• Okeej mensen nu is het mijn beurt om mijn mening te zeggen :Y)

    Quizlet was in het begin een sfeervolle site met veel leuke mensen die lol maakten met elkaar ookal kende ze elkaar helemaal niet. De mods moesten bijna nooit ingrijpen de 'Popu-People' waren niet "in". Maar laat staan tot vandaag...Iedereen is pissed op elkaar omdat er veel ruzies zijn. En ra ra ra door wat zouden die ruzies vandaan komen? Ja je raad het goed van ; vriendjes-politiek, je eigen MENING zeggen en van , "Popu-People". Begrijp me nu niet verkeerd ofzo en begin nu niet weeral zo bot te reageren, en als je dat toch van plan bent dan kun je beter niet reageren ><. But, back to the point. Vanaf toen die ruzies ontstonden werd 'Q' een echte "oorlogs-site" De users waren bijna "geobserdeerd" door de "Popu-People" waardoor ze allemaal tegen de mods waren en dat waren heel onsfeervolle dagen. Nu bijna al de "Popu-People" zijn gebant en iedereen keert ze de rug toe en vroeger wouden ze allemaal friendjes zijn. Er komen meer en meer ruzies hier, en al de "Popu-People" gaan weg. En als die mensen allemaal weg zijn is "Q" gewoon een oorlogssite of gewoon het tegenovergestelde. Maar hoe het nu is is gewoon niet te beschrijven...


    Please reageer hier niet te bot op.
    En de *Sorry* titel verwijst naar; Sorry, dat hier wééral een topic over is.


    I found myself in Wonderland.

    Mensen hier moeten hard worden -_- Zijn zowat bijna allemaal softies, als er iets verkeerds word gezegt is het meteen WAR voor hun. Er hoeft maar iemand wat te zeggen over TH en het is meteen raak. Als hun wat zeggen.. Neuhh... Dat mag wel. En dan komt ook nog eens dt iedereen begint te dreigen met ik ga van Q af en die dingen.. Mensen doen dit vooral omdat er regels zijn gekomen die ze niet aankunnen. Ik vind het zelf ook zo dat Q heeel erg veranderd is, maar TOCH houd ik me aan de regels. Ik heb wel een paar waarschuwingen gehad maar geen erge waren dat. En dan bij een topic zegt iedereen RESPECT voor andere, maar als je rondkijkt zie je dt heel veel Quizletters pist off zijn als iemand wat zegt over hun idool ofzo. En trouwens, ik heb niet voor iedere band ofzo respect. Nou en? Dat is mijn mening en daaar moet je respect voor hebben. Niet om de reden maar om mijn mening. Zó.


    I live for the applause, you will die for it.

    (...)

    Uuh owkaaj? Like what than ^^?


    Jaah weet ik veel?! :Y)
    maar er moet toch wel een oplossing zijn?!


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    (...)

    Jaah weet ik veel?! :Y)
    maar er moet toch wel een oplossing zijn?!

    Jah das waar.
    Maar welke oplossing?


    I need you like a heart needs a beat

    Naja, ik hoop dat het in ieder geval opgelost geraakt :Y)


    I found myself in Wonderland.

    Okay.. Ik ben ook gebant en iedereen seg dat ik duss ook son Popu kind was..
    Maar doe dan ook niet eerst heel aarig en aanhangerig? Wnt sowat iedereen deed dat wel?
    En sodra ik gebant was was ik gelijk een onaardige bitch terwijl als ik iets te seggen had over iemand deed ik het tenmisnte in diegenes gezigt! en niet soals de helft van de users als se gebant sijn..
    En naast dat bn ik verder heel aardig gebleven altijd (A) En tuurlijk soms raakte ik ook wel is pissed om iets en dan hou ikme ook niet in fseu (kan dieban verklaren><) maar dit is duss eigenlijk weer geroddel naar die ''popu users'' toe?
    En dan zijn wij laag? Sorry hoar ,maar wij kunnen er tog niks aan doen dat mensen ons kennen?
    Ik bedoel ,okay voor die bans waren we gwn vaak online , maar JULLIE saten te hangen ,, JULLIE herrineren ons.. EN dan moet je niet ONS op de kopgeven .. EN btw dat jullie en ons is omdat jij in dit topic net doet of die popu users anders zijn fseu >< Tsijn ook maar mensen? EN nu worden wij duss bitches genoemt terwijl jullie onze naam onthouden?><

    Maar ik zeg toch niet dat het allemaal door jullie is ?..


    I found myself in Wonderland.

    Okay.. Ik ben ook gebant en iedereen seg dat ik duss ook son Popu kind was..
    Maar doe dan ook niet eerst heel aarig en aanhangerig? Wnt sowat iedereen deed dat wel?
    En sodra ik gebant was was ik gelijk een onaardige bitch terwijl als ik iets te seggen had over iemand deed ik het tenmisnte in diegenes gezigt! en niet soals de helft van de users als se gebant sijn..
    En naast dat bn ik verder heel aardig gebleven altijd (A) En tuurlijk soms raakte ik ook wel is pissed om iets en dan hou ikme ook niet in fseu (kan dieban verklaren><) maar dit is duss eigenlijk weer geroddel naar die ''popu users'' toe?
    En dan zijn wij laag? Sorry hoar ,maar wij kunnen er tog niks aan doen dat mensen ons kennen?
    Ik bedoel ,okay voor die bans waren we gwn vaak online , maar JULLIE saten te hangen ,, JULLIE herrineren ons.. EN dan moet je niet ONS op de kopgeven .. EN btw dat jullie en ons is omdat jij in dit topic net doet of die popu users anders zijn fseu >< Tsijn ook maar mensen? EN nu worden wij duss bitches genoemt terwijl jullie onze naam onthouden?><

    maar, voor mij ben je geen oppu user, voor mij ben je mijn twinsista, waarom ik geef.
    Ooke, mischien klinkt het raar. ik heb je nog nooit in het egt gezien of weet ik het wat.
    Maar ik vind je lief en aardig!!!!
    En daar gaat het mij om.
    Het boeit me geen fuck dat je gebant was/Ben!!!
    en ik mag dan een topic ofer je geopent hebben, maar dat was puur omdat ik je misste. en je wist van die topic!! dus ik vind dat geen roddelen!
    Zoo, BlueBell stpreekt


    Dunno ><

    Maar ik zeg toch niet dat het allemaal door jullie is ?..

    Nee maar de meesten wel ,Die besgrijven ons als bitches en doen net of wij anders zijn fseu?
    Maar wij zijn gwn onzelf en als de rest dan onze naam onthoud kan ik er ook niet veel aan doen >< Moeten se ons niet op de kop gaan geven dat er popu users bestaan , en dan net doen of het helemaal niet hun sguld is! Wat het is net so goed hun sguld als de onze.. Wij hebben ze niet gedwongen om onze naam te onthouden><

    Ik vind Q echt like freakin' dom worden enzo. Vroeger was dat hier een 'plek' waar iedereen 'hetzelfde' waren en je goed mt elkaar overweg kon. Nu ishet zoals jy al zei een echte oorlogs-site geworden. Vroeger, toen de dieren nog spraken en alles nog rustig was kon jehier like normaal doen enwas er amper ruzie. Misschien een meningsverschil maar dat was het dan ook. Nu word hier voor het minste elkaar in de haren gevlogen zo zeg maar. Dat kmt grotendeels door die mensen die veel te sne op hun teentjs zijn getrapt en elkaars meningniet respecteren.

    ja je hebt gelijk.


    Lost in your eyes.