• Om Quizlet draaiende te kunnen houden is er geld nodig. Helaas levert het in the spotlight zetten van quizzen niet genoeg op om de serverkosten van te betalen.

    Daarom is besloten om een keer in de zoveel tijd een commerciele e-mail rond te sturen naar alle leden. Uiteraard kun je aangeven dat je deze mailtjes niet wilt ontvangen. Dit kun je doen via Instellingen.

    Quizlet zou het alleen zeer op prijs stellen als je deze mail gewoon zou willen ontvangen (zovaak gebeurd het namelijk ook niet) en vooral om mee te doen met de bijvoorbeeld enquetes die je ontvangt. Op die manier krijgt de site inkomsten en kunnen we de boel draaiende houden (Y)

    EDIT: Jullie, als leden van Quizlet.nl betalen niets. Doordat Quizlet deze mails verspreid, maken ze reclame voor, bijvoorbeeld, Converse. Quizlet krijgt dan geld van Converse voor de reclame die ze in die mails sturen. Get it?
    - DarkPassion




    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: Edit.)


    Dit is mijn signature...

    En moet je dan betalen om dat in te vullen? Moet je voor iéts betalen eigenlijk? (sorry dat ik zo dom doe, maar hoe krijgt Q dan anders inkomsten als we niet moeten betalen, ik snap het echt niet)


    In de email's staat reclame bv. van: schoenen van nike ofso.
    Dan krijgt Q. geld van Nike omdat ze reclame maken voor nike in die email.


    I need you like a heart needs a beat

    nee je hoeft niet te betalen.
    quizlet krijgt geld omdat andere reclame mogen maken per email voor hun zooi ;)
    dat kost jouzelf niets.

    Is goed, ik kijk er verder toch niet naar =]
    En Q mag niet weg :O


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    nee je hoeft niet te betalen.
    quizlet krijgt geld omdat andere reclame mogen maken per email voor hun zooi ;)
    dat kost jouzelf niets.


    Dat bedoelde ik dus. (:


    I need you like a heart needs a beat

    (...)
    Maar moet je dan betalen voor zo'n mailtjes ?

    Nee, daar hoef je niet voor te betalen. Quizlet wordt betaald om die mailtjes te sturen. Die mailtjes bevatten namelijk reclame van bedrijven. Wij, als users, hoeven niets te betalen.


    Bored.

    ohkee Goed idee ^^


    I solemny swear i am up to no good

    Oooooh! I got it!! (eindelijk^^)
    Goed idee x]

    okaay :]

    No quizlet, no life!

    Maar het kost toch geen geld? :$ Ooh, ik schaam me


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Oh ik zie het antwoord al


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Kein Problem


    I clicked my heels and wished for you.

    ik vind het best:P
    ik doe bijna alles voor quizlet:)


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

    lijkt mij heel leuk om enquetes de krijgen (ligt er trouwens aan wat voor enquetes)

    okay ;']


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Okee,maar ik snap niet waarom Q daar geld mee verdient maar dat moet ik niet weten anders krijg ik zo'n heel gelul over me heen en dan snap ik het nog niet en bla bla bla.xD


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D