• Vanmorgen had ik het nog niet zo erg. Dat ik het school feest zou missen. Maar damn, op dit moment onplof ik bijna omdat ik er niet heen kan/mag. Ik heb daar zolang naar uitgekeken. SCHEISSE --'
    xje.


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    Waarom mag je niet? O.O'


    Tanya is de beste.

    omg zo erg. ö!


    Lost in your eyes.

    Waarom mag je niet? O.O'


    Heb gekneusde pols. Het gaat al een stuk beter, maar me moeder wil dat ik nog rustig aan doe, dus moest ik thuis blijven. En nu mag ik dus niet naar het schoolfeest :[


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    (...)

    Heb gekneusde pols. Het gaat al een stuk beter, maar me moeder wil dat ik nog rustig aan doe, dus moest ik thuis blijven. En nu mag ik dus niet naar het schoolfeest :[

    Omg, das best gemeen haar dat je daardoor niet mag. O.O'
    Maar je moet gewoon denken dat het vast niet zo leuk zou geweest zijn als je was gegaan, ook al is dat niet waar. Maak het jezelf wijs, dan is het minder erg :').


    Tanya is de beste.

    (...)

    Heb gekneusde pols. Het gaat al een stuk beter, maar me moeder wil dat ik nog rustig aan doe, dus moest ik thuis blijven. En nu mag ik dus niet naar het schoolfeest :[

    ö zo erg. je kan altijd weglopen en dan terugkeren. of vragen of je heel even mag gaan en dan terugkomen.


    Lost in your eyes.

    Nee, want als ik zou gaan. Zouden de leraren denken dat ik al de hele week spijbel :]


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    Ik zou gaan. Maar nu ik ruzie heb met me moeder :] Mag ik helemaal niet meer. DAAAAAAAAAAAAMN.
    Het zou het leukste feest van ut hele jaar worden. Dat is het altijd rond de kerst. en IEDEREEN komt.
    Hate my life --'


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    Ik zou schijt aan me moeder hebben en gewoon gaan.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Eght erg.
    iiCk s0u het weer g0edmakee als iiCk j0uw wAszz, 0f gwn stiekem ghaan (met als sm0es iick ghaa naar me vriendin).

    HAHAHAHA :]
    Ik ben toch geweeest :'D
    En vanavond weer uit :]
    YEAY ! :'D


    She is waiting for you, so don't break her heart.