn meer doet! (A)

    <3.

    Serieus, wat een vriendinnen :S


    En echt, ik zou naar de dokter gaan, er kan iets serieus mis met je zijn :O


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Arme jij :O Ben je al naar een dokter ofzo geweest? Voor het geval dat het iets ernstigs is ofzoo :S

    In ieder geval veel beterschap ^^

    xx~

    Nee. me vader denkt dat ik me aanstel.
    hij zegt telkens ''Het was maar een val.''
    dus die wil geen afspraak maken ofzo..
    DAnkjewel!


    Dunno ><

    ja ben je al naar een dokter geweesst?
    en wat een rot streeek van die 2 :O


    Your Butt is Mine!

    O.O 't is wel gemeen heajj?
    om te lache als iemand anders pijn heeft? o.O

    njaah .. misschien moet je gewoon gaan?
    anders verlies je misschien nog een vriendin ..
    ze heeft een fout gemaakt, maar dat gaat ze niet altijd doen heajj? =]

    als ik jou was .. zou ik gaan =]

    hoop dat je rug snel geen pijn meer doet! (A)

    <3.

    Maar zij kan aleen lolhebben als een ander ergens de duppe van is, of pijn heeft.
    darom houden we het festje ook ergens anders, omdat anders niemand meer wouw komen.
    Ik denk wel dat ik ook gewoon ga.
    Ik heb net me moeder gebelt, en die zegt ook dat ik het niet m oet laten verpesten door haar.
    Ja ik heb die andere vergeven..
    en zij maakt telkens die fout.
    ze trok mij vorge keer ook onder uit, maar ik had dianne vast. en ik trek dianne zo mee, die met haar vest langs de verwarming komt, en haar vest openhaal. en er kon geen sorry van haar van af, en het was niet mijn sgult, en ik heb wel 100x sorry gezegt ><


    Dunno ><

    (...)
    Nee. me vader denkt dat ik me aanstel.
    hij zegt telkens ''Het was maar een val.''
    dus die wil geen afspraak maken ofzo..
    DAnkjewel!


    Een ongeluk zit in een klein hoekje zeggen ze allemaal, en een val kan behoorlijk hard aankomen. Je kan toch net zo goed je pols breken als je valt? En dat is het ook niet: Het was maar een val.

    En anders kan je misschien nog aan je moeder vragen of je kan (of kan dat ook niet?)?
    En als zelfs dat niet lukt, zou ik gewoon (weet niet eens of het kan) zelf een afspraak maken, bij je huisarts ofzo.

    xx~


    Shut up, before I stab you with my chopsticks

    mijn mama, heb ik net gebelt. als ik morgen nog zo veel last heb, gaan we naar de dokter/huisarts..
    want zij gelooft wel dat ik gewoon pijn heb, maar ze vind wel dat ik gewoon moet proberen op het festje, en in beweging moet blijfen ><


    Dunno ><

    mijn mama, heb ik net gebelt. als ik morgen nog zo veel last heb, gaan we naar de dokter/huisarts..
    want zij gelooft wel dat ik gewoon pijn heb, maar ze vind wel dat ik gewoon moet proberen op het festje, en in beweging moet blijfen ><


    Okee :) Ik hoop dan als je morgen naar de dokter gaat, dan hoop ik voor je dat het niets ernstigs is.
    En nogmaals veel beterschap ^^

    xx~


    Shut up, before I stab you with my chopsticks

    (...)

    Okee :) Ik hoop dan als je morgen naar de dokter gaat, dan hoop ik voor je dat het niets ernstigs is.
    En nogmaals veel beterschap ^^

    xx~

    hoop ik ook niet!! o.o
    en ik ben bang voor de dokter, dus ik durf niet. (baby)
    en nogmaals weer heel erg bedankt!!
    Iedereen trouwens!!
    Xx


    Dunno ><

    Wat een saddist is die Kees chick ><
    Ik sla haar!
    Se moet van MIJN twinsusje afblijven (huil)

    Wat een saddist is die Kees chick ><
    Ik sla haar!
    Se moet van MIJN twinsusje afblijven (huil)

    Ja, jij moet haar even voor mij slaan.
    want ik kan dat niet meer.


    Dunno ><

    Arme jij <3