• Mijn broer maakte net weer zo'n kutopmerking van dat ik dik ben enzo. (Zie andere topic) En nu zit ik hier weer te janken. Ik kan er niet tegen. Mijn lip is half kapot doordat ik er net zo hard op gebeten heb van woede. En ik moet me echt inhouden want anders sla ik hem zo voor z'n bek. Ik ben echt zo kwaad. Ik...weet gewoon niet meer welk nut míjn leven heeft...De enige liefde die ik krijg, komt van onze kat.

    Ik hoef nu geen medelijden ofzo, ik wou dit gewoon even kwijt..


    What, if I were beautifull....

    trek het je niet te hard aan wat je broer zegt xD
    Hij meent het eigelijk niet!!


    Your Butt is Mine!

    Ik vind het echt gemeen van je broer, dat hij zulke rotopmerkingen maakt. Ik ga niet zeggen dat je je er niets van moet aantrekken, want ik weet uit eigen ervaring dat dat makelijker gezegt is dan gedaan. Het raakt je hoe dan ook, hoe hard je ook probeert om het te negeren. Maar zorg er asjeblieft wel voor dat je er niet in gaat geloven, want in sommige gevallen gaan mensen -als ze maar vaak genoeg een opmerking aan te horen krijgen- er in geloven. En dat is niet helemaal de bedoeling. Vaak is het gewoon zo dat mensen rotopmerkingen maken om zelf zich beter te voelen. Maar niets minder is daarvan waar, want wie hou je dan voor de gek? Niemand minder dan jezelf. Dus, meid laat je niet op je kop zitten en wees sterk en kom voor jezelf op! (:
    x. DeadxVampire <3


    Your Words They Eat Right Through Me...

    Wat is die broer een klootzak.

    Maar ik zeg je: Als je hem wilt slaan moet je het gewoon doen.

    Mijn vriendin heeft haar broer laatst ook een bloedneus geslagen omdat hij een rotopmerking maakte. Kan me voorstellen.

    En ik ken het ook. Mijn zusje kan ook een enorme bek hebben. Ik hou me meestal in maar soms gooi ik een fles met water naar haar kop keihard.


    In Italië tot en met 26 juli! :D