• Mijn complimenten ^^
    Waarvoor? Voor dat geroddel !
    Toen aant begin van mijn ban wask gelijk volges iedereen een bitch enseu ,, Maar toenk er nog wel was wou sowat de helft van jullie vrienden sijn?
    Like ..wees dan groot en seg het in mijn gezicht?
    Maar dat geroddel is al laag ,, Maar vertel dan tenminste iets wat ergens op slaat .Like ,, Toen de helft sat te hangen bleef ik heel aardig(A) En alsk iets aantemerken had sei ik dat tegen diegene en niet achter iemand rug om OF wanneer diegene niet kon antwoorden >< En dan moet je niet gaan seuren van iemand die mij emo noemt is hokjespropper dit en dat ,wnt je doet het self tog ook?
    Ik bedoel , sowat de helft heeft mij in het hokje ''Populaire onaardige bitch' fseu gepropt,, terwijl ik dat niet ben (A) Al seg ik het self ^^
    Als je iemand in een hokje propt ,oordeel je al over iemand sonder diegene te kennen. Door hokjesproppen zie je het eigene ,,Het unieke niet van diegene. Je krijgt vooroordelen over een hele groep mensen waarvan er miss net 3 voldoen aan die oordelen. Jullie willen zelf ook niet in een hokje gepropt worden ,,Doe het dan zelf ook niet ><

    Ik heb een maand moeten wachten voor ik dit kon zeggen duss het kan mischien een beetje bot overkomen ^^(A)


    Crack a bottle

    Kdacht dat de ban 2 maanden duurde(niet gemeen bedoeld). x']

    Kdacht dat de ban 2 maanden duurde(niet gemeen bedoeld). x']

    Mijnes alleen niet >< Die van de rest wel


    Crack a bottle

    fijn dat je der weer bent :D

    Welkom terug? :]


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ze is er weer ;D


    Life is a fashionshow, the street is our catwalk.

    (...)
    Mijnes alleen niet >< Die van de rest wel
    Aha oke WB =]

    Welcome back, dude x')


    I found myself in Wonderland.

    Dankjullie wel Mensjes (A)


    Crack a bottle

    Whaha, en ze draaien alweer om haar punt heen. Mensen! Lees toch even wat ze te zeggen heeft en geef een zinnige reactie.
    Ik vind dat je helemaal gelijk hebt. Het is ons ook al opgevallen dat ze jullie, na de bans, ineens allemaal vreselijk vonden. Geef gewoon meteen je mening. Doen alsof je iemand aardig vind in de hoop dat je misschien bij het populaire groepje komt? Zielig. Helemaal als je daarna doorkrijgt wat de consequenties zijn.
    En over die vooroordelen? Doet je dat niet denken aan jullie houding tegenover de mods?


    Bored.

    Whaha, en ze draaien alweer om haar punt heen. Mensen! Lees toch even wat ze te zeggen heeft en geef een zinnige reactie.
    Ik vind dat je helemaal gelijk hebt. Het is ons ook al opgevallen dat ze jullie, na de bans, ineens allemaal vreselijk vonden. Geef gewoon meteen je mening. Doen alsof je iemand aardig vind in de hoop dat je misschien bij het populaire groepje komt? Zielig. Helemaal als je daarna doorkrijgt wat de consequenties zijn.



    ik heb dat al gelezen :)

    Ik mag toch melden dat ze welkom is ?

    En trouwens, ik heb haar allesinds niets verwijt, want ik ben zo geen mens die zulke vooroordelen heeft


    I found myself in Wonderland.

    Whaha, en ze draaien alweer om haar punt heen. Mensen! Lees toch even wat ze te zeggen heeft en geef een zinnige reactie.
    Ik vind dat je helemaal gelijk hebt. Het is ons ook al opgevallen dat ze jullie, na de bans, ineens allemaal vreselijk vonden. Geef gewoon meteen je mening. Doen alsof je iemand aardig vind in de hoop dat je misschien bij het populaire groepje komt? Zielig. Helemaal als je daarna doorkrijgt wat de consequenties zijn.
    En over die vooroordelen? Doet je dat niet denken aan jullie houding tegenover de mods?


    Zei snapt hem ^^
    En over die vooroordelen tegenover de mods. Ik mag like de helft niet van jullie fseu.. (A)[/Sorry maar ik segt gwn eerlijk(A)] Maar kheb nooit sin om al die namen op te noemen duss seg ik altijd Mod's omdat dat sneller typt fseu en ik nogal lui ben.. EN dan kun je ook wel seggen van,, Ja dat typt voor hun ook sneller fseu ,, Maar dat maakt even niet uit fseu(A) ik vind het gwn naaiien .. Gaan ze lopen roddelen terwijl wij niet voor onsself op kunnen komen ><


    Crack a bottle

    sorry,maar ik zeg lekker toch ; WELKOM TERUG!:D:Y)

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Mensen worden niet voor Jan met de korte achternaam geband. Ze hebben de regels grof overtreden en krijgen daardoor de consequenties meegeleverd.
    That's it to me. Nothing more, nothing less.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik ken je niet en weet niet precies over welke ban je het hebt ofzo, maar ik vind wel dat je gelijk hebt hoor;].


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.