• Hoi.

    Neuuh, ik ga eens mijn mening zeggen.


    Sommige mensen zitten te zàgen over dat de jongens er niet goed uitzien, dat ze vakantie moeten nemen, dat ze terug naar Europa moeten komen.. Blabla, al die shit.
    Maar euh, like alsof wij daar over moeten/kunnen beslissen? Het gaan écht niet helpen om er duizenden topics over te maken en tegen elkaar gaan zeuren, alsof ze dan plots terugkomen ofzo. En wij zeggen almaar dat ze er slecht uitzien, en van dat gedoe, maar als ze het écht nodig hebben, zullen ze het zelf wel voelen of weten, zeker? Laat die gozers toch hun leven leiden! Ik ben het hier eigenlijk beu dat je niets anders meer ziet dan van die topics en dat gemoei. I mean, wie zijn wij om over hun te oordelen dat ze vakantie nodig hebben, of dat ze er ziek uitzien? Alsof wij enig idee hebben hoe het er bij hen aan toe gaat, en hoe de jongens zich voelen. Wij hebben er geen flauw benul van, dus waarom zouden we er gaan over zeuren en ons bemoeien? Het haalt niets uit, fzoo!

    Lisa heeft rechtvaardig en wijs gesproken! :Y)

    Stoppen met zeuren en gulle verder kwijlen!

    Ik doe lekker op Strify <3:Y)


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    AMEN! xD


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Ik snap je helemaal!

    Hun moeten niet zeuren. Laat de jongens hun werk doen. En wacht gewoon rustig af


    Special Love <3

    Geen fan van ze, maar ben al die idiote zeik-topics beu. Je hebt echt 100% gelijk.


    History is not hatred.

    1. Ja; iedereen kankert er way to much over door.
    2. Ik denk niet dat JIJ degene bent die moet zeggen wat andere denken.
    3. Moet ge hier echt een topic over make? Ik bedoel, maak dan een blog ofzo? -__- Niet moeilijk dat Q. zo traag gaat, verdomme.


    This is how I do, you is how I don't.

    Haha, erg als ik dit onzin vind?
    Mogen wij onze mening niet uiten? Mogen wij niet zeggen wat wij denken? Laten wij ze niet leven, of doet Universal dat? Wij uiten onze mening omdat we vinden dat ze er bijvoorbeeld te dun uitzien. How cares? Ik bedoel, als wij zo een mening hebben, wil niet zeggen dat ze het ook echt zijn ofzo?
    x


    ok

    1. Ja; iedereen kankert er way to much over door.
    2. Ik denk niet dat JIJ degene bent die moet zeggen wat andere denken.
    3. Moet ge hier echt een topic over make? Ik bedoel, maak dan een blog ofzo? -__- Niet moeilijk dat Q. zo traag gaat, verdomme.


    Haal dat kankert eruit, Bitte ><


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    En dan nog iets :]
    Ik geef Madena gelijk. En meer heb ik niet te zeggen.
    Amen ('aa).


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    Haha, erg als ik dit onzin vind?
    Mogen wij onze mening niet uiten? Mogen wij niet zeggen wat wij denken? Laten wij ze niet leven, of doet Universal dat? Wij uiten onze mening omdat we vinden dat ze er bijvoorbeeld te dun uitzien. How cares? Ik bedoel, als wij zo een mening hebben, wil niet zeggen dat ze het ook echt zijn ofzo?
    x


    Agree.


    -

    1. Ja; iedereen kankert er way to much over door.
    2. Ik denk niet dat JIJ degene bent die moet zeggen wat andere denken.
    3. Moet ge hier echt een topic over make? Ik bedoel, maak dan een blog ofzo? -__- Niet moeilijk dat Q. zo traag gaat, verdomme.
    Kind,kanker is een ziekte en geen werkwoord.

    Ik vind het maar onzin wat jij zegt.
    Jij zegt zelf namelijk dat wij we er niet mee moeten bemoeien, maar mag je dan niet meer je mening uiten? Is dat dan ookal verboden? Ik weet niet waar jij zit met je hoofd, maar het is een land met 'vrijheid van meningsuiting'! Lees dat eens goed. Bovendien, jij maakt er zelf een topic bij, en je hebt het zelf over de jongens.


    -

    1. Ja; iedereen kankert er way to much over door.
    2. Ik denk niet dat JIJ degene bent die moet zeggen wat andere denken.
    3. Moet ge hier echt een topic over make? Ik bedoel, maak dan een blog ofzo? -__- Niet moeilijk dat Q. zo traag gaat, verdomme.


    Ahum. Kanker is een ziekte.


    -

    Dudee...Het gaat ook nie helpen als je de fans blijft zeggen da ze daarmee moeten stopppen , want ze doent toch nie ...
    Het zijn sterren net zoals de jonas brothers of rihanna ,kat deluna ,coldplay, en al die andere.
    Die worden nu eenmaal bewondert en iedereen wil alles van hun weten.Dat is de kerzijde van het beroemd zijn.
    Gaan er nu mensen doen alsof ze het erg vinden da sommige fans overdrijven en alsof ze de band moeten beschermen , willen ze zelf alles weten over hun.Jaa , je hebt gelijk sommige fans freaken echt , maar dat is dan hun probleem.

    (...)

    Ahum. Kanker is een ziekte.



    Jesus Christ
    Ja, blijf vooral hangen bij het 'kankeren', en negeer vooral de essentie, daarom steek ik er ook moeite in natuurlijk.


    -___________________-


    This is how I do, you is how I don't.

    Haha, erg als ik dit onzin vind?
    Mogen wij onze mening niet uiten? Mogen wij niet zeggen wat wij denken? Laten wij ze niet leven, of doet Universal dat? Wij uiten onze mening omdat we vinden dat ze er bijvoorbeeld te dun uitzien. How cares? Ik bedoel, als wij zo een mening hebben, wil niet zeggen dat ze het ook echt zijn ofzo?
    x


    Argeee :]
    &
    Hou op met kanker, het is een slopende ziekte. n.n'