• Ja, dit zit me dus al heel erg lang dwars, en ik moet het er maar eens uitgooien. Ik zal het netjes houden en geen namen noemen om gekwetste mensen te voorkomen. En ga nu niet moeilijk doen. Wij staan users ook toe om te zeiken, dan mogen wij dat ook.
    Ik heb het helemaal gehad met sommige users onder jullie. Jullie denken dat de moderators samen spannen, alleen omdat Tara en ik exen zijn? Alleen omdat we het af en toe eens met elkaar eens zijn? Alleen omdat jullie door anderen is verteld dat Tara een k*twijf is, vinden jullie haar ook een k*twijf. En dan maakt mij automatisch ook een k*twijf?
    Jullie kennen ons niet, beginnen ons uit te schelden omdat jullie door anderen verteld is dat we vreselijk zijn? Jullie haten ons omdat anderen ons haten?
    Jullie proberen het niet eens om ons te leren kennen. Jullie willen het gewoon niet, uit angst om uit het 'populaire' groepje geschopt te worden.
    Ik ben het lang niet altijd met Tara eens, en zij is het ook niet altijd met mij eens.
    Wij, als moderators, zijn een team. Wij horen als team te functioneren. Misschien lijkt het daardoor wel alsof we samenspannen.
    En weet je wat het ergste is? De mensen die tegen mij zeggen dat ik een goede mod ben, en 5 minuten later, op het forum, een bericht plaatsen dat álle moderators k*t zijn en er niets van kunnen.
    Dát mensen, noem ik respectloos.

    Zo, dat lucht op.


    Bored.

    ik haat je niet :P
    en ik ben het ook helemaal met je eens ;)

    xx

    (...)
    Dus de users mogen wel over de moderators zeiken op het forum, maar de moderators niet over de users? Ze mogen best weten hoe erg het er soms aan toe gaat en het kan me nu even geen flikker schelen wat ze hierna weer te zeiken hebben. Want het is voor die users nooit eens goed genoeg.

    Dat heb ik niet gezegd :] Maar idd, je hebt wel gelijk.. Die scheldpartijen slaan helemaal nergens op. Mensen, iedereen snapt dat je zogenaamd 'additude' [/ofzo] hebben, maar het op die manier te laten zien, is gewoon laag. Iedereen weet dat je je niks aantrekt van wat iedereen zegt, maar er zijn grenzen. Iedereen heeft zo ondertussen al gelezen dat je doet whatever you want, maar zo werkt het niet in deze wereld.


    all I want for christmas is a girlfriend

    (...)
    Dat heb ik niet gezegd :] Maar idd, je hebt wel gelijk.. Die scheldpartijen slaan helemaal nergens op. Mensen, iedereen snapt dat je zogenaamd 'additude' [/ofzo] hebben, maar het op die manier te laten zien, is gewoon laag. Iedereen weet dat je je niks aantrekt van wat iedereen zegt, maar er zijn grenzen. Iedereen heeft zo ondertussen al gelezen dat je doet whatever you want, maar zo werkt het niet in deze wereld.

    Inderdaad. Mensen die denken zo ergens te komen, belanden nog eens in de gevangenis.


    Bored.

    Even heul hard off-topic:
    Máriko? Hoe doe jy dat toch? Ál jouw Sa's worden superveel gemaakt,de mijne bijna nooit. Hoe doe jy dat?
    [/SOrry vor off-topic]

    Even heul hard off-topic:
    Máriko? Hoe doe jy dat toch? Ál jouw Sa's worden superveel gemaakt,de mijne bijna nooit. Hoe doe jy dat?
    [/SOrry vor off-topic]

    Euh? I dunno. Maar sinds ik mod ben worden ze wel ineens veel meer gemaakt ¬¬


    Bored.

    (...)
    Euh? I dunno. Maar sinds ik mod ben worden ze wel ineens veel meer gemaakt ¬¬


    Dus; Annelies word mod x] Nee maar just a question heur ^-^

    Net zoals de andere al gezegd hebben: Helemaal gelijk heb je^^
    Meestal ben ik het met de mods eens, maar soms totaal niet(zoals jij een gehaat hebt aan de shout & ik kan nie zonder..) maar daardoor ga ik jullie heus niet haten >< en achja 'de haters' kennen jullie niet & 'haten' jullie en ik ken jullie ook niet en ik vind jou & Tara super cool ö :Y)

    x.


    we're just misguided ghosts

    Ach meid, misschien moet je het jezelf niet zo hard aantrekken, iedereenh oort toch wel te weten dat jullie samen horen te functioneren? Daar dienen de mod's toch voor niet?


    *Zeg je mening maar houdt het netjes zodat je er anderen niet mee kwetst!


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    ik heb nooit iets tegen mods gehad.


    Lost in your eyes.

    Taratje niet ktwijf :O
    Taratje liefwijf!


    We're all going to hell, and I am driving the bus

    [/geeft je gelijk] ... en verder heb ik eigenlijk er niet veel op te zeggen.
    Maar ik ben het er vet mee eens dat jullie ook mogen zeiken over de users als de users over de mods komen zeiken.
    En dat van 'krijg annorexia' en dat is dat nog allemaal is echt wel ziek o0!!


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Je hebt helemaal gelijk.Ik ga dan ook geen mod's uitschelden.Jullie doen jullie werk volgens mij zoals het moet. Dusjah waarom jullie uitschelden.
    En dat ze jou en Tara uitschelden omdat jullie een koppel geweest zijn dat vind ik zielig en laf .


    I need you like a heart needs a beat

    Je hebt helemaal gelijk.Ik ga dan ook geen mod's uitschelden.Jullie doen jullie werk volgens mij zoals het moet. Dusjah waarom jullie uitschelden.
    En dat ze jou en Tara uitschelden omdat jullie een koppel geweest zijn dat vind ik zielig en laf .
    neeuh, geen mods uitschelde (A)
    behalve die ene keer daar XD in ht gastenboek vn Bommie (A)


    We're all going to hell, and I am driving the bus

    (...)neeuh, geen mods uitschelde (A)
    behalve die ene keer daar XD in ht gastenboek vn Bommie (A)

    DA was een keer(A) en das al maanden geleden.
    Ik heb geleerd van mijn fouten en heb nooit meer gescholden.
    En trouwens gij hebt toen ni gescholden zeker :')


    I need you like a heart needs a beat

    Grooooooott Gelijk !!