• Dag lieve medestudentjes,

    Voor de Belgen onder ons die op de unif of hogeschool zitten (of de mensen die in België studeren ^^), is de leukste tijd van het jaar weer aangebroken: de blok! En daarna de examens natuurlijk. :'D Het leek Patholoog en mij wel een leuk idee om dit jaar een topic aan te maken waarin we elkaar kunnen steunen als het blokken wat minder goed gaat. (nerd)
    Dus, wat studeren jullie op dit moment? Of beter: wat zouden jullie moeten studeren nu? :W
    Veel succes allemaal!





    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Nog 25 pagina's en ik ben door bedrijfskunde, yay. :'D Dan oude examenvragen bekijken en vanavond en morgenochtend alles herhalen. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Mijn topics. Overmorgen heb ik mijn laatste examen. Eindelijk ervan af.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    Mijn topics. Overmorgen heb ik mijn laatste examen. Eindelijk ervan af.


    Oh stom, kan je de voetbal niet eens volgen. :c Niet dat het waarschijnlijk zo belangrijk is als Nederlander, maar toch. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    Nog 25 pagina's en ik ben door bedrijfskunde, yay. :'D Dan oude examenvragen bekijken en vanavond en morgenochtend alles herhalen. ^^

    Succes ^^


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jullie doen dat goed toppertjes *O*

    [ bericht aangepast op 21 juni 2016 - 15:09 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik heb vrijdag pas m'n laatste examen. Echt vreselijk, zeker nu het merendeel van m'n vrienden al klaar is ;(


    Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?

    Gibigianna schreef:
    (...)
    Succes ^^


    Thanks. Ik moet er nog steeds 10, het gaat niet vooruit. :'D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik sta aan de rand van een mental breakdown voor het examen van morgen, for real...


    Take me to wonderland

    Alleen nog morgen en overmorgen, c'mon Addie, you can do this.


    Heaven is a place that we all have

    Dysphoria schreef:
    Ik sta aan de rand van een mental breakdown voor het examen van morgen, for real...


    Oh god, nooo. :c
    Ik heb er ook al eentje gehad deze blok. :/
    Ik wens je echt héél veel geluk toe met de vragen. c:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik ben geen Belg, maar ik heb wel een toetsweek (gelukkig geen examens ofzo) en ik heb morgen de twee grootste toetsen :c Kunstgeschiedenis en geschiedenis.

    Voor geschiedenis heb ik alvast 2 van de 5 paragrafen samengevat in like 10 uur tijd. Oeps.
    En voor kunstgeschiedenis heb ik nog niks gedaan.

    Begin al wel moeite te krijgen met m'n ogen open houden omdat het afgelopen dagen ook laat is geworden (m'n planning was een beetje onmogelijk), dus, hebben jullie nog tips om laat te 'studeren' ? Ik weet dat ik slaap nodig heb, maar ik ben een soort van perfectionist die niet kan slapen voordat die alles kent. Ik kan wel in m'n bed gaan liggen, maar dan ga ik stressen en slaap ik alsnog niet.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik kan Geschiedenis inmiddels al opzeggen, ohgod.


    Heaven is a place that we all have

    Oké, als ik op dit examen niet door ben, ligt het echt volledig aan zijn subjectieve vragen. De helft van de tijd staat er in de vraag niet genoeg informatie, zoals of het met of zonder BTW is. En dan nog strikvragen, ugh.
    Over vier uur ben ik de gelukkigste persoon op deze aardbol.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    (...)

    Oh god, nooo. :c
    Ik heb er ook al eentje gehad deze blok. :/
    Ik wens je echt héél veel geluk toe met de vragen. c:

    Bedankt. Het examen viel op zich nog mee, maar dat is juist hetgeen dat ik niet vertrouw. :/ Aan de andere kant, de blok zit er weer op. \O/


    Take me to wonderland

    We're free! Zalige nacht gehad, nu slapen. :Y)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.