• Hebben jullie dat ook wel eens? Dat iemand, heel dicht bij je hart, je aan het huilen kan maken door maar een paar woorden te zeggen?
    Door één of twee simpele woorden, eigenlijk zonder betekenis, maar met zoveel herinneringen? Herinneringen die niemand ooit meer van je af zal nemen. Voor altijd opgesloten, diep in je hart?
    Woorden van iemand, zo speciaal, dat het met woorden niet te beschrijven valt?
    Het is mij net overkomen. Door één simpel zinntje van mijn tweelingzusje, Mss. Teddybear.
    "Hij is prachtig, Mss. Cupcake. Iets om trots op te zijn."


    Bored.

    hmm ja, dat gebeurt mij ook wel is ja. :3

    Máriko, het spijt me echt.
    Ik wil niet tussen jullie inkomen en zeker niet omwille van een SA. Ookal is die SA zo mooi, magisch en lief.
    Toen je me zei dat je huilde, schrok ik even. Totdat ik hoorde dat je het als iets goed beschouwde. Mss. Cupcake.
    Jullie moeten van deze avond eens goed gebruik maken om elkaar goed te spreken. ^^

    Máriko, het spijt me echt.
    Ik wil niet tussen jullie inkomen en zeker niet omwille van een SA. Ookal is die SA zo mooi, magisch en lief.
    Toen je me zei dat je huilde, schrok ik even. Totdat ik hoorde dat je het als iets goed beschouwde. Mss. Cupcake.
    Jullie moeten van deze avond eens goed gebruik maken om elkaar goed te spreken. ^^

    Lieverd, jij moet je nergens schuldig over voelen. Ik zit al weken niet lekker in mijn vel en ik heb Janieke al te lang niet meer gesproken. Misschien komt alles er nu wel ineens uit. Eigenlijk heb ik me nog nooit zo opgelucht gevoeld als nu.
    Jolien, vergeet nooit dat ik van jou houd.


    Bored.

    (...)
    Lieverd, jij moet je nergens schuldig over voelen. Ik zit al weken niet lekker in mijn vel en ik heb Janieke al te lang niet meer gesproken. Misschien komt alles er nu wel ineens uit. Eigenlijk heb ik me nog nooit zo opgelucht gevoeld als nu.
    Jolien, vergeet nooit dat ik van jou houd.

    Dat zal ik niet vergeten.
    Ik houd ook van jou.

    (...)
    Dat zal ik niet vergeten.
    Ik houd ook van jou.

    Zoals jouw forumsignature al zegt; I'm your big sister & I always will be.


    Bored.

    (...)
    Zoals jouw forumsignature al zegt; I'm your big sister & I always will be.

    Mijn eerste zus. <3

    Rowan zegt iets liefs en ik moet gelijk blozen of ik krijg traanogen :'33


    I don't need words to feel those lips.

    Ja, dat heb ik ook wel eens gehad.
    maar die persoon is mij 'vergeten'.
    Het is nu al 2jaar geleden dat ik haar niet meer gezien heb, en ik mis haar elke dag meer en meer.
    Jij hebt echt geluk, 'tis duidelijk dat jullie vriendschap wel heel speciaal is^^

    x.


    we're just misguided ghosts

    Ja... Ik heb het wel eens gehad x']


    A. ikmisje.

    Nee, dat heb ik niet.

    ik huil om liedjes.
    de combinatie van tekst en muziek kan zo mooi zijn.


    it's cool to know nothing.

    Nou, heb ik Wel al gehad.
    Ik zat net te praten met mijn ExVriendje, en het Nummer 'Hero' Van Enrique Iglesias speelde af.
    Bij het eerste zinnetje dat hij Zong begon ik te huilen als een klein kind...


    We could Be the talk across the Town. &#9829;

    Ik huilde onlangs om een foto met verschillende herinneringen aan...


    If you had never come out of the blue, I would've stay