• Wat hebben je leraren en leraressen al gedaan ? x'D

    Die van mij Mr. Van Gompel heeft je like 5 keer een papiermaché ( weet ni hoe ge da schrijft =) ) keizer omgestoten en zijn hoed ding vloog altijd af x)


    All was well.

    hwuahahha wy hebben eghte rare leraren. Ze spreken eght raar Nederlands. De leraar die biologie gheeft ssegt pampiertjj in plaats van papier. De hele klas ging los:P

    Ik en mn vrienden liepen eens een eindje voor een leerkracht op eens of andere uitstap, komt die vent aan ons vragen of iemand een veiligheidsspeld had omdat de knop van zijn broek der af was --'
    Ik was gechoqueerd xD


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    mijn leraar latijn begon in de eerste les uit te leggen waarom grieken geitenneukers zijn ><

    in dat lesuur hebben we geleerd dat grieken eerst een geit neuken dan een andere jongen en dan pas een vrouw ><
    en griekse jongens kregen van hun leraar les in seks O_o

    en die leraar die latijn gaf begon daarbij haast te stralen Oø ><


    en ook bij latijn over de dood van julius caesar
    ging hij het over een een of andere, andere keizer agtig type hebbe die orgy verslaafd was O_ø like hoezo oversekst

    en


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Mijn leraren zijn echt boring. Ik kan zo niet iets grappigs bedenken -.-'


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    ik heb een hele grappige leraar...

    en een hele leuke leraarxD


    Xx.EmoXPrinsess.xX

    Mijn wiskunde leraar liep met een roze megamindy onderbroek op zijn hoofd rond les te geven :'D


    http://ciinderella-.tumblr.com/