• Oké dit word echt laag.
    Iedereen hier aapt elkaar na, en gaat daarna weer verder met zeiken op elkaar.
    Users zeiken op mods,
    mods zeiken op users,
    serieus, ga iets zinvols doen ofzo :'[[
    Snappen jullie dan niet dat het er niet echt leuker op word zo?
    Users, mods afzeiken heeft geen zin, je krijgt je zin er toch niet door.
    Mods, users afzeiken klinkt laag, omdat het ons het gevoel geven dat jullie je 'hogere staat' verkeerd gebruiken.
    Iedereen hier denkt het beter te weten, en misschien is dat ook zo, maar niemand houdt ermee op. [ja er zijn wat uitzonderingen..]
    En geen ge-amen enzo, ik wil een echte mening.


    all I want for christmas is a girlfriend

    Tja... De meeste mensen op deze leeftijd zijn zo koppig en eigenwijs al het maar kan.
    Je hebt wel gelijk dat ze iets zinvols moeten doen. Wat schieten ze ermee op om een beetje elkaar af te gaan zeiken? Dat zorgt alleen maar voor ruzie en dat verpest de sfeer.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik zie niet in wanneer mods echt users afzeiken eigenlijk.
    Maar inderdaad mensen zoeken beter iets zinvol om te doen, ipv gewoon over domme dingen 'ruzie' maken.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik zie niet in wanneer mods echt users afzeiken eigenlijk.
    Maar inderdaad mensen zoeken beter iets zinvol om te doen, ipv gewoon over domme dingen 'ruzie' maken.

    Ja idd, bij users die op mods zeiken is het erger.. Maar het komt ook steeds vaker voor dat mods precies hetzelfde beginnen te doen. [maar dan met andere woorden]
    Het heeft geen zin, en dat is het punt dat ik probeer te maken.


    all I want for christmas is a girlfriend

    ik heb geen problemen met de mods, want meestal hebben ze toch gelijk


    I see sunset in your eyes

    sommige mensen hebben gewoon problemen met gezag


    You're a star in heaven.

    Ik ben juist blij met de mods. Ze hebben serieus een hoop onnodige ruzie bespaard. Jullie zeggen wel dat het nu zo ongezellig is, maar het zou juist ongezelliger zijn als iedereen nogsteeds al die ruzies zou maken.


    Your make-up is terrible

    Oké geef maar een voorbeeld.
    Ik kan best begrijpen dat sommige mods na 500 keer waarschuwen en idiote berichten zoiets hebben van: pfff get that stick out your ass and jump off a cliff maar ik weet zeker dat niemand openbaar een user aan de schandpaal nagelt ;)


    BAM!

    My opinion:
    Wat het afzeiken betreft vind ik het hier absoluut meevallen. Het is nu rustig en ieder doet z'n ding. Natuurlijk weet ik niet wat er gebeurt achter de schermen maar zolang mensen in staat zijn normaal te redeneren (wat helaas niet altijd voorkomt) zijn ze ook in staat om voor elk probleem een oplossing te vinden. Het reglement is daarin een leidraad.
    En nu moet ik toch echt Engels leren >.<
    PS: Ik vraag me toch stiekem af wat er gebeurt als de mods in een keer gaan staken. Totale anarchie?


    No growth of the heart is ever a waste

    Maar de meeste mensen zijn gewoon soms slechtgezint en werken dan alles uit op de mensen op Q. omdat ze die vaak in RL toch niet kennen.Waardoor en ruzie's komen en iedereen van elkaar vindt dat hij/zij zaagt.


    The soul needs autumn.

    nu lijkt het alsof wij niet mogen klagen omdat we mods zijn?
    en ja ik zit in een kutperiode, so what. dat hebben wel meer mensen.

    en op zo'n moment kan ik gezeik niet aan en reageer ik feller. =]

    Maar dingie x3
    Je zegt nu wel dat iedereen elkaar na-aapt, maar net als iemand anders zet jij zoals een mod als eerste deed, onder een 'preek' dat gedoe van 'geen ge-amen'
    en dus aap je die mod/andere persoon na die de mod heeft nageaapt.
    en die mod was -als ik het goed heb- RandomRhythm xD


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik had dat dacht ik ook al lang terug onder een blog van mij.

    Mensen zeiken hier over dingen die ze zelf, hetzij onbewust, ook doen.
    en over dat staken, daar hebben ik en nog wat mods al vaker aan gedacht ja. =]

    hah oke
    laat ons zeggen dat ik maar een gewoon 'lid' ben en hier helemaal nog niets van gemerkt heb.
    xD


    LA LA LA ... LIKE U CARE !

    hah oke
    laat ons zeggen dat ik maar een gewoon 'lid' ben en hier helemaal nog niets van gemerkt heb.
    xD

    Ik merk er eigenlijk ook niet veel van! oO Of wel draag ik een verkeerde bril, dat ik het daarom bijna nooit zie! ö


    You'll never dream alone. <3

    (...)
    Ik merk er eigenlijk ook niet veel van! oO Of wel draag ik een verkeerde bril, dat ik het daarom bijna nooit zie! ö

    *rent naar spiegel*
    nou ik draag me bril gelukkig wel xD


    LA LA LA ... LIKE U CARE !