• Hello!

    Sinds vandaag gaat bij mij op Quizlet het menu niet meer open. Als ik bijvoorbeeld met mijn muis boven Forum hang, verschijnt er niets. Ook als ik ergens op klik verschijnt de link www.quizlet.nl/# alleen.
    Nu gebeurt dit alleen met Chrome en doet Q. het nog wel bij Firefox maar ik doe eigenlijk alles met Chrome, dus ik vind het heel vervelend dat Q. het daar niet meer goed doet.
    Heeft iemand anders dit ook of ben ik hierin echt de enige? En weet iemand wat ik eraan kan doen?


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Ik heb er geen problemen mee ..


    16 - 09 - '17

    Ik heb er ook geen last van.


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Dat is echt vervelend. Ik heb het soms wel op me telefoon. Dan refresh ik alles maar even.


    -

    Ik heb er nog nooit last van gehad, maar het lijkt me wel erg vervelend. Geen idee waar het aan zou kunnen liggen. :/


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Ik heb er nog nooit last van gehad, maar het lijkt me wel erg vervelend. Geen idee waar het aan zou kunnen liggen. :/

    Het is zo irritant :') Ik ga over een half uur maar proberen Chrome opnieuw te dowloaden denk ik, ik erger me er vreselijk aan.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Ik heb het enkel op mijn iPod als hij nog bezig is de pagina te laden, maar ik dan al wel van alles op Q kan doen.


    Stenenlikker

    Ellery schreef:
    Dat is echt vervelend. Ik heb het soms wel op me telefoon. Dan refresh ik alles maar even.

    + Op internet Explorer zijn er geen problemen daarmee bij mij


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik heb geen problemen met Chrome, het lijkt me echt heel vervelend ;o


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.