• -slotje-


    -

    You Know

    I Am 100% Moslim
    En ik geloof in God,En alle profeten!
    En daar ben ik trots op!


    Goedzo : )


    -

    But ik geloof niet in God, ben daar te slim voor. Want ik heb zoietsvan; 'Tsjaa God? En hoe is die er dan gekomen? Kan toch onmogelijk dat hij de aarde geschapn heeft?'

    Wat ik niet snap is
    Mensen zijn gedoopt
    Maar ze zijn dan niet gelovig
    Dat snap ik niet & dat vind ik fucking raar

    (...)
    Uhm..?
    Ik ga m'n mond houden :X
    Maar I think dat dit hard aankomt bij de gelovigen, als geen respect ofzo.


    Wat jy zegt. Like wátals hier u mensen zitte die heel sterk in een God gelove? Kinda resectloos ofsoo Oo

    (...)

    Goedzo : )


    :DxD

    Wat ik niet snap is
    Mensen zijn gedoopt
    Maar ze zijn dan niet gelovig
    Dat snap ik niet & dat vind ik fucking raar


    Meestal word je als baby gedoopt enzoo en heb je daar geen flauw benul van van wat ze doen. Maar als je ouder wordt tsjha dan ben je gedoopten kan je niet meer terug. Misschien, er zij sommigedie gedoopt zijn als baby maar nu eigenlijk niet geloven, zoalsik ^-^

    Ik laat deze sluiten. Hier wordt nou niet echt respect getoond, dus voordat er discussies/ruzie's komen, zal ik 'm sluiten.


    -

    (...)

    Meestal word je als baby gedoopt enzoo en heb je daar geen flauw benul van van wat ze doen. Maar als je ouder wordt tsjha dan ben je gedoopten kan je niet meer terug. Misschien, er zij sommigedie gedoopt zijn als baby maar nu eigenlijk niet geloven, zoalsik ^-^


    Ok

    Ik laat deze sluiten. Hier wordt nou niet echt respect getoond, dus voordat er discussies/ruzie's komen, zal ik 'm sluiten.


    Hoezo geen respect?

    Nou, het is niet dat er geen respect wordt getoond, maar één mening (zoek maar zelf op) is niet echt vol met respect, zeker niet tegenover de mensen die er wél in geloven.


    -

    Nou, het is niet dat er geen respect wordt getoond, maar één mening (zoek maar zelf op) is niet echt vol met respect, zeker niet tegenover de mensen die er wél in geloven.


    Oow njhaa die hebik gelezn :-) Is l eigenlijk héél respectloos.

    Slotje op aanvraag topicmaakster.


    Bored.