• Ik heb dit gemaakt met photoshop en het heeft heel veel gedoe gekost om het online te krijgen. Ik ben er echter enorm blij mee :3
    En ik vond dat ik het even moest delen.


    26 - 02 - '16

    Haha, wat gaaf. ^^
    Heb je het gemaakt met een reden of gewoon omdat je je verveelde?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Haha, wat gaaf. ^^
    Heb je het gemaakt met een reden of gewoon omdat je je verveelde?


    Ik wilde altijd al zelf een gif maken zonder van een bestaand filmpje af te plukken. Ook verveelde ik me best wel. Hier gaat echter wel tijd in zitten. Voor je het weet ben je al twee uur lang aan het bewerken D:


    26 - 02 - '16

    Wow echt mooi! Terecht dat je er trots op bent.
    Ik zou dat echt niet kunnen, ik ben niet echt handig met dat soort dingen, haha.
    Als je tijd hebt, en het ook leuk vindt, zou ik je zeker aanraden om meer van dit soort dingen te maken, want het is echt mooi!


    Maybe she loved mysteries so much she became one

    Sequens schreef:
    Wow echt mooi! Terecht dat je er trots op bent.
    Ik zou dat echt niet kunnen, ik ben niet echt handig met dat soort dingen, haha.
    Als je tijd hebt, en het ook leuk vindt, zou ik je zeker aanraden om meer van dit soort dingen te maken, want het is echt mooi!


    Dankjewel! Ik ben nu verder aan het experimenteren met photoshop, maar vandaag haten de tutorials mij, dus ga ik even wat anders doen ;3


    26 - 02 - '16

    Dat ziet er gaaf uit!


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    ^ Thank you! :3


    26 - 02 - '16

    Oeh die is best wel nice c: Mag ik vragen hoelang je hier mee bezig bent geweest?


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    LzzyHale schreef:
    Oeh die is best wel nice c: Mag ik vragen hoelang je hier mee bezig bent geweest?


    Dik twee uur


    26 - 02 - '16