• Hello ^^

    Ik heb net drie weken seminars gehad op school, de seminar waar ik aan mee deed was Creature Design. De eindopdracht moet vrijdag ingeleverd worden, en dat is je eigen creature designen. Ik had al een hoop thumbnails (Voor diegene die nieuwsgierig zijn) gemaakt. Daaruit heb ik er een gekozen om uit te werken.
    Vandaag was de feedbackronde op school met wat ik dus al gemaakt had. Met die feedback ben ik verder gaan itereren.
    Dit is de eerste versie:


    Het komt erop neer dat het hoofd teveel op een masker lijkt (ik was er ook niet helemaal tevreden mee). Dit zou dus eigenlijk meer is het hele dier geïntegreerd moeten worden, wat niet zo lukt. :'D

    Toen heb ik een anders hoofd erop gezet. Sorry voor de sloppyness, het was maar een snel schetsje.



    Twee verschillende kleuren hoofden, welke past beter?

    En als laatste edit, de minst leuke vind ik, een aparte snavel.



    Het beest is een roofdier. Een beetje het gedrag van een vos, snel en behendig en rooft op de iets kleinere prooidieren. Het beest hoeft niet in deze wereld te bestaan, bestaat dus eigenlijk in een fantasiewereld.

    Dus nou mijn vraag, welke vinden jullie leuker? Als de eerste toch leuker is, hoe zou ik het hoofd dan minder op een masker kunnen laten lijken? En als beide niet zo denderend zijn (mag je gerust zeggen ^^), wat zou ik er aan kunnen veranderen waardoor het wel denderend is?

    Bedankt! (krul)

    [ bericht aangepast op 21 jan 2015 - 22:49 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ik vind de donkere kop leuker, maar de eerste opzet is ook helemaal niet storend! Maar de eerste heeft meer weg van een vogel, de laatste schetsen op iets van een wezel.. misschien iets meer breuken zodat het op een schedel lijkt en niet op een masker?

    Ik vind de eerste, masker-achtige het mooist, eigenlijk. Het doet me denken aan een god uit Egypte, en is een stuk mysterieuzer dan de andere twee.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik vind het er echt heel gaaf uitzien. Erg elegant. ^^
    Bij die allereerste lijkt het hoofd inderdaad veel op een masker, want dat was ook het eerste waar ik aan dacht. Ik vind persoonlijk die tweede versie met het lichtere hoofd het mooist, want dan steekt het hoofd nog net wat meer af bij de manen/veren. Aan de andere kant zou het donkere hoofd misschien beter bij de rest van het lichaam passen, dus op zich zou het ook niet onlogisch zijn daarvoor te kiezen.

    Heb je er ook een naam voor?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Grimlock schreef:
    Ik vind de donkere kop leuker, maar de eerste opzet is ook helemaal niet storend! Maar de eerste heeft meer weg van een vogel, de laatste schetsen op iets van een wezel.. misschien iets meer breuken zodat het op een schedel lijkt en niet op een masker?

    Ik wilde inderdaad wat anders proberen bij de laatste twee ^^.
    En het is een leuk idee, maar het moet anatomisch kloppen, en een schedel bóven de huid en spieren is een beetje onlogisch hahah. Zou het mogen, dan had ik dat zeker gedaan!


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Square schreef:
    Ik vind het er echt heel gaaf uitzien. Erg elegant. ^^
    Bij die allereerste lijkt het hoofd inderdaad veel op een masker, want dat was ook het eerste waar ik aan dacht. Ik vind persoonlijk die tweede versie met het lichtere hoofd het mooist, want dan steekt het hoofd nog net wat meer af bij de manen/veren. Aan de andere kant zou het donkere hoofd misschien beter bij de rest van het lichaam passen, dus op zich zou het ook niet onlogisch zijn daarvoor te kiezen.

    Heb je er ook een naam voor?


    16 - 09 - '17

    Square schreef:
    Ik vind het er echt heel gaaf uitzien. Erg elegant. ^^
    Bij die allereerste lijkt het hoofd inderdaad veel op een masker, want dat was ook het eerste waar ik aan dacht. Ik vind persoonlijk die tweede versie met het lichtere hoofd het mooist, want dan steekt het hoofd nog net wat meer af bij de manen/veren. Aan de andere kant zou het donkere hoofd misschien beter bij de rest van het lichaam passen, dus op zich zou het ook niet onlogisch zijn daarvoor te kiezen.

    Heb je er ook een naam voor?

    Bedankt! :3

    Ik heb nog geen naam, helaas. Maar naamsuggesties zijn altijd welkom! :Y)


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Pelekai schreef:
    (...)
    Bedankt! :3

    Ik heb nog geen naam, helaas. Maar naamsuggesties zijn altijd welkom! :Y)


    Haha, dat is echt iets waar ik behoorlijk hopeloos mee ben, dus daar kan ik je helaas niet bij helpen. Maar succes, verder. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik vind de tweede met de lichte kop erg leuk! Maar die met de snavel ook, alsie een snavel krijgt past donker denk ik beter..

    Hij ziet er echt vet uit!!


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Ik vind de eerste het mooist. c;


    Caution first, always.

    Ik vind de tweede het mooist. Sowieso vind ik het beest heel leuk bedacht.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Varric schreef:
    Ik vind de eerste het mooist. c;


    26 - 02 - '16

    ik vind de laatste awesome :)


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Even een klein bumpje hoor, sorry (krul)
    Maar iedereen bedankt voor de feedback! Ik ben bijna klaar met alles met wat ik zou moeten doen voor deze opdracht. Ik mis nog een naam, dus hebben jullie suggesties? ^^


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Voor het wezen of voor het wezensoort? ;D


    wat was dit ookalweer

    Stylinsexual schreef:
    Voor het wezen of voor het wezensoort? ;D

    Het wezensoort ^^


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.