• Binnenkort krijgen we een nieuwe schutting ^^
    Afgelopen zaterdag hebben ze de muur die er stond gesloopt, waardoor de hondjes van de buren in onze tuin kunnen ^^
    Ik ben gek op honden maar heb er op het moment geen tijd voor een eigen hondje, dus ik vond dit superleuk ^^ (ik heb natuurlijk de hond van mijn ouders, maar die woont ook bij mijn ouders)
    Ik heb zondagmorgen heerlijk met die hondjes geknuffeld. Ik wilde hier een vrolijk topic van maken, maar toen had ik geen tijd...
    Dus dat wilde ik vandaag doen toen ik thuis kwam...had de buurvrouw een barricade tussen onze tuinen gemaakt vanwege het weer.
    Onze tuin ligt vol aarde, en de honden zaten dus voortdurend onder de modder.

    Dus helaas, nog voor ik het topic kon maken zijn de hondjes alweer weg!
    Ik heb trouwens hele leuke buren, niet dat je nu denkt dat ik hele vervelende buren heb


    Mijn lieve buurhondjes!

    Om het topic een beetje nuttig te houden...
    vertel iets over je eigen buren, of over hondjes ^^ of een combi hiervan ^^

    [ bericht aangepast op 30 mei 2016 - 22:14 ]


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Aww dat is jammer, maar wel begrijpelijk. Ik zou ze zelf ook niet graag de hele tijd moeten wassen. ;p
    Rechts van mij woont er een oud koppel (de opa en oma van iemand waarmee ik op de basisschool zat) en die zijn wel aardig. Als die vriendin daar op bezoek kwam, mocht ik daar ook altijd komen spelen en vaak kreeg ik ook een stukje fruit enzo.
    Links van ons woont iemand waar ik alleen nog maar negatieve dingen van gehoord, maar dat was allemaal gebeurd voor ik echt besefte wat er rond me gebeurde. Blijkbaar is het ondertussen in een soort eeuwige stilte veranderd. Wat verderop wonen er wel mensen die heel aardig zijn en mijn ouders bezoeken ze vaak. We noemen hen ook onze buren, maar eigenlijk zijn ze dat neit volgens de definitie van het woord.
    En ik heb een hond ^^ Hij kan bij ons ook gewoon in de achtertuin, maar als het geregend heeft, moeten we zijn pootjes afdrogen. Daar heeft hij niet echt het geduld voor. Tegen dat je bij poot 4 bent, is hij het al meer dan zat.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Wat een poepieeeeeeeeees! Onze vroegere buurman had ook een hond en kwam regelmatig even langs voor koffie. Dan kwam eerst de hond en vijf minuten later het baasje, hahaha


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Wij hebben een heel schattig, zwartharig hondje ^^ Ze is dan al elf jaar, ze is nog steeds maximaal veertig centimeter hoog en heeft hele schattige oogjes - althans, als ze iets van je wil.


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Honden zijn leuk c;
    Ik heb er ook een. Hij heet Olaf.


    26 - 02 - '16