• Van Nieuwjaar wordt nog niet zoveel gesproken in mijn omgeving, maar het is binnenkort wel zover. Nou normaal zou nieuwjaar een feest moeten zijn. Glaasjes tegen elkaar klinken, wensen uitdelen, oesters en konijn eten [/wat dit kind niet lust]. Bij mij is het alles behalve een feest. Op 1januari zou mijn opa 66 jaar geworden zijn, helaas is hij 20 dagen na zijn 60ste verjaardag gestorven. Ik was nog maar 8, maar mijn opa betekende de wereld voor me. Hij was altijd goedgezind, heeft me leuke herinneringen achtergelaten, in het kort: hij hield van me, logisch. Vriendinnen van me verheugen zich op Nieuwjaar, met sneeuw. Voor mij is Nieuwjaar de hel, en vermijd ik het liever dan het te feesten. Ookal is het 6jaar geleden dat ik hem nog levend gezien heb op 1januari, voor mij zal het nooit een feest worden.
    Vandaag wens ik iedereen een gelukkig Nieuwjaar, want op Nieuwjaar komen zulke woorden mijn mond niet uit.


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Shakin' their ass like they just don't care.

    haha, dankuuuuuuu :d


    I see sunset in your eyes

    Ik wens je veel sterkte.


    xxox

    Veel Sterkte Meid! (H)


    Your Butt is Mine!

    Ik snap wel dat je dan niet vrolijk kan zijn. (heb ook zoiets maar dan op een andere dag).Veel sterkte (flower)


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Ik snap je meidd <3
    Maar zou je opa niet liever gewild hebben dat je Vrolijk door het leven gaat? Hij hield tenslotte van je,WEet je nog? En dat betekend dat ie niks lieverd wil,Dat jij vrolijk verder gaat.
    En het idd wel moeilijk! <33 Maar ,, Zou je het dan tog niet gaan proberen voor je opa? <33

    xx, Als er wat is, Beneraltijdvoorje.
    Ookk al ken je me niet, (flower)
    x


    Sometimes it's best not to care.

    Sterkte (flower)


    I live for the applause, you will die for it.

    Sterkte ;)
    Xx
    Danku! x)


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Miekee , zo erg vr je!
    Op nieuwjaar ga ik heel erg hard aan je denken !
    Iloveyou kindjee <3.


    Life is a fashionshow, the street is our catwalk.

    Veeel sterkte, ik zal aan je denken :]

    Ik snap je meidd <3
    Maar zou je opa niet liever gewild hebben dat je Vrolijk door het leven gaat? Hij hield tenslotte van je,WEet je nog? En dat betekend dat ie niks lieverd wil,Dat jij vrolijk verder gaat.
    En het idd wel moeilijk! <33 Maar ,, Zou je het dan tog niet gaan proberen voor je opa? <33

    xx, Als er wat is, Beneraltijdvoorje.
    Ookk al ken je me niet, (flower)
    x


    Ik ga wel vrolijk door het leven, maar op Nieuwjaar/21januari wordt het me gewoon te veel. Er gaat geen dag voorbij zonder dat ik aan hem denk, maar het is niet omdat hij dood is, dat ik niet meer lach. In het begin nam ik het mij kwalijk toen ik lachde, ik zou niet gelukkig moeten zijn. Het was volgens mij mijn fout dat hij dood is gegaan, dus ik hoorde niet gelukkig te zijn. En ik vind het lief van je dat je er voor me bent. Niet veel mensen zeggen dat..dankje.


    Shakin' their ass like they just don't care.

    Miekee , zo erg vr je!
    Op nieuwjaar ga ik heel erg hard aan je denken !
    Iloveyou kindjee <3.

    loveyoutoo.

    En aan iedereen hier; bedankt!


    Shakin' their ass like they just don't care.

    Gosh.. dat is echt zo.. verschrikkelijk. Nogmaals gecondoleerd dan maar en sterkte ermee.


    Life is hard and then we die