• Haai,
    Het valt me op dat heel vaak mensen, die heel veel Tokio hotel spullen hebben, denken dat ze de grootste fans zijn,
    maar is het niet dat je fan bent om de muziekk,?
    Ik hb het gevoel dat mensen dta wel eens vergete :P,
    Ik wil eigelijk weten,,
    of jullie dat ook opvalt,

    want kijk my,
    ik snap dat ze het willen laten zienn dat ze fan zijn,,
    maar, ik luister het eigelijk écht voor de muziek,
    ik heb wel shirtjes, maar die liggen alleen in me kast, ik hb posters, die liggen in een map, er hagnen dan 3 posters aan de muur, omdat ik die van speciale mensn hb gehad, dus een speciale waarde aan heb,
    Maar verder LUISTER ik het alleen, en ik vind dat ik toch een van de grootste fans ben, en dan bedoel ik niet daarmee dat ik al heel lang fan bent, wat ik wel ben, maar mensen die kort fan zijn, kunnen ook grote fan zijn, togg?
    Okee,
    Ik wil jullie mening hier over wetenn ;p.
    en,
    dit moets i kgewoon eventjes kwijt ^^..
    xLatur


    you are no greatest love but disappointment in my life

    ik heb geen spullen ofzo van ze. aar ben echt een fan vanwege hun muziek.

    Ik heb da niet , want ben helemaal geen fan.
    Maar the rolling stones hebben dat toch ook -hun truitjes zijn cool-?
    K denk juist da veel mensen niet snappen da TH een gewone band is zoals vele anderen en da die truitjes en wat is het nog allemaal er gewoon bijhoren.Je wil toch wel zoveel mogelijk van je lievelingsband hebben? Hoewel ik het echt belachelijk vind als k iemand met een TH boekentas in school zie lopen of op straat xD

    Ik hou ook vn hun Muziek xD
    maar ik Vind Bill een Hottie ^^
    Dus draag ik hraah men Tshirts en ben ik gehecht aan men Vele posters .. xD


    Your Butt is Mine!

    Zeker wel, je hebt gelijk.
    Ikzelf heb a lot of merchandise of Tokio Hotel, maar puur omdat ik dat leuk vindt. Ik doe er niks mee.


    -

    Ik heb heel veel posters.
    maar dat is puur, omdat anders me kamer zo saai vind.
    Ik heb vedder 2 vesten 2 shirtjes en 2 tassen..
    En dat is puur, omdat ik die gekregen heb. Ik ga dat egt niet zelf kopen ><
    Wil niet met Bill op me rug lopen!!!! o.o
    Maar je hebt gelijk hoor..
    Maar ik ga me er vedder niet druk om maken.
    Ik mag dan naar hun muziek luisteren. maar ga mezelf noot of de nimmer fan van ze noemen!!


    Dunno ><

    Ik heb mijn kamer vol hangen omdat ik het mooi vind, en ik luister hun muziek graag. Wat maakt mij dan een andere fan dan jou? Jij bent niet minder fan ofzo omdat je geen spulletjes hebt!


    Tears are crashing out of my eyes

    Gwn fan van de muziek!!!
    Da zege wel meerdere eigenlijk!!! :S


    Don't love,don't cry, just take a joint and get high!

    Uhmm.... -Gaat eerlij zijn-
    Ik hb écht wel véél spullen van hun maar dát was omdat ik like een jaar geleden echt zo'n hysterische fan was. Maar tsjhaa, ik luiser ook écht naarhun muziek enzoo. Nu mindr omdat k ze niet goed meer vind mar vroeger was ik niet alleen fan van de jungs but ook vanhun muziek.

    ik zou het eerlijk gezegt raar vinden als ik spullen van th zou hebben. Toch ben ik een echte fan. Luister naar hun muziek en kijk de dvd's idd het aantal spulen of de tijd van fan zijn zegt niks over of je een fan bent of niet.


    muziek altijd overal

    mensen vragen mijn altijd maar naar welke muziek ik luister, ik ben ook een grote fan (vindt ik zelf eh, en nu komt wrm)
    Ik draag de kledign omdat ik wil laten zien waar ik van hou en wat mij bezig houdt, ik draag de kleding ook graag omdat ik dan meestal een stukje TH bij me heb...
    Ik heb ook heelveel posters maar weet gewoon nooit hoeveel en welke en waar ik ze in mijn kamer op moet hangen.
    Het fan zijn gaat om wat je van de muziek vindt, want ik ben fan van Tokio Hotel de band en niet van Tokio Hotel, die 4lekkere jongens die ook nog eens muziek maken...


    Dit is mijn mening...!?

    Ik heb veel spullen mr dat komt vooral met wat er met my is gebeurt..
    Heb in 't ziekenhuis gelegen en ben een jaar nii nr sgool geweest en ben bijna dood geweest en heb 2 jaar elke dag nr 't ziekenhuis geweest nzoo -heb een ongeluk gehad nzoo- Njaa dan krijg j veel pakjes nzoo éé!^^ En als iedereen weet vn; die is Tokio Hotel fan! Dan krijgde veel dingen vn da éé.^^ En da bevalt me eigenlijk wel. ;D
    Njaa ik heb egt wel heel veel posters nzoo; 538 om precies te zijn :$ Maar heb er dan ook over de 200 vn ander bands; En geloof 't of nii ze hangen allemaal op!Ö Mjaa ik vind dat gwn leuk.. [A] Ik kan dr uren aan bezig zijn -ga er weer ophangen na dit- Ma ik voel me nii 'de grootste fan' fs. 'T is vr de Muziek -En Bill is geil!^^-
    I just like it!^^


    If music be the food of love, play on!

    Ik hou ook vn hun Muziek xD
    maar ik Vind Bill een Hottie ^^
    Dus draag ik hraah men Tshirts en ben ik gehecht aan men Vele posters .. xD

    AGREE ;D


    Life is a fashionshow, the street is our catwalk.

    Ik heb geen;
    posters/kalenders/schoenen/broeken/horloges/whatever. Ik heb 2 t-shirts en hun cd's. En die t-shirts komen uit 2006. Ik ben nu zo een beetje 2 en een half jaar fan. Ik vind inderdaad die mensjes die denken dat ze de grootste fans zijn omdat ze alles van hun kopen irritant. Waarom? Eigenlijk is het zo. Voor die mensen van Universal zijn zij de grootste fans omdat zij zo idioot zijn om zoveel te kopen. Verdiensten, dat bereiken ze ermee. Daarom koop ik NIKS meer van Tokio Hotel. Ik heb m'n posters er af gehaald en ze geruilt voor andere posters. Ik luister het bijna niet meer, alhoewel ik er de laatste tijd wel weer een beetje behoefte aan heb XD Maar goed, ik vind mezelf een trouwe fan van Tokio Hotel, iemand die niet stopt met fan zijn omdat iedereen dat doet ofzo.


    Life is hard and then we die

    ik vind de muziek leuk & de persoontjes die het maken. het staat toch met elkaar in verband, hè? (:


    it's cool to know nothing.

    Ik heb alleen hun schrei album :'D!
    En ik ben het er half mee eens. Ik denk niet dat enorm veel mensen fan van iemand zouden zijn die er echt vreselijk, maar dan ook echt verschrikkelijk lelijk uit zouden zien.
    Natuurlijk niet.
    Hoe de jongens eruit zien is gewoon een extraatje. : D


    I recycle my thoughts.