• Ja, dit zit me dus al heel erg lang dwars, en ik moet het er maar eens uitgooien. Ik zal het netjes houden en geen namen noemen om gekwetste mensen te voorkomen. En ga nu niet moeilijk doen. Wij staan users ook toe om te zeiken, dan mogen wij dat ook.
    Ik heb het helemaal gehad met sommige users onder jullie. Jullie denken dat de moderators samen spannen, alleen omdat Tara en ik exen zijn? Alleen omdat we het af en toe eens met elkaar eens zijn? Alleen omdat jullie door anderen is verteld dat Tara een k*twijf is, vinden jullie haar ook een k*twijf. En dan maakt mij automatisch ook een k*twijf?
    Jullie kennen ons niet, beginnen ons uit te schelden omdat jullie door anderen verteld is dat we vreselijk zijn? Jullie haten ons omdat anderen ons haten?
    Jullie proberen het niet eens om ons te leren kennen. Jullie willen het gewoon niet, uit angst om uit het 'populaire' groepje geschopt te worden.
    Ik ben het lang niet altijd met Tara eens, en zij is het ook niet altijd met mij eens.
    Wij, als moderators, zijn een team. Wij horen als team te functioneren. Misschien lijkt het daardoor wel alsof we samenspannen.
    En weet je wat het ergste is? De mensen die tegen mij zeggen dat ik een goede mod ben, en 5 minuten later, op het forum, een bericht plaatsen dat álle moderators k*t zijn en er niets van kunnen.
    Dát mensen, noem ik respectloos.

    Zo, dat lucht op.


    Bored.

    Nou, ik weet wel over wie je het hebt. En ik kan niet meer zeggen dan dat het me spijt. Het is misschien niet veel waard voor jou, maar ik méén dat het me spijt. En aan alle users die dit nu lezen: Ga me nu maar haten. I don't give a fuck.
    Het kan me niet schelen wat mensen van me denken, maar het kan me wél schelen dat ik het wil goedmaken met mensen die ik gekwetst heb. Dat wil ik gewoon niet op mijn geweten hebben en ik voel me er gewoon niet goed bij. En ik heb nooit gezegd dat jullie kutwijven zijn, ookal is dat niet naar mij gericht, maar dat wil ik toch duidelijk zeggen.

    Ik ben meerdere malen uitgescholden (en een keer fysiek aangevallen) door wildvreemde personen. Waarom? Omdat hun vriendin toevallig ruzie met me had. Je bent idd geneigd de kans van je vrienden te kiezen maar daardoor nu je eigen mening helemaal in de doofpot te stoppen en klakkeloos die van anderen overnemen vind ik bullshit. Ik heb het zelf ook ervaren.
    Ietsje meer ONtopic: Users hebben zich te houden aan een reglement, moderators ook. Als mensen het reglement overtreden zullen ze de consequentjes ervan ervaren. Iedereen kan in de regels nachecken of hun gedrag door de beugel kan. Sommige users zien het forum op Q als een User vs Mod slagveld. Ik verzoek diegenen iets dieper te graven.


    No growth of the heart is ever a waste

    (...)
    Bomm aka Cherished.


    Ooh Ok

    Ik haat je niet, ik vind Tara geen k*twijf, ik scheld geen van jullie uit en vreselijk zijn jullie niet
    Maar wel streng de laatste tijd, wel te verstaan.. want er is hier echt veel ruzie.. Maar er worden veel te snel slotjes geplaats op topics waar er gewoon een meningsverschil is, maar dat is gewoon mijn mening ^^.


    Life is a fashionshow, the street is our catwalk.

    Nou, ik weet wel over wie je het hebt. En ik kan niet meer zeggen dan dat het me spijt. Het is misschien niet veel waard voor jou, maar ik méén dat het me spijt. En aan alle users die dit nu lezen: Ga me nu maar haten. I don't give a fuck.
    Het kan me niet schelen wat mensen van me denken, maar het kan me wél schelen dat ik het wil goedmaken met mensen die ik gekwetst heb. Dat wil ik gewoon niet op mijn geweten hebben en ik voel me er gewoon niet goed bij. En ik heb nooit gezegd dat jullie kutwijven zijn, ookal is dat niet naar mij gericht, maar dat wil ik toch duidelijk zeggen.

    Het zij je vergeven. Maar dat wist je al.
    Weet je wat me opvalt? Dat juist de mensen waar ik op doel, met uitzondering van DEADxHEAD, nu nier reageren.


    Bored.

    Ik haat je niet, ik vind Tara geen k*twijf, ik scheld geen van jullie uit en vreselijk zijn jullie niet
    Maar wel streng de laatste tijd, wel te verstaan.. want er is hier echt veel ruzie.. Maar er worden veel te snel slotjes geplaats op topics waar er gewoon een meningsverschil is, maar dat is gewoon mijn mening ^^.

    Njah, dat doen we uit voorzorg. Of als we een verzoek krijgen om het te sluiten.
    Want als we de topics niet sluiten, ontstaat er ruzie en dan gaat het van 'Waar zijn de moderators als je ze nodig hebt? Zie je nu wel dat ze niets doen.'


    Bored.

    @ DarkPassion
    De meeste daarvan zijn ook geband niet?

    Waarheid!

    Iedereen hier zegt niets te geven om populariteit, maar ondertussen zijn de meeste hier wel aandachtsgeil xD


    I want my bloody cheese now!^^

    @ DarkPassion
    De meeste daarvan zijn ook geband niet?

    Een groot deel wel. Maar de nieuwe generatie komt er alweer aan.
    Ik quote;
    krijg de kanker. ik ga wel naar sites die nog leuk zijn.
    quizlet is kankerkutteringgetyfd dom geworden.
    doei. valdood. verzuip. krijg anorexia. Pleeg zelfmoord.


    Bored.

    @DarkPassion

    Ik ben niet laf of bang om toe te geven dat ik zeikte gisteren, van mij mag iedereen dat weten.
    x]

    (...)

    doel je op mij o.o ?

    when heb ik gesegt dat een vn de mods k*t was. o.o ?

    Ik doel niet op jou. Maak je geen zorgen.


    Bored.

    (...)


    Omg *is in shock*
    Wie the f*!k doe nou zoiets oO

    krijg de kanker. ik ga wel naar sites die nog leuk zijn.

    quizlet is kankerkutteringgetyfd dom geworden.

    doei. valdood. verzuip. krijg anorexia. Pleeg zelfmoord.


    Das gewoon té erg voo woorden oO

    krijg de kanker. ik ga wel naar sites die nog leuk zijn.
    quizlet is kankerkutteringgetyfd dom geworden.
    doei. valdood. verzuip. krijg anorexia. Pleeg zelfmoord

    Dat is ziek.

    (...)
    Ik doel niet op jou. Maak je geen zorgen.


    jeeh
    *doet dansje*

    o ja ik ga ff een topic aanmaken xP over seer belangrijk iets xP

    bubai guys


    We can only learn to love by loving.

    Jaa, mensen, dat is echt over the top o.O