• Ik wil graag een creatief cadeau geven aan mijn vriend. Ik kan een houten schatkistje kopen maar ik weet niet precies wat ik erin wil doen. Een briefje ga ik er zeker in stoppen maar ik wil er nog iets extra's in doen. Heeft iemand ideeën? Eventueel wat ik zelf makkelijk kan maken voor erbij? Alvast bedankt!


    The sun will rise and we will try again.

    Wat zijn de hobby's van je vriend? Maak er anders een echte puzzeltocht van, zodat hij het schatkistje moet zoeken ^^


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Bloodborne schreef:
    Wat zijn de hobby's van je vriend? Maak er anders een echte puzzeltocht van, zodat hij het schatkistje moet zoeken ^^


    Hij houdt van koken, tekenen, knutselen, gamen, van alles eigenlijk! Oh een puzzeltocht klinkt wel leuk! Met zo'n schatkaart erbij? Want dat lijkt me wel iets voor hem/ons!


    The sun will rise and we will try again.

    Oh gamen, dan weet ik misschien wel wat! Wat voor games speelt hij?


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Bloodborne schreef:
    Oh gamen, dan weet ik misschien wel wat! Wat voor games speelt hij?


    Van alles, actie games, race games (CoD, Burnout etc) maar puzzelgames vindt hij ook leuk! Detective dingen ook enzo ^^


    The sun will rise and we will try again.

    Maak een quest voor hem, zoals je ook in games ziet. Helemaal met die layout en alles. Is het voor een gebeurtenis of zomaar iets?
    Ik wil dit ook voor mijn vriend gaan doen als hij jarig is, en dat hij allemaal opdrachten moet doen voor zijn quest voordat hij aan de prijs krijgt. Je kan bijvoorbeeld echt een winkel binnen gaan en een envelop afgeven, dat hij daar naar moet vragen enz.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Bloodborne schreef:
    Maak een quest voor hem, zoals je ook in games ziet. Helemaal met die layout en alles. Is het voor een gebeurtenis of zomaar iets?
    Ik wil dit ook voor mijn vriend gaan doen als hij jarig is, en dat hij allemaal opdrachten moet doen voor zijn quest voordat hij aan de prijs krijgt. Je kan bijvoorbeeld echt een winkel binnen gaan en een envelop afgeven, dat hij daar naar moet vragen enz.


    Wow leuk idee maar heel uitgebreid! Wij hebben beide niet zoveel tijd zeg maar (studie voorbereidingen). Ik houd het wel in gedachten (: Het is voor onze 11 maanden samen dus ik wil wel iets speciaals doen!


    The sun will rise and we will try again.

    Ik heb voor vaderdag een kookboek besteld van het food truck festival! Dat is echt een leuk boek! Als hij van koken houdt staat daar zeker wat in denk ik


    Miep

    Ik heb hem even voor je opgezocht: Klik!


    Miep

    Dahl schreef:
    Ik heb hem even voor je opgezocht: Klik!


    Leuk maar hij heeft al best veel kookboeken! Weet je nog iets ivm m'n schatkistje? (:


    The sun will rise and we will try again.

    Werecoyote schreef:
    (...)

    Leuk maar hij heeft al best veel kookboeken! Weet je nog iets ivm m'n schatkistje? (:


    Nouu, als hij van speurtochten enzo houdt. Waarom geef je hem geen uitje. Iets van escape room (dat vind ik enorm leuk), en dan kijken of je het kistje een part of the game kan maken?


    Miep

    Dahl schreef:
    (...)

    Nouu, als hij van speurtochten enzo houdt. Waarom geef je hem geen uitje. Iets van escape room (dat vind ik enorm leuk), en dan kijken of je het kistje een part of the game kan maken?


    Lijkt me misschien leuk voor een andere keer wanneer we ook echt geld hebben XD Maar ik heb misschien al een idee (geïnspireerd door ideeën van hier)! Een bordspel maken van de plattegrond van zijn huis met verborgen aanwijzingen zodat hij uiteindelijk bij de schat kan komen!


    The sun will rise and we will try again.

    Toen ik net een half jaar samen was met mijn vriend, heb ik voor hem een cadeautje gemaakt waar 50 papieren hartjes in zaten die ik zelf had gevouwen en op elk papiertje stond een andere reden waarom ik hem graag zag. Dus eigenlijk had ik 50 verschillende redenen waarom ik van hem hield in dat bokaaltje steken. Hij heeft ze allemaal die avond nog gelezen en was er erg blij mee.
    Ook al is dat idee echt wel cheesy. :'D
    Maar goed, ik wist dat hij het wel zou waarderen omdat mijn vriend van nature heel onzeker is. Dat was dus echt ideaal om zijn zelfvertrouwen wat op te krikken. En er zaten serieuze dingen tussen maar ook grappige.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Je kan er bijvoorbeeld ook een survival kit van maken. Met mueslirepen waar je een papiertje met een rood kruis op doet als een health kit uit games, chocolaatjes verpakken als ammo, zulke dingen.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2016 - 13:03 ]


    Your make-up is terrible

    Nortia schreef:
    Toen ik net een half jaar samen was met mijn vriend, heb ik voor hem een cadeautje gemaakt waar 50 papieren hartjes in zaten die ik zelf had gevouwen en op elk papiertje stond een andere reden waarom ik hem graag zag. Dus eigenlijk had ik 50 verschillende redenen waarom ik van hem hield in dat bokaaltje steken. Hij heeft ze allemaal die avond nog gelezen en was er erg blij mee.
    Ook al is dat idee echt wel cheesy. :'D
    Maar goed, ik wist dat hij het wel zou waarderen omdat mijn vriend van nature heel onzeker is. Dat was dus echt ideaal om zijn zelfvertrouwen wat op te krikken. En er zaten serieuze dingen tussen maar ook grappige.


    Ik had dat ook al een keer gedaan! "50 things I like about you" en dat had ik op hartjes geschreven en in een potje gezet (:


    The sun will rise and we will try again.

    Flazeda schreef:
    Je kan er bijvoorbeeld ook een survival kit van maken. Met mueslirepen waar je een papiertje met een rood kruis op doet als een health kit uit games, chocolaatjes verpakken als ami, zulke dingen.


    Oh vertel eens meer? (:


    The sun will rise and we will try again.