• Om Quizlet draaiende te kunnen houden is er geld nodig. Helaas levert het in the spotlight zetten van quizzen niet genoeg op om de serverkosten van te betalen.

    Daarom is besloten om een keer in de zoveel tijd een commerciele e-mail rond te sturen naar alle leden. Uiteraard kun je aangeven dat je deze mailtjes niet wilt ontvangen. Dit kun je doen via Instellingen.

    Quizlet zou het alleen zeer op prijs stellen als je deze mail gewoon zou willen ontvangen (zovaak gebeurd het namelijk ook niet) en vooral om mee te doen met de bijvoorbeeld enquetes die je ontvangt. Op die manier krijgt de site inkomsten en kunnen we de boel draaiende houden (Y)

    EDIT: Jullie, als leden van Quizlet.nl betalen niets. Doordat Quizlet deze mails verspreid, maken ze reclame voor, bijvoorbeeld, Converse. Quizlet krijgt dan geld van Converse voor de reclame die ze in die mails sturen. Get it?
    - DarkPassion




    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: Edit.)


    Dit is mijn signature...

    Okaaay! ^^ Ik wil echt helpen om Q te behouden heur ^^ Dus zal ik braaf op elke reclame klikken (A)
    Btw, er was ergens op site een reclame, en daar moest je elke dag 1x op klikken zodat die site er geld voor kreeg. Is dat niet iets?


    Your make-up is terrible

    oki^^


    I am an idiot, I move.

    Ik doe mee ^^
    Anders verveel ik me superhard op de comp xD
    Quizlet moet bliven !


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    ik doe zeker wel mee!
    quizlet mag niet weg! zonder quizlet verveel ik me kapot (baby)


    let me be myself!

    ik snap et ni

    ma ik ga echt ni betale voor deze site ze, dan ben ik ier wel weg als ge iervoor moet betale..


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    nee je hoeft niet te betalen.
    quizlet krijgt geld omdat andere reclame mogen maken per email voor hun zooi ;)
    dat kost jouzelf niets.

    oow....:O ik doe wel mee...xD

    quizlet mag niet weg.... anders verveel ik me zo vaak..xD

    Ok ^^
    ik ontvang ze wel ;)


    Your Butt is Mine!

    okee ^^. ik heb er wel voor over voor Q ^^

    x'


    I'll live every second like it is my last one <3

    okaaay^^^het zou jammer zijn als quizlet weg moest

    Moet je de enquete in vullen en krijgt Quizlet dan pas geld? Of kan je er ook gewoon op klikken?
    (ik heb namelijk nooit zo'n zin om mijn adres gegevens in te vullen enzo)


    Sweet dreams will come true.

    Moet je de enquete in vullen en krijgt Quizlet dan pas geld? Of kan je er ook gewoon op klikken?
    (ik heb namelijk nooit zo'n zin om mijn adres gegevens in te vullen enzo)


    Nee, gewoon die berichtdingen ontvangen, openen en dan zie je gewoon reclame. en dan krijg Q. geld (denk ik)


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    (...)

    Nee, gewoon die berichtdingen ontvangen, openen en dan zie je gewoon reclame. en dan krijg Q. geld (denk ik)


    ja denk het ook


    If you're going to hell, keep going

    Moet je de enquete in vullen en krijgt Quizlet dan pas geld? Of kan je er ook gewoon op klikken?
    (ik heb namelijk nooit zo'n zin om mijn adres gegevens in te vullen enzo)

    Je moet echt meedoen met de enquete voor er geld verdiend wordt. Helaas is alleen het openen van het bericht niet voldoende.

    Ik snap dat je je adres niet zomaar prijs wilt geven, maar het is wel de enige manier waarop er geld verdiend wordt. Je zult dus zelf de afweging moeten maken of je eraan meedoet.


    Dit is mijn signature...